הדפסה על קאפה – הכירו את הסוגים הטובים ביותר

איך משדרגים את המשרד והבית בצורה הזולה ביותר? מה יהפוך את התמונות שלכם לתצוגה ויזואלית מרהיבה? איך יורים מסרים שיווקיים היום? בישראגרף מחכה לכם תשובה ניצחת – הדפסה על קאפה.

תמונות מודפסות על קאפה באיכות גבוהה משוות לכל חלל מראה מרהיב ואומניות בלמכור, למתג ולפרסם עסקים. בישראגרף תוכלו להיות רגועים שתקבלו את השירות הטוב והמהיר ביותר במחיר במשתלם ביותר.

 

לומדים מילה חדשה: קאפה

קאפה היא שם של חומר קשיח ומוקצף החתוך בצורה חלקה ביותר לצורך הדפסה ישירה או הדבקת ניירות מודפסים, תוך הנאה ממראה איכותי ונקי. הוא חומר קל ביותר ומגיע בשני סוגי עובי: 5 מ"מ ו-10 מ"מ.

בהדפסה על קאפה תקבלו תמונה מרהיבה, מאירת עיניים המעבירה חוויה חזותית חדה ואיכותית לצופים. מחירה של הקאפה נמוך בהרבה מכפי רמת התוצר, כך שבהוצאה קטנה יחסית אתם מקבלים מוצר מרשים ביותר עם חיי מדף ארוכים מאוד.

 

הדפסה על קאפה – למה זה טוב?

כי היא קלה ונוחה לנשיאה

בשימוש בתערוכות, בפרסום בחלונות ראווה מתחלפים ובתליה של חוט המשתלשל מהתקרה, הקאפה נותנת שירות מיוחד משום שהיא בעלת משקל נמוך וממילא ניתנת להעברה בקלות. ניתן לחבר קאפה ענקית בחוט דיג לתקרה מבלי לחשוש שתיפול או שיאונה דבר מה לסיד ולטיח. ניתן לשנע אותה בקלות מרבית מפה לשם שזהו יתרון גדול, בעיקר בכנסים המעמידים תצוגות, ובאירועים חד פעמיים.

 

הדפסה על קאפה – הבחירה הזולה

הדפסת תמונות מצטיירת לנו כמו פעולה שתגבה מאיתנו מחיר גבוה, ובצדק, הדפסה על חומרי גלם אחרים יקרה בהרבה. הקאפה היא בשורה של ממש: בעלות מינימלית אתם מקבלים תוצאות הדפסה מקסימליות. לא תאמינו שעל המוצר האיכותי והיפהפה הזה שילמתם גרושים ממש.

 

קאפה בכל גודל

מכיוון שהקאפה נחתכת בקלי קלות ניתן להזמין אינספור גדלים מבלי להיות מוגבלים בתבניות קבועות, מה שמאפשר לכם להתאים את ממדי התמונה לחלל הפנוי שלכם במדויק.

 

סוף קאפה לתלייה

קיימות 4 צורות לתליית קאפה:

  1. לתלייה של קאפה באמצעות חוט דיג או חבל לתקרה, נחורר את הקאפה בשתי פינותיה העליונות ונשחיל את החוט.
  2. מתלה מדבקה – מתלה מיוחד מפלסטיק המאפשר את הצמדת התמונה לקיר ע"י תלייה על מסמר.
  3. מסגרת מאלומיניום מוסיפה אלמנט עיצובי לתמונה ושומרת על קצותיה מפני נזקים אפשריים.
  4. ניתן להדביק את הקאפה לקיר ע"י דבק דו צדדי, רק היזהרו כשאתם מסירים אותה מהקיר לבל תיהרס!
הדפסה על קאפה – הכירו את הסוגים הטובים ביותר
הדפסה על קאפה – הכירו את הסוגים הטובים ביותר

סוגים שונים של קאפות

קאפה דו צדדית – ניתן להדפיס על הקאפה או להדביק עליה תמונות וכיתובים משני הכיוונים, כך שאם בחרתם לתלות אותה מהתקרה, מכל כיוון שלא תסתכלו עליה היא תנופף לכם עם מסר ויזואלי מרשים.

קאפה עם רגל מתקפלת – באפשרות זו אתם מקבלים קאפה עם רגלית שניתן להעמידה לתצוגה בדוכני מכירות, בכנסים ובתערוכות.

 

למה ההדפסה על קאפה שלנו בישראגרף כ"כ איכותית?

אנו בישראגרף עושים שימוש במכונות הדפסה דיגיטליות מהמתקדמות בעולם, המנוסות בהעברת צבע לקאפה בצורה הטובה ביותר. הקאפות שאנו מחזיקים עשויות מחומר דחוס ביותר, מה שמקנה להן יציבות ועמידות של שנים. הצוות שמדפיס אצלנו על קאפות מורכב מחבר'ה שמתמחים שנים במקצוע, ואמונים לתת תוצאות ברמת-על לפי דרישותיו המדויקות של הלקוח.

 

הדפסה על קאפה – ארץ החיתוכים הבלתי מוגבלים

אנו בישראגרף מעניקים לכם את האופציה להפוך את התמונה שלכם ליצירת אומנות של ממש. בעזרת מכונות לייזר ייחודיות אנחנו עושים שימוש בחיתוך צורני לקבלת תוצאות מפתיעות. רוצים את הקאפה בצורת מטריה? שלגיה? פטריה? הכל אפשרי! ניתן לחתוך את לוח הקאפה בכל צורה שהיא ולקבל תוצאות ברמת גימור גבוהה ומדויקת עד המ"מ.

 

רוצים לדעת איך זה עובד? הכל על הדפסת קאפות:

בשלב ראשון אנו מדפיסים את הגרפיקה על הקאפה עצמה או על נייר פוטו או מדבקה. את הקאפה והתמונה המודפסת אנחנו משדכים באמצעות מכונת הצמדה משוכללת, ניתן לקבל תוצר עבה וקשיח ע"י חיבור של כמה שכבות קאפה זו על גבי זו. בנוסף ניתן לצפות את ההדפסה בלמינציה למראה מבריק ולהגנה מפני שריטות.

 

מי הלקוחות השרופים שלנו בהדפסה על קאפה?

הדפסה על קאפה מיועדת לכל שכבות הציבור, בכל המגזרים ובכל שכבות הגיל. ניתן להגדיר אותה כאפקטיבית במיוחד בתחום השיווק העסקי, אולם בהחלט לא רק, לקוחות פרטיים רבים אוהבים לעשות בה שימוש בהנצחה של תמונות משפחתיות, תמונות נוף ואלמנט לעיצוב חללים שונים. הדפסה על קאפה רלוונטית במיוחד לתערוכות ולאולמות תצוגה. הדפסת מסרים על קאפה הוכחה כלוכדת את העין במיוחד ולכן אנשי שיווק יעשו בה שימוש תדיר.

 

למעלה מ-40 שנה בהדפסה – לא תלכו על ישראגרף?

ישראגרף מדפיסה חלומות למציאות כבר משנת 1977 ומאז היא לא אומרת סטופ להתפתחות שלה בתחום פתרונות הדפוס האיכותיים ביותר. היא נותנת מענה רחב לכל סוגי ההדפסות תוך מתן דגש על איכות השירות. בישראגרף תוכלו להדפיס כל גודל של קאפה במחיר המשתלם ביותר. זה כי אנחנו בישראגרף רוצים שתקבלו מוצר דה-בסט במחיר דה-בסט.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה