הדפסה על קאפה מעניקה מראה מודרני

קאפה הינו חומר המשמש לתעשיית העיצוב ונעשה מאוד פופולרי בשנים האחרונות. בשל כך, גם השימוש בהדפסת תמונות על גבי קאפה הולך וגובר. בניגוד לדפוס התמונות המסורתי, הקאפה משווה לתמונה מראה מודרני יותר, הכולל לעיתים חוסר דיוקים בצבע או איכות תמונה דהויה יותר. מבחינת העיצוב העכשווי, איכות הדפסה זו יכולה להוות יתרון, שכן תמונה דהויה יכולה להיות אופנתית יותר מבחינת העיצוב המודרני. 

 

זמינות התמונות הדיגיטליות

בשנים האחרונות בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית המאפשרת לכל אחד מאיתנו להחזיק מצלמה בכף היד, התפתחה מאוד תעשיית הצילום, הגרפיקה והדפוס, ומאפשרת להדפיס תמונות שצולמו באופן דיגיטלי ואפילו כאלה שנשלחו אליכם דרך אפליקציות שונות או תמונות שירדו מהאינטרנט.

 

הדפסת תמונות דיגיטליות

כיוון שהצילום הפך להיות זמין ומיידי, כך תעשיית העיצוב עברה לשימוש בחומרים זמינים וזולים יותר שלהם יתרונות רבים כשמדובר על הדפסות דיגיטליות. בעולם העיצוב הגרפי והתעשייתי עברו מזמן לשימוש בהדפסה על גבי קאפה. חומר זה הוא נח לשימוש, זמין, זול ומגיע בשלל גדלים וצורות כיוון שהוא נח לחיתוך.

הקאפה נוחה להדפסה של תמונות, פוסטרים, קומיקס, תלת מימד, פרסומות, שלטים ושלל סוגי תמונות ועיצובים המשמשים את התעשייה. איכות החומר מביאה את התמונה להראות עכשווית יותר דבר שמשתלב טוב לעיתים קרובות עם העיצוב המודרני.

 

מהי קאפה

קאפה הינה חומר קשיח ודחוס. היא דקה ובשל כך נוחה לשימוש ולתלייה על קירות או משטחים. מבחוץ יש לה מרקם חלק ואחיד. קאפה היא חומר נח לחיתוך בשימוש בכלים פשוטים יחסית. בשל המרקם האחיד והחלק לעיתים קרובות היא מועדפת להדפסת תמונות דיגיטליות על פני בד קאנבס או משטחים אחרים.

 

הדפסה על קאפה בחברת ישראגרף

אצלנו בישראגרף תוכלו למצוא הדפסות על גבי קאפה. ההדפסות נעשות על מגוון סוגי תמונות. אין צורך להגיע אלינו פיזית. בלחיצת כפתור תוכלו לשלוח אלינו את התמונה המבוקשת ואת גודל התמונה הרצוי ואנו נתאים לכם את ההדפסה. ההדפסה הינה איכותית ולשביעות רצון הלקוח, במחירים טובים לכל כיס.

הדפסה על קאפה מעניקה מראה מודרני
הדפסה על קאפה מעניקה מראה מודרני

התחייבות לאיכות הטובה ביותר

חברת ישראגרף מתחייבת לספק לכם את האיכות הטובה ביותר של הדפסות ושל הדפסה על גבי קאפה. אם אתם מגיעים מתחום העיצוב הגרפי או התעשייתי, תוכלו בוודאי להבחין בהבדלים הקטנים באיכות ההדפסה שנסתרים לעיתים מעין שאינה מקצועית. אצלנו בישראגרף תוכלו למצוא את האיכות הטובה ביותר, כשאנו מתאימים את העבודה לבקשת הלקוח. מעצב בבית הדפוס ידאג לתיקונים לשביעות רצונכם.

 

פתרון לצבע דהוי

הדפסה תעשייתית היא זמינה ואיכותית, ומאפשרת סוג תמונה אחר מההדפסה הקלאסית על גבי בד קאנבס. אולם כחלק מההדפסה, ייתכן והצבעים יצאו שונים במקצת מאלה של משטחים אחרים. לעיתים הצבע עלול להראות דהוי יותר או חד פחות. כיוון שאיכות ההדפסה בישראגרף מובטחת ללקוח, ישנם דרכים שונות לערוך תיקוני צבע.

 

הבדלי צבע בהדפסה

בהדפסה על חומרים שונים, ייתכן ויהיה שוני בגווני הצבע עצמם. כחלק מכך, הצבעים יכולים לצאת דהויים יותר מאלו שנראו בתמונה המקורית. הדבר נובע הן משוני בהרכב המשטחים עליהם התמונות מודפסות, ועל יכולת מכונות ההדפסה לתרגם מידע. כמו כן גוון הצבע הקיים במדפסת עצמה הוא שונה במקצת.

 

מציאת פתרון להבדלי צבע בהדפסה

אחד הפתרונות הנפוצים לתיקון הבדלי הצבע הוא כיול המדפסת ויצירת פרופיל צבע למכשיר הספציפי אשר יתאים לגוונים המבוקשים. כחלק מכך, ניתן גם לשפר את איכות הצבע בעת ההדפסה, כך שיהיה דהוי פחות ובולט יותר ונאמן יותר לצבע הקיים בתמונה הדיגיטלית. ייתכן שבמעבר ממכשיר הדפסה אחד לשני תקבלו הבדל בצבע עצמו, גם אם מדובר במכשירים באותו בית דפוס.

כשמדובר על קאפה, איכות הקאפה עצמה יכולה גם להיות משמעותית לאיכות הצבעים המודפסים והגוון שלהם. אם גווני הצבע חשובים לכם, כדאי לעבוד ישירות מול המעצב הגרפי בבית הדפוס למציאת פתרון והתאמה.

 

יתרון בצבע דהוי בהדפסה על קאפה

האם קיים יתרון לצבע הדהוי בעת ההדפסה על קאפה? חד משמעית התשובה היא כן. בעידן שבו יש לנו אפשרות לערוך תמונות או לייצר אותן מאפס בעזרת מחשב, יש לנו אפשרות לשחק עם הצבעים ואיכותם. פעמים רבות מעצבים יעדיפו ליצור מראה צבעים דהוי בחלקו ולעיתים בתמונה כולה, כדי לשוות לתמונה מראה עתיק, תעשיתי, מטושטש או ליצור ניגודיות בין הצבעים הבולטים לדהויים.

 

טכניקות עיצובית של צבע

בתערוכות אופנה או בתערוכות של עיצוב עכשווי, יבחרו לא פעם האומנים והמעצבים בסוגי תמונות עכשווים שאינם קלאסיים ונחשבים לפוסט מודרניים. שימוש בתמונות עם רקע מטושטש, עם קונטרסט בולט (ניגודיות) בין הצבעים השונים בתמונה. כך גם תמונות עם מראה נושן או מראה תעשייתי שאינו חלק או אחיד אשר נוצר באופן מכוון.

שימוש בהדפסה על קאפה למטרה זו יכול להיות מושלם. לעיתים הצבעים שעל הקאפה יהיו דהויים יותר או בגוונים מעט שונים מאלו שבתמונה המקורית וישוו ליצירה מראה תעשייתי ועכשווי שאליו חותרים מעצבים רבים.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה