הדפסת פנקסים – המדריך המלא

בעלי עסק? עצמאיים? אתם בטוח כבר הבנתם שתצטרכו להדפיס לעסק שלכם פנקסים. בין אם מדובר בפנקסי קבלות, חשבוניות עבור רשות המסים וגם פנקסים אישיים שיעזרו לכם לסדר את ההזמנות, הלו"ז או רישומי לקוחות.

בישראגרף תוכלו להוציא את כל סוגי הפנקסים הדרושים לכם, בצורה מקצועית ביותר ותוך פרק זמן קצר. במדריך זה תוכלו לקרוא על הדפסת פנקסים מקצועית, ותוכלו ללמוד איך לייצר פנקסים שירשימו את הלקוחות שלכם ויעשו לכם חיים קלים.

 

איזה סוג של פנקסים צריך?

קיימים מגוון סוגי פנקסים אותם ניתן להוציא, ולכל אחד שימוש וצורך שונה. קודם כל, פנקסים יכולים לבוא עבור החברה שלכם ככלי שיווקי. אתם יכולים למתג את הפנקס שלכם עם לוגו החברה ולעצב אותו באופן שימשוך את העין ויעניין את הלקוחות. כמו כן אפשר להדפיס כמות גדולה של פנקסים לאירועים גדולים, כנסים, ולכל מטרה שרק תוכלו לחשוב עליה. מעוניינים בפנקס ממותג ומעוצב אך לא יודעים איך לגשת לתהליך העיצוב?

גם כאן אנחנו דואגים לכם! בישראגרף אנחנו נותנים שירותי עיצוב גרפי מתקדמים, שיכולים לייצר עבורכם לוגו או כל איור שתבחרו, וכמובן אנחנו גם נדפיס אותו בצורה איכותית ומקצועית על הפנקס. שירותי העיצוב שלנו כמובן זמינים לא רק עבור פנקסים ממותגים אלא עבור פנקסים פיננסיים כמו פנקסי קבלות או חשבוניות למיניהן. אנחנו נדאג כי הפנקס שלכם יהיה פרקטי ויכיל את כל מה שאתם צריכים, תוך שמירה על נראות מקצועית.

 

הדפסת פנקסים – המקום הנכון!

אצלנו תוכלו לקבל שירות אישי וליווי לאורך הדפסת הפנקס שלכם, מהצוות המקצועי שלנו, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. אנחנו נעזור לכם להוציא פנקסים שישדרו מקצועיות ונלווה אתכם בכל התהליך – מבחירת הפונט, עד לעיצוב הדף וכמובן עד לקבלת המוצר המוגמר.

 

דגשים בהדפסת פנקסים

כדאי מאוד לשים לב לכל האלמנטים של הדפסת הפנקס לפני שאתם מבצעים את ההדפסה. אז למה חשוב לשים לב? ריכזנו עבורכם כמה דגשים שכדאי שתקחו לתשומת ליבכם לפני הדפסת הפנקסים.

 

חשבו על הגודל המתאים לפנקס

על מנת לבחור את הגודל המתאים לפנקס אתם צריכים לחשוב מה הולך להיות השימוש בו, ואיזה סוג פנקס אתם צריכים? אתם מעוניינים בפנקס כיס, או בפנקס רחב? מה גודל הדף האידיאלי עבורכם? חשבו טוב מה ישרת את המטרה של הפנקס ויהיה הכי פרקטי. פנקסי קבלות לרוב יהיו גדולים יותר מפנקסים לשימוש אישי, אך אתם יכולים לבחור את הגודל האידיאלי עבורכם לכל סוג פנקס ואנחנו נדפיס לפי בקשתכם.

 

הפן העיצובי

לעיצוב כריכת הפנקס יש חלק מאוד חשוב בהוצאה שלו. הכריכה היא החלק הראשון אליו נחשפים הלקוחות והיא מייצרת את הרושם הראשוני, לעתים על החברה כולה. בנוסף לחשיבות הגבוהה שיש לכריכת הפנקס, יש כמובן חשיבות גם לפנים הפנקס וכן לגב הפנקס בו לרוב יהיו פרטי התקשרות של בית העסק.

צוות העיצוב הגרפי שלנו יוכל לייצר עבורכם עיצוב ממש מאפס, וכמובן ללוות ולייעץ לכם לגבי התלבטויות בנושא העיצוב הגרפי. אצלנו תוכלו למצוא אנשי מקצוע יצירתיים ומוכשרים ביותר שייסעו לכם להפוך את הפנקס שלכם ליחיד במינו.

 

מיקום הלוגו

עוד חלק חשוב בעיצוב הפנקס הוא מיקום הלוגו. חשבו איפה הכי הגיוני עבורכם למקם את הלוגו שלכם – בראש הדף, בצד או אולי אפילו בסוף. זוהי אולי יכולה להיראות לכם כמו בחירה שולית, אך יש לה משמעות בעיקר במבט ראשוני של הלקוח בפנקס. חשבו איזה מיקום משרת את המטרה שלכם בצורה הכי טובה, ואיפה הוא יהיה הכי בולט לעין ומושך תשומת לב חיובית.

בנוסף למיקום הלוגו יש חשיבות גם לגודל שלו, האם אתם רוצים להבליט את הלוגו ולהגדיל אותו או שאתם מעדיפים שהנוכחות שלו תהיה יותר סולידית? כל אלה התלבטויות שצריך לחשוב עליהן לפני ההדפסה הסופית של הפנקס.

 

בחירת פונט

בחירת פונט היא החלטה חשובה מאוד. אם אתם רוצים להוסיף מלל לפנקס שלכם – למשל כותרת לפנקס חשבוניות, אתם תצטרכו לבחור פונט שישדר מבחינתכם מקצועיות וישתלב טוב בנראות של הפנקס. גם כאן הצוות העיצובי שלנו יוכל לסייע ולעמוד לרשותכם על מנת שתבחרו את הפונט המושלם עבור הפנקס שלכם.

 

איכות ההדפסה

אצלנו בישראגרף שמים דגש על מקצועיות בהדפסה. אנו מודעים לחשיבות איכות הדפוס ואנחנו לא נוציא מוצר שהוא פחות ממושלם. מבחינתנו, כשזה נוגע לאיכות ההדפסה – אין פשרות, מדובר בחלק קריטי ביותר בייצור הפנקס ואתם יכולים לסמוך על כך שנקפיד עליו.

 

מדוע כדאי להדפיס פנקסים בישראגרף?

אי אפשר להתכחש לנוחות שבפנקסים מודפסים. גם בעידן דיגיטלי כמו היום רבים מעדיפים את הנוחות בשימוש בפנקסי חשבוניות למיניהם. פנקסים מסוג פנקסי כיס לדוגמא הם נוחים מאוד למיתוג לאירועים גדולים, וניתן לחלק אותם ללקוחות ולהפוך אותם לכלי שיווקי של ממש.

אצלנו לא רק תוכלו להדפיס את הפנקס בצורה מקצועית אלא תקבלו גם שירות עיצוב ייחודי ויצירתי שיענה לכם על כל דרישותיכם ויעזור לכם לבנות מותג מנצח! אנחנו יכולים להבטיח לכם שירות מהיר ויעיל, מעסק משפחתי שדפוס זה אצלו בדם!

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה