מה זה קאפה?

היא אלופה בשיווק, תותחית מכירות, מעצבת פנים מוכשרת ומעבירה מסרים בצורה מדויקת, הכירו את הקאפה – חומר הגלם הקל והנוח לעיצוב שניתן להדפסה בפורמטים שונים. מעוניינים בתוצר דפוס מרשים, קל וזול? לכו עליה, היא לא תאכזב.

כך תוכלו לשדרג את המשרד ואת החלל הביתי שלכם בתמונה ייחודית או בגרפיקה מושכת שתגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך לקבועים. בואו ללמוד מה זה קאפה, מה יתרונותיה ואיך ניתן להדפיס עליה כל חלום למציאות.

 

מה זה קאפה? הפנים המודפסות של החומר המוקצף

קאפה הלא היא משטח קשיח מוקצף, בעל משקל קל ביותר ופני שטח חלקים. על הקאפה ניתן להדפיס בשני אופנים. האופציה הפשוטה היא הדפסה על נייר חלק והדבקה על גבי הקאפה, אופציה נוספת היא הדפסה ישירות על הקאפה מה שנותן מראה מקצועי יותר, חי וישיר.

 

הפרסום הוא מגרש משחקים מאתגר

חברות רבות בעולם מעסיקות מוחות קודחים בתשלום, כדי שיפענחו את השיטה כיצד לגרום לאנשים לקנות את התוצרת שלהם. אלו יכולים להיות עסקים מענפי התעשייה או המסחר ששוכרים את שירותיהם של אנשי שיווק ופרסום, אלו האחרונים לא נמנעים מלעשות כל מאמץ כדי להפתיע, לחדש ולרגש – מה שיגרום לאנשים להתחבר למותג מסוים ולהפוך לקניינים מושבעים. כדי להצליח במשימה זו, אנשי המכירות מגייסים לעזרתם כל אמצעי שיוכל לקדם את מטרתם, מפרסום ברשתות חברתיות, פרסומות באתרים שונים, עיתונים, שלטי חוצות ושילוט פנים של מבנים, כך הם מנסים להטמיע רעיונות וערכים של חברות במוחות ההמון.

 

מצטרפת חדשה למרוץ קידום המכירות

בשנים האחרונות הצטרפה מועמדת חדשה לתחרות הבלתי פוסקת בעולם השיווק, קוראים לה קאפה והיא מוצלחת ביותר במיוחד לשילוט פנים והכוונה בתוך מבנים של משרדים או בתים פרטיים. מכיוון שקאפה מודפסת מעבירה היטב תוכן ויזואלי ובשל יתרונות נוספים אותם נפרט בהמשך, היא הפכה לכלי שיווקי מעולה, בו עושים שימוש עסקים בכל גודל וחברות פרסום.

 

מה ההבדל בין קאפה לקנבס?

לא ברור מדוע, אבל אנשים רבים מחליפים בין קאפה לקנבס, אולי כי שניהם לבנים בדרך כלל? אולי כי שניהם משמשים להדפסת תמונות? זה לא באמת משנה. מה שחשוב הוא שתדעו להבדיל ביניהם, וכן תכירו את התכונות של כל מוצר, כך שלא תזמינו בטעות הדפסה על חומר אחר משרציתם.

 

קאפה קנבס
ממה עשוי? משטח חלק מוקצף בד פשתן או כותנה שנארג בצורה פשוטה
למה משמש? הדפסת תמונות משפחתיות, מתנות, שילוט פנים, עבודות גמר, הדפסת שילוט לתערוכות, הדפסת שילוט המשתלשל מהתקרה הדפסה של גרפיקות שונות, צילומים משפחתיים, מתנות, שיווק ופרסום
מה המסגרת שלו? גב קשיח מסגרת עץ עליה מותחים את הבד המודפס
רמת איכות המוצר גבוהה גבוהה ביותר, מאריך ימים משך שנים ארוכות
עלות נמוכה גבוהה יותר

 

למה הדפסה על קאפה כה מומלצת?

קאפה במחיר משתלם

הייצוג הוויזואלי שלה כה מרשים, שקשה להאמין שהמחיר שלה כל כך נמוך. היא מתעתעת במראה שלה ויוצרת נראות מרשימה הרבה מכפי עלותה. אם עד אתה חשבתם שבכדי להדפיס תמונות תצטרכו לקחת משכנתא, חשבו על כך מחדש, בהדפסת תמונות על קאפה אתם משיגים תוצר מרהיב במחיר שווה לכל נפש.

מה זה קאפה_
מה זה קאפה_

קאפה – הבחירה הקלה

אם אתם נדרשים לשרך רגליים מתערוכה לתערוכה, או מעמידים דוכן בקניון, חשוב שתבחרו בפרסומת קלה ונוחה שתוכלו לשאת אותה בעצמכם לבד, מבלי להסתייע בטוב ליבם של מתנדבים. קאפה היא מוצר קל ביותר שניתן לנשיאה בכיף גם במידות גדולות במיוחד. אם אינכם חובבים את מקצוע הסבלות כהובי, אופציה של קאפה מודפסת עשויה להיות הבחירה ההגיונית עבורכם.

 

כל פורמט זוכה

היא נחתכת בקלות, הקאפה, כך שניתן להזמינה בכל גודל שתחפצו מבלי להיות כפופים למידות מוגבלות, כך אתם מוזמנים לעצב קאפה מיניאטורית עם תמונה של הבייבי החדש או קאפת ענק לחיפוי של קיר שלם במשרד. הכול אפשרי, קאפה היא אחת שפתוחה לשינויים.

 

קאפה – הווריאציות המומלצות

העולם של ההדפסה על קאפה התפתח כל כך, עד שניתן לקבל את התוצר בגימורים שונים. ניתן להדפיס קאפה משני צידה כך שאם אתם תולים אותה על חוטים מהתקרה או מעמידים דוכן תצוגה, אין מי שיפספס את התוכן אותו טרחתם להדפיס. אופציה נוספת היא קאפה לה מוצמדת רגל מתקפלת, כך ניתן להעמיד אותה לראווה בנוחות מבלי לחשוש שהיא תגלוש לרצפה בטעות.

 

איך ניתן לתלות קאפה מודפסת?

  • מדבקה של מתלה – מצמידים מדבקה מיוחדת שקופה המחוררת באופן הרצוי אותה ניתן לתלות על מסמר הנעוץ בקיר.
  • מסגרת אלומיניום – כך ניתן לשמור על קצוות התמונה מפני נזקים וכן להוסיף לה פן עיצובי נוסף.
  • יש אפשרות לחורר את הקאפה בשתי הפינות העליונות ולשלשל אותה מהתקרה באמצעות חוט.
  • הדבקה של הקאפה לקיר או על משטח באמצעות דבק דו צדדי, יש להיזהר שבהסרה הקאפה לא תינזק.

 

חיתוך צורני בקאפות

לא תאמינו כמה הקאפה יכולה להפתיע אתכם. בבתי דפוס מתקדמים ניתן לחתוך את הקאפה בצורות שונות לפי דרישת הלקוח, כך שאם אתם מעוניינים בהדפסה בצורת הלוגו של החברה, או הדפסה לבית הספר בצורת חנוכייה, זה אפשרי לחלוטין. זה הזמן שלכם להתפרע ברעיונות ולבחור בחברת דפוס אמינה שתבצע אותם בדיוק מושלם.

 

איך בוחרים בית דפוס להדפסה על קאפה?

חשוב לבחור בבית דפוס מקצועי ואמין שעשה בחייו כמה עבודות קאפה בהצלחה, עושה שימוש במדפסות מתקדמות ובטכנולוגיות חדשניות, וכן ידוע כמעניק שירות אדיב. בישראגרף – אחת החברות המובילות בישראל לפתרונות דפוס, תוכלו לקבל את הפנטזיה שלכם בצורת יצירה אומנותית על קאפה, במחירים זולים ובשירות מצטיין. אנחנו בישראגרף מאמינים שכל לקוח, ולא משנה באיזה סדר גודל, חייב לקבל שירות VIP! הזמינו עכשיו בישראגרף את הקאפה המודפסת הבאה שלכם.

הקאפה הינה שמו של משטח מוקצף קשיח בעל פני שטח חלקים ומשקל קל מאוד יחסית לחומרי הדפסה אחרים. הקאפה מאפשרת הדפסה בשתי אופציות: הדפסה ישירה על החומר מול הדפסה על נייר והדבקה חלקה ללא בועות. המראה שלה מרשים והיא סופגת צבע בצורה מדויקת.

הקאפה נפוצה בעולם הפרסום כשילוט פנים לעסקים וכן לתצוגות בכנסים ותערוכות. תורמים לכך משקלה המועט,יכולת העברת המסרים הוויזואלית הייחודית לקאפה וכן עלותה הנמוכה. הקאפה מקובלת לשימוש גם במגזר הפרטי לצורך הדפסת תמונות משפחתיות ותמונות קיר ומהווה ערוץ העברת תוכן גם במוסדות חינוכיים ואחרים.

הקנבס והקאפה שונים בתכונותיהם: הקנבס מורכב על מסגרת עץ והקאפה בעלת גב קשיח ואינה זקוקה למסגרת. הקנבס נחשב לעמיד יותר ומחזיק מעמד במשך שנים ארוכות יותר מהקאפה שאף היא נחשבת לעמידה ביותר, אך הקנבס מעביר צבעים בחדות פחותה ממנה. בנוסף, עלות הקאפה נמוכה משמעותית מזו של הקנבס.

ניתן להצמיד מדבקות-מתלה על צידה האחורי של הקאפה. אופציה נוספת הינה התקנת מסגרת אלומיניום לצורך שמיה ותלייה בטוחה מפני בלאי. לחילופין ניתן לחורר את הקאפה, להשחיל חוט ולתות אותה מגובה או להדביקה על המשטח הרצוי בעזרת דבק דו צדדי.  בהסרת קאפה המוצמדת בדבר יש להקפיד על זהירות כדי שהתמונה לא תיקרע.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה