ההבדל בין הדפסה על קאפה מול קנבס

כיום הדפסת תמונה על קאפה ועל קנבס הפכה לנפוצה מאוד, ולשיטה שבה תוכלו להפוך כל תמונה שתרצו לתמונה שתלויה על הקיר שלכם. תוכלו לבחור כל תמונה אונליין ולהפוך אותה לתמונה אמיתית שתלווה אתכם לאורך היום ותקשט את הבית או את המשרד. אצלנו בישראגרף אנו מציעים שירות הדפסות איכותי במחיר אטרקטיבי. אם החלטתם לרכוש את השירות, תוכלו למצוא כאן הסבר על ההבדל בין קנבס או קאפה. 

 

תיעוד התמונה המושלמת

כיום לכל אחד מאיתנו יש מצלמה על גבי כף היד. מאז כניסת הטלפון הסלולרי החכם לשוק, כולנו מתעדים את הרגעים המשמעותיים והנופים היפים שצצים מולנו, ללא צורך בתכנון מראש. אם תוסיפו לכך את תוכנות העריכה הנמצאות באפליקציות שבמכשיר, תקבלו את התמונות המושלמות והבלתי נשכחות שאנחנו מתעדים. אם תיעדתם רגעים כאלה, מדוע שלא תיקחו את התיעוד צעד קדימה, ותיתנו לו לקשט את הבית או את המשרד? כך תוכלו להנות מהתמונות במהלך היום ולהזכר ברגעים היפים.

 

יצירת תמונות בעיצוב אישי

בעידן הדיגיטלי, מעבר להדפסה של תמונות שצולמו במצלמה, ההדפסה שהפכה לנפוצה היא של תמונות מעוצבות, פוסטרים, פרסומות ועוד. כלומר שכיום קירות רבים מקושטים בשלטים מעוצבים בתוכנות מחשב,  תמונות הלקוחות מהאינטרנט, תמונות קומיקס, תמונות בעיצוב חדשני ועוד. תמונות אלו שונות מאוד מהתמונות הקלאסיות שהיה נהוג לתלות על הקיר. בעיקר הן נפוצות במשרדים או כשלטי חוצות, ולעיתים בחדרים של בני נוער או בבתים עכשווים במיוחד אם מדובר על דיירי הבית הבאים מתחום העיצוב.

 

הדפסה על קאפה – אודותיה

כיום הדפסה על קאפה הפכה לדרך יעילה, זולה ומהירה להדפסת תמונות. מדובר על הדפסה פשוטה יחסית על חומר דק וזול, שלמרות עלותו הוא משמר את התמונה באיכות טובה מאוד. הקאפה הפכה שימושית מאוד עבור תעשיית העיצוב, המשרדים ותחום האדריכלות. כמדובר על תמונה זמינה וחומר זמין, תוכלו להנות ממוצר נפוץ ושמיש שאיכותו אינה נופלת משאר חומרי הגלם המהווים משטחים עבור תמונות.

ההבדל בין הדפסה על קאפה מול קנבס
ההבדל בין הדפסה על קאפה מול קנבס

שימוש של הקאפה בתעשייה

קאפה הפכה לחומר שימושי מאוד בתעשייה. היא עשויה מחומר סינטטי מוקצף. יש לה יתרונות רבים: היא קלה, זולה, דקה. ניתן לחתוך אותה בקלות ובכך להשתמש בגדלים שונים. ניתן לתלות אותה בקלות על קירות בעזרת דבק דו צדדי. ניתן להשעין אותה על הקיר בלי שהיא תופסת מקום רב. ניתן לצייר עליה, להדביק עליה, להדפיס עליה בקלות רבה. כיום הקאפה הפכה למתחרה של בד הקנבס בכל הקשור להדפסת תמונות.

 

הדפסה על קאפה לעומת הדפסה על קנבס

גם קאפה וגם קנבס מהווים בסיס להדפסת תמונות. עם זאת הם שונים מאוד בתכליתם ובצורתם. בעוד הקנבס הוא גמיש ורך, הקאפה הוא חומר דחוס ונוקשה. הקנבס נפרש לרוב על גבי עץ ובכך הוא משמש משטח עבה, הקאפה הוא משטח בפני עצמו והוא דק. בעוד שקנבס מתוח יש לתלות עם מסמר, את הקאפה ניתן לתלות כפי שהיא, בעזרת דבק.

הקאפה הוא חומר יותר זמין ונוח, הנחשב לתעשייתי יותר, בעוד הקנבס הוא משטח קלאסי המשמש לציורים. כיום ניתן לבצע הדפסה של תמונות על קאפה או על קנבס. הדפסה על קאפה שונה באיכותה מהדפסה על קנבס.

 

מתי כדאי להעדיף קאפה על פני קנבס

הקאפה נחשב לחומר תעשייתי ועכשווי. סטודנטים רבים לעיצוב משתמשים בחומר זה כחומר גלם להדפסת תמונות ומעדיפים אותו על פני הקנבס. מתי כדאי להדפיס תמונות על הקאפה ומתי כדאי להדפיס על קנבס? ההבדל בין קנבס וקאפה בא לידי ביטוי לאחר הדפסת התמונה.

כשמדובר בתמונה קלאסית, איכותית המקשטת את הסלון, נעדיף לרוב הדפסה על קנבס. בדרך כלל מדובר על ציורים או על תמונות נוף וטבע. אולם אם מדובר על הדפסת תמונות עכשוויות בדמות פוסטרים, תמונות מהאינטרנט, שלטים, שלטי פירסום, גימיקים, קומיקס, או עבודות עיצוב לתצוגה, כדאי להעדיף את הקאפה.

 

גודל התמונה

גודל התמונה משפיע גם הוא על הבחירה בין הדפסה על קאפה או על קנבס. בעוד שקנבס מגיע לרוב בגדלים גדולים יחסית ובצורה מרובעת, קאפה יכול להגיע בשלל צורות ובשלל גדלים. החיתוך הנח שלו מאפשר לחתוך קווי מתאר עדינים, במיוחד עם מדובר על דמויות או שלטי לוגו.

 

עיצוב על גבי קאפה

אם בחרתם בהדפסה על קאפה, תוכלו לעצב את המשטח בהתאם לתמונה. בניגוד לתמונות הקלאסיות, תוכלו לחתוך את הקאפה בשלל צורות ולפי קווי המתאר של התמונה. גם את צבע המשטח ניתן לבחור, כשלרוב הוא משתנה בין לבן לשחור.

 

עיצוב גל גבי קנבס

להדפסה על קנבס מתאימות יותר תמונות של נוף, פורטרטים מצולמים או תמונות קלאסיות. העיצוב הוא אחיד כשמבור על תמונה מלבנית או מרובעת מתוחה על גבי עץ, ולכן נותר לבחור את גודל הבד.

 

הדפסת תמונות על קנבס או על קאפה בישראגרף

אצלנו בישראגרף ניתן להזמין הדפסת תמונות על קנבס ועל קאפה. ההדפסה היא שונה בין שני המשטחים, ואיכותית בשני המקרים. אם חפצתם בהדפסת תמונה, בין אם לצרכי המשרד או לקישוט הבית, תוכלו לבחור בכל תמונה ובלחיצת כפתור לשלוח אותה אלינו ולקבל אותה מוכנה  לתלייה. תתחדשו

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה