לוח שנה שולחני

סביר להניח שנתקלתם לא אחת בלוח שנה שולחני, אותו מוצר קטן וקומפקטי ששולחן משרדי אינו שלם בלעדיו. נכון, אנחנו רגילים כיום לעבוד עם יומנים ולוחות שנה מקוונים, אך השימוש בלוחות שנה שולחניים נפוצים כתמיד והופכים את לוח השנה השולחני למוצר מצוין ושימושי, שכדאי לשקול כמוצר קידום מכירות או כמתנה.

כבית עסק, אתם בוודאי מתלבטים מפעם בפעם לגבי אסטרטגיות שיווקיות או מתנות לעובדים. קיימות אפשרויות שונות ומגוונות בתחומים אלה, אך במאמר זה נעסוק במוצר קטן ויומיומי – לוח שנה שולחני, אותו אנחנו נוהגים להניח על השולחן בפינת העבודה שלנו. מה מאפיין את המוצר הזה ומה הופך את המוצר הזה למוצר קידום מכירות מצוין?

 

לוח שנה שולחני – למה הוא משמש?

את המוצר עצמו אנחנו מניחים שאתם מכירים ואין צורך להסביר לכם. השימושים שיכולים להיות ללוח שנה המונח בצד השולחן הם רבים ומגוונים, הן לצרכים פרטיים והן לצרכי המשרד:

  • רישום תאריכים חשובים במישור האישי, כמו ימי הולדת ויום נישואין
  • תזכורות למועדים חשובים בלוח השנה, כגון חגים או צומות
  • רישום תאריכים חשובים עבור מקום העבודה – כנסים, פגישות חשובות, דד ליינים
  • סימון ימים כימי היעדרות, כך למשל ניתן לסמן בו ימים בהם עובד הודיע לנו שהוא בחופשה
  • איתור יום בשבוע שבו יחול תאריך מסוים
  • דפדוף תאריכים על מנת לחשב תקופות, למשל, מתי מסתיימים שישה שבועות (למשל אם יש לנו תקופת התחייבות למטלה מסוימת)
  • ועוד

 

לוח שנה כמוצר קידום מכירות יעיל

ללוח שנה שולחני מספר יתרונות שהופכים אותו למוצר קידום מכירות מצוין.

נמצא תמיד על השולחן

מתוקף טבעו של לוח שנה, מהרגע שהלקוח, או כל אדם אחר, שקיבל אותו, הציב אותו על השולחן, הוא יניח אותו שם ולא יזיז אותו, מה שגורם לכך שהוא ייחשף שוב ושוב ללוגו של בית העסק או לפרטים האחרים שמופיעים בלוח השנה.

מזכיר את המותג באופן יעיל – אך לא מעיק

לעומת מוצרים שהם רק בעלי ערך שיווקי, כמו מגנטים או עלונים, לוח שנה מקדם את המותג על ידי כך שהוא מונח בעדינות על השולחן והלקוח עושה בו שימוש, מה שהופך אותו למוצר לא "מעצבן". הלוגו של בית העסק יכול להופיע בקטן ועדיין להיות מורגש, ובשל הערך הפרקטי של המוצר, הלקוח לא ירגיש שמנסים לפרסם לו משהו בכוח.

מוצר מועיל שלא ייזרק

לוח שנה הוא מוצר שימושי שמועיל ללקוח, ועל כן פוחת הסיכוי שהלקוח יזרוק אותו – מה שמעלה את הסיכוי שהוא ימשיך להיחשף למותג.

עלות

לעומת מוצרי קידום מכירות כמו ספלים ממותגים או פרטי לבוש ממותגים, לוח שנה שולחני איכותי הוא מוצר יחסית לא יקר, וניתן לייצר אותו בעלות משתלמת, בפרט ביחס לתועלת אותה הוא מביא.

 

לוחות שנה כמתנה מקורית ושימושית

נוסף על השימוש שלהם למטרת קידום מכירות, לוחות שנה שולחניים הם מתנה מצוינת לעובדים של בית העסק. כפי שכבר הוזכר, לוחות שנה שולחניים הם שימושיים בבית ובמשרד, ניתן לנצל אותם לשימוש פרטי או בעבודה, ובנוסף, בשל גודלם הם נוחים להעברה ממקום למקום, למקרה שהעובד צריך להחליף עמדה או משרד. אנו ממליצים לשקול לוחות שנה כמתנה לעובדים במועדים הבאים:

  • לקראת ראש השנה – במקרה של לוח שנה שולחני סטנדרטי בישראל, המציג שנה עברית, ההמלצה היא לחלק אותו לפני ראש השנה, או בתחילת חודש ספטמבר.
  • לקראת ראש השנה האזרחית – במקרה שמדובר בלוח שנה שאינו כולל את הלוח העברי, נחלק אותו לקראת סוף חודש דצמבר.

לוח שנה שולחני

 

מגוון עיצובים ללוחות שנה

את לוחות השנה השולחניים ניתן לעצב בקלות בהתאם לטעמכם. ניתן לשלב בעיצוב, מלבד לוגו של בית העסק, גם תמונות או תכנים גרפיים אחרים – ציורים, הדפסים וכל מה שתעלו על דעתכם. גם את הטבלאות עצמן ניתן לשנות ולעצב בהתאם לטעם, ולבחור צבעים, גופני טקסט או סגנון עיצוב של טבלה. לרשות הלקוחות עומד צוות של מעצבים גרפיים שיספק המלצות ליצירת לוח השנה המתאים שישמש אתכם.

 

לוחות שנה בהדפסה איכותית

לוחות השנה השולחניים של בית דפוס ישראגרף עשויים על פי רוב מפלסטיק אקרילי, בעובי של כ-3 מ"מ. הלוח כולל 13 כרטיסיות, כאשר בכל כרטיסייה טבלת ימים של חודש אחד. הכרטיסיות כרוכות בספירלה, כך שניתן בקלות לשלוף את הכרטיסיה כאשר החודש מסתיים ואין בה צורך יותר. הדפסת לוחות השנה בבית דפוס ישראגרף נעשית בטכנולוגיה מתקדמת ומחומרים איכותיים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר עמיד ונוח לשימוש.

 

לוחות שנה בהדפסה אישית

כאמור, בעיצוב לוחות השנה ניתן לשלב תמונות ותכנים גרפיים שונים, כך שמעבר לשימוש בלוחות שנה כמוצר קידום מכירות או כמתנה לעובדים, ניתן כמובן ליצור לוחות שנה עם הדפסים אישיים יותר, שיוכלו לשמש כמתנה לחברים או קרובי משפחה, למשל כברכת שנה טובה מקורית לקראת תקופת החגים.

 

על בית הדפוס ישראגרף

בית הדפוס ישראגרף הוקם בשלהי שנות השבעים, במטרה לספק שירותים בתחום הדפוס לענפים שונים. במקור נתן בית דפוס ישראגרף שירות בעיקר לענף הבנייה, אך בהדרגה הורחבו השירותים והמוצרים שמציע הסטודיו, וכיום הם כוללים מגוון של מוצרי נייר, שילוט, קידום מכירות והדפסות על מגוון חומרי גלם. בית דפוס ישראגרף הוא עסק משפחתי אשר כולל כיום כעשרים וחמישה עובדים מקצועיים בתחומי הדפוס והעיצוב, שכולם מאוחדים במטרה להביא אליכם מוצרים שיוצרו בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

 

לסיכום

לוח שנה שולחני הוא מתנה מצוינת מבית העסק או הארגון, לעובדים וכמובן ללקוחות. הוא מאפשר ללקוחות להיזכר בנו וחושף אותם למותג שלנו כל פעם שהם עושים בו שימוש. לוחות השנה השולחניים של ישראגרף הם מוצר איכותי ועמיד בהדפסה מצוינת, כך שבבחירה בלוחות השנה של בית דפוס ישראגרף אתם יכולים להיות שקטים שבחרתם בטוב ביותר.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה