הדפסת ספרים בכריכה קשה – המדריך המלא

חזרתם מטיול משפחתי ואתם רוצים לרכז את הזכרונות בספר? מעוניינים לקבץ שירים שכתבתם לספר? לכל מטרה, אנחנו יכולים להדפיס עבורכם ספרים בכריכה קשה באיכות הגבוהה ביותר! בישראגרף תוכלו להינות מליווי צמוד לאורך תהליך הוצאת הספר על ידי אנשי מקצוע שהמטרה שלהם היא להוציא אתכם עם ספר איכותי ומעוצב לטעמכם האישי!

 

הדפסת ספרים בכריכה קשה – עבודה למקצוענים

הדפסת ספרים בכריכה קשה היא עבודה מורכבת שצריכה להיעשות בבית דפוס מקצועי, היודע להקפיד על הדפסה איכותית ועל התאמה אישית של עיצוב, גודל, ואפילו סוג הדף! אצלנו בישראגרף כבר הבנו את החשיבות הגבוהה של עיצוב הכריכה בשביל הצלחת הספר.  הכריכה היא הנראות של הספר, הדבר הראשון ששמים לב אליו כאשר מסתכלים עליו ויש לה חשיבות גבוהה מאוד בהדפסת הספר.

אם לספר תהיה כריכה בנאלית ומשעממת, גם אם יהיה לו תוכן מרתק סביר להניח שהקוראים לא ירוצו להרים אותו ולעיין בו ולכן אנחנו דוגלים ביצירת עיצוב ייחודי ומעניין עבור כל ספר, כזה שימשוך את העין ויצור עניין סביב הספר שלכם. אז אם אתם מעוניינים להדפיס ספר בכריכה קשה, וצריכים סיוע במלאכת העיצוב, אנחנו נוכל לסייע לכם בעזרת המעצבים הגרפיים המקצועיים שלנו, שנושמים וחיים עיצוב!

 

דגשים בהדפסת ספרים בכריכה קשה

אם אתם מעוניינים להתחיל בתהליך הדפסת ספר בכריכה קשה, כדאי שתשאלו את עצמכם תחילה כמה שאלות ותשימו לב למספר דברים. ריכזנו עבורכם דגשים חשובים שמומלץ לעיין בהם לפני תחילת תהליך ההדפסה, על מנת שתבואו ממוקדים ובטוחים.

 

באיזה סוג דפים תרצו להשתמש?

האם מדובר בספר שמורכב בעיקר מתמונות או ספר בו קיים הרבה טקסט? לכל סוג ספר יהיו דפים שונים שישרתו מטרות שונות. אם מדובר בספר שהמרכיב העיקרי בו הוא תמונות, אולי תרצו לבחור בדף ברמת גימור שונה מהדף בו הייתם בוחרים להדפיס מילים.

כמובן שבחירת סוג הדפים תהיה רלוונטית גם לעובי הספר ולגודלו. אנו בישראגרף נדע לעזור לכם לבחור את הדף המתאים על מנת שהספר שלכם יראה מקצועי ואיכותי, וכמובן ישמר בצורה טובה לאורך זמן.

 

האם הכריכה הקשה משיגה את המטרה?

לא כל ספר צריך להיות מודפס בכריכה קשה. אם אתם מעוניינים להדפיס חוברת או מגזין יכול להיות שבחירה בכריכה קשה לאו דווקא תשרת את המטרה שלכם. הכריכה הקשה נותנת לספר מראה מקצועי ואלגנטי שמצויין אם אתם רוצים ליצור אלבום להעניק במתנה, ספר זיכרונות מכבד או אפילו עבודה להגשה.

גם ספרי ילדים וספרי מתכונים נמנים בין הספרים שמומלץ להדפיס בכריכה קשה, על מנת לשמור על הפונקציונליות שלהם. חשבו האם הכריכה הקשה מתאימה לסוג הספר בו אתם מעוניינים, או שאולי כריכה רכה או ספירלית תהיה עדיפה.

 

מה הגודל הרצוי לספר?

האם אתם מעוניינים בספר קטן שניתן לקחת לכל מקום? או באלבום גדול שניתן לעיין בו ולראות את הפרטים הקטנים? השימוש בספר הוא בסופו של דבר זה שיכריע מה הגודל האידיאלי עבורו.

חשוב לשים לב כי גודל הספר מתקשר באופן ישיר לגודל הכריכה, ולכן אם אתם בוחרים להדפיס ספר בגודל גדול יש חשיבות עוד יותר גדולה לעיצוב ולנראות של הכריכה שלכם. בכריכה גדולה יותר האיורים יצטרכו להיות מוקפדים על לפרטים הקטנים וכמובן שרזולוציית ההדפסה תצטרך להיות מותאמת.

בעקבות זאת, חשוב להחליט מראש מה הגודל הרצוי של הספר – שכן תהליך עיצוב הכריכה הוא משמעותי מאוד בהדפסת ספר בכריכה קשה וצריך להתאים אותו לגודל הספר כבר מהשלבים הראשונים של הגיית הקונספט הקריאייטיבי.

 

גולת הכותרת – הכריכה!

כמו שכבר נאמר, לכריכה חלק בלתי נפרד מהספר והיא משמעותית מאוד בייצור הרושם הראשוני על הספר כמכלול. אנחנו לוקחים ברצינות רבה את מלאכת עיצוב הכריכה ונתאים עבורכם באופן אישי כריכה מנצחת עבור הספר שלכם.

המעצבים הגרפיים המוכשרים שלנו ידעו לסייע ולעזור בבחירת קונספט ועד לביצוע העיצוב לרמת הגימור הגבוהה ביותר. אנחנו מאמינים כי עיצוב ייחודי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת הדפסת הספר ולכן אנחנו מוכנים להשקיע את כל הזמן והמשאבים על מנת שהספר שלכם יצא מושלם.

 

אל תיגשו להדפסת הספר לבד!

כאשר מדפיסים ספר בכריכה קשה, ההקפדה על הפרטים היא משמעותית ביותר. אל תיגשו להדפסת ספר באופן חובבני! הדבר ישתקף במבחן התוצאה והמוצר המוגמר שתקבלו לא יעלה על הציפיות שלכם. אם אתם מעוניינים בספר מרשים שימשוך תשומת לב עליכם לבצע את ההדפסה בבית דפוס מקצועי, שעושה בקרת איכות על הדפסותיו ולא מפספס אף פרט בתהליך הוצאת הספר.

בבית דפוס מקצועי כמו ישראגרף אתם תוכלו לקבל מוצר איכותי, ליווי מקצועי לאורך התהליך וכמובן התחייבות לשירות מהיר ונעים. אל תתפשרו על איכות הספר שלכם, בחרו בבית דפוס שחורט על דגלו מקצועיות ואמינות.

 

הדפסת ספרים בכריכה קשה בישראגרף

אנו מתחייבים לעזור לכם להוציא את הספר שלכם ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ושמירה על איכות הדפסה בסטנדרט גבוה. הליווי הצמוד שלנו מבטיח כי תקבלו ספר שיהיה לטעמכם וישדר מקצועיות לכל מי שיחשף אליו. אז אם אתם מעוניינים בהדפסת ספר, התקשרו אלינו או השאירו הודעה ובואו נתחיל בתהליך! מבטיחים שלא תתאכזבו!

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה