הדפסה בכמויות גדולות

עולם ההדפסות הוא עולם בלתי נגמר. ניתן להדפיס היום כל דבר – מתמונה קטנה עד לשלט בגודל של בניין ענק. עם ההתקדמות הטכנולוגית למדנו להדפיס אפילו ממגוון חומרים עצום, ותאמינו או לא, בשנים האחרונות המצאנו גם פטנט חדש שנקרא הדפסה בתלת ממד. האפשרויות עצומות וככל הנראה ימשיכו להשתכלל עם השנים, ולמרות זאת, הדפסה בכמויות גדולות עדיין מהווה שחקן מרכזי בשוק. אז למה הדפסה בפורמט זה כה אפקטיבית? ואיך נוכל לעשות זאת בעצמנו? אספנו בשבילכם את כל המידע החשוב.

 

מתי נדרש לבצע הדפסה בכמויות גדולות?

הדפסה בכמויות גדולות היא עסק לא פשוט כלל. מדובר באחריות גדולה שכן הפריט שנדפיס יופץ ויגיע לידיהם של אנשים רבים. אך אין מה לדאוג חברים, הדפסה בהיקף רחב נעשית באופן יום יומי בכל מקום בעולם ואנשי המקצוע אשר עוסקים בנושא ידעו לייעץ לכם באילו מקרים עדיף לבצע הדפסה כזו. אז עד שתגיעו לרגע האמת, הנה מספר מקרים בהם נבצע הדפסה בכמויות גדולות:

 

שיווק

לכולנו קרה שהלכנו ברחוב או במרכז קניות מסוים ופנה אלינו בחור בחולצה ייצוגית, הושיט לנו פלאייר של חברה או ארגון כזה או אחר וביקש להסביר לנו על הארגון. לרוב השיחה הקצרה נגמרה בהנהון מנומס ונפנוף קל לשלום, אך תאמינו או לא, מדובר באחת משיטות השיווק המוצלחות ביותר. רשתות שיווק ועסקים בוחרים להדפיס העתקים רבים של פלאיירים או פוסטרים על מנת להגיע לתודעה של קהל יעד כמה שיותר גדול וכך להצליח לפרסם את עצמם. ייתכן ומדובר למשל במסעדה אשר תדביק שלט פרסומת במקומות רבים בסביבתה כדי שעוברים ושבים יחליטו להגיע אליה וייתכן ומדובר בעורך דין למשל שיקווה שנשמור את הפלאייר שקיבלנו וניזכר בו בשעת הצורך.

הדפסה בכמויות גדולות
הדפסה בכמויות גדולות

 

הזמנות לאירועים

אם ברצונכם להפיק אירוע, שלב הפרסום שלו יהווה חלק גדול מהעבודה. כדי לוודא כי אנשים באמת יגיעו ושהאירוע יוכתר כהצלחה, חשוב לדאוג שהפרסום יעשה את דרכו לקהל יעד גדול ככל הניתן. הדפסה בכמויות גדולות היא פתרון מעולה בעניין זה שכן המטרה של הזמנה היא לפתח ציפייה לקראת האירוע ולספק פרטים לגביו. לרוב הזמנות יכללו את תוכן האירוע ואת המועד והשעה בו הם יתקיימו. בנוסף, עיצוב ההזמנה יהיה מאופיין בדומה לאופי האירוע בהתאם.

 

הדפסת מוצרים

לפעמים ההדפס הוא לא הזמנה או תוכן שיווקי אלא דווקא המוצר עצמו. ההתקדמות הטכנולוגית הביאה לכך שעולם ההדפס עבר השתנה גם הוא וכיום ניתן להדפיס לא רק דפים בודדים אלא מוצרים שימושיים כמו לוח שנה, מדבקות, יומנים ועוד. הדפסה של מוצרים מסוג זה בהחלט עלולה להיות מסובכת יותר אך ההשקעה והסבלנות מוכיחות כי עם ההדפס הנכון מגיעים מוצרים מוצלחים במיוחד.

 

היתרונות בהדפסה בכמויות גדולות

כפי שאמרנו, האפשרויות שעולם ההדפס מציע לנו כיום הן עצומות ואין ספק שמדובר בעולם מתקדם מאוד, אך חשוב מאוד לא להיאבד בין כל אלו. להדפסה בהיקף רחב יש יתרונות מובהקים מעל לאפשרויות האחרות הקיימות בשוק והיכרות עם יתרונות אלו יעזור לכם לבחור את סוג ההדפס הנכון עבורכם.

 

קל להפצה

יתרון זה מגיע מהפשטות שבהדפס. לפעמים נדמה לנו כי המחשבים כבשו את העולם כולו אך גם כיום אנשים רבים מתקשים להסתדר עם הקדמה הטכנולוגית ולעיתים גם היא נוטה להיכשל ולקרוס. במקרים כאלה הדפסה בהיקף רחב היא חסרת סיכון. בנוסף, בשיווק באמצעות הדפסה בהיקף רחב תוכלו לדעת באופן ודאי כי הלקוח קיבל את הפרסומת אשר יועדה אליו, היות והיא הועברה אליו באופן פיזי. הדפס בכמות גבוהה מאפשר לנו להגיע לקהל יעד רחב יותר ובנוסף ייתכן ואותו קהל המשיך ונתן את ההדפס למכר או קרוב נוסף שלו, כך שנוצר מצב שהפרסומת משווקת את עצמה.

 

זמינות

הדפסה בכמויות גבוהות מבטיחה כי לעולם לא יחסר לכם מהמוצר שאותו אתם מדפיסים. במידה ומדובר בכלי פרסומי (כמו כרטיס ביקור למשל) או במוצר שהדפסתם בעצמכם, הדפסה בכמויות גדולות מבטיחה לכם שגם במקרה של אובדן או גניבה תוכלו לספק את הפריט לכם או ללקוחות שלכם בכל זמן אשר תידרשו לכך.

 

הבעת קרבה

אין ספק בכך שהמצאת הטלפון החכם השפיעה רבות על עולמינו ובמידה רבה גם על עולם ההדפס והשיווק. התקשורת בינינו ובין חברינו הפכה למרוחקת במיוחד ובמקום להיפגש, לחוות ולהכיר אנשים חדשים נדמה שהטלפון החכם גורם למין ריחוק חברתי. פעמים רבות אנו נוטים לחשוב כי הטלפון החכם גרם לכך שאין סיבה יותר להדפיס שום דבר, הרי אני יכול להפיץ כל דבר ברשתות החברתיות- אך זו לא המציאות. בשנים האחרונות מעידים אנשי פרסום כי הערך של שיווק בשיטת פנים מול פנים נוכח במיוחד, וזאת היות ואנשים מתגעגעים לקשר האנושי והלקוחות מעריכים בעל עסק שיוצר עמם חום וקרבה. כתוצאה מכך חברות רבות בוחרות לשווק את עצמן דווקא באמצעות חלוקה של פלאיירים או הזמנות על מנת ליצור תחושה זו בין הלקוח לעסק מתוך רצון להגיע ממש עד ללקוח.

 

אז איך אעשה זאת בעצמי?

התשובה לשאלה הזאת היא פשוטה מאוד- אל תעשה זאת בעצמך. מדינת ישראל נחשבת למפותחת מאוד בנושא ההדפסות וכיום ניתן למצוא בתי דפוס כמעט בכל עיר. בתי הדפוס הללו יוכלו לעזור לכם כמעט בכל שלב בדרך, משלב הרעיון, לשלב העיצוב ועד החלק האחרון, ההדפסה והשיווק.

 

הדפסה בכמות גדולה- לא בעיה גדולה

אולי זה נשמע כי מדובר בעיסוק מסורבל, אך לא כך הדבר. הדפסה בהיקף זה היא דבר אשר מבוצע בישראל כבר שנים רבות, יש לה יתרונות רבים ובתי העסק מורגלים בעיסוק בנושא. לכן אל תפחדו, בחרו את הרעיון הנכון שיענה על המטרה לשמה תרצו לבצע את ההדפסה, פנו לבית דפוס ותתחילו לעבוד. אנחנו בטוחים שכל יד שתקבל את המוצר שהדפסתם, תקבל תוצר מוצלח ומושקע.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה