הדפסה על קאפה – היתרונות והאפשרויות הרבות

הדפסה על קאפה משמשת באופן מסורתי ליצירת שלטי פרסום, עזרי הדרכה ותמונות לתלייה במשרדים ומקומות עבודה. אבל טכנולוגיה מתקדמת שיש בידינו כיום, מאפשרת לנו להדפיס על קאפה באיכות טובה יותר מאי פעם ולכן, כיום אפשר לראות הדפסה על קאפה בשימושים מגוונים יותר מאי פעם. אז אילו יתרונות יש להדפסה על קאפה ולאילו שימושים זה מתאים?

 

מאפיינים ייחודים של הדפסה על קאפה

הדפסה על קאפה היתה אפשרית בעבר רק באמצעות הדפסה על מדבקה, אותה היום מדביקים לאחר מכן על משטח קאפה, אולם כיום אפשר להדפיס ישירות על גבי משטחי קאפה ולכן גם מתקבלות איכות ועמידות גבוהות יותר.

המשטח החלק, המאפיין את לוחות הקאפה, מאפשר ליצור הדפסות חלקות, חדות, מרשימות ביופיין ואיכותן.

בנוסף, קאפה הוא אמנם לא חומר גמיש במיוחד, אבל מדובר על לוחות עמידים מאוד בפני פגעים שונים, כמו פגעי מזג האוויר אשר ניתן לייצר אותם ברמות שונות של עובי, בגוונים שונים וברמות שונות של איכות.

כך ניתן ליצור הדפסות בהתאמה אישית, בגדלים שונים, למטרות שונות, החל בפרסום, שיווק, הדרכה והנחיה וכלה בהדפסות לשימוש ביתי, לצורכי אסתטיקה.

 

מה זה קאפה?

קאפה הוא חומר סינתטי, מוקצף, קל משקל וקשיח. לרוב, קאפה משווק בצורת לוחות בגדלים שונים, אותם אפשר לחתוך בקלות לכל גודל רצוי ובכל צורה רצויה.

הלוח המוקצף מכוסה בשכבה דקה של חומר חלק ואחיד, המאפשר הדפסה ישירה על גבי לוח הקאפה או הדפסה על גבי מדבקה מיוחדת, אותה מדביקים על הלוח לאחר הדפסה.

בשני המקרים, מתקבל מוצר מודפס איכותי, קל משקל, נוח לנשיאה ותלייה, בעל מראה מרשים.

 

יתרונות הדפסה על קאפה

  • הדפסה על קאפה מאפשרת הנגשה ישירה של התמונה, ללא תיווך וללא מחסומים, כמו זכוכית, מסגרת, או מתקן תצוגה, שכן מדובר על לוח קשיח, המסוגל להחזיק את התמונה בכוחות עצמו, ללא עזרים נלווים.
  • אפשר להדפיס ישירות על גבי הקאפה או על מדבקה, אותה מדביקים לאחר מכן על הלוח, לצורך קבלת אפקט מתאים לצרכי הלקוח.
  • ניתן להזמין לוחות קאפה בעובים שונים וכך לקבל אפקטים שונים שמציבים את התמונה במקום בולט על פני הקיר.
  • אפשר להדפיס על קאפה כל סוג אפשרי של הדפסה – לוגו, טקסט, תמונה, סלוגן ועוד. לכן קאפה הוא חומר מתאים להדפסה עבור שלל סוגי הדפסות לצרכים שונים.
  • לוחות קאפה ניתנים לחיתוך בקלות רבה ולכן אפשר ליצור לוחות קאפה בגדלים שונים וצורות שונות, כדי להתאים אותם לכל צורך.
  • קאפה הוא חומר קל משקל במיוחד ולכן הוא מתאים לתלייה גם על גבי קירות שלא יכולים לשאת משקלים כבדים ואף באמצעות דבק בלבד. בנוסף, נוח לשאת את הלוח המודפס ממקום למקום בזכות משקלו הקל ולכן נוח להשתמש בלוח קאפה מודפס כאשר רוצים לנוע בין כנסים ואירועים אחרים עם אלמנט שיווקי בולט, מרשים ונוח לשימוש.
  • מחירי הדפסה על קאפה הם נמוכים במיוחד בזכות הזמינות הגבוהה של החומר ולכן הדפסה על קאפה מתאימה לכל רמה של תקציב.
  • קאפה הוא חומר עמיד במיוחד ולכן גם הדפסה על קאפה מתאימה למקרים בהם נדרשת עמידות גבוהה לטווח ארוך.

 

שימושים שונים של הדפסה על קאפה

קאפה משמשת, כאמור, באופן מסורתי לצורך הדפסת עזרי הדרכה, שיווק ופרסום. אך כיום, בזכות מכונות דפוס חדשניות ומתקדמות, ניתן לקבל איכות מדהימה של הדפסה על קאפה ולכן, רפרטואר הדפסות על קאפה התרחב. כיום אפשר למצוא הדפסות על קאפה מעטרות בתי פרטיים, לובי של בנייני ציבור, בנייני משרדים, משרדי יוקרה, שילוט לאירועים, חתונות וכנסים, הדפסה של יצירות אומנות לתלייה, הדפסת עבודות גמר של לימודי אמנות, שלטים לקידום מכירות בפתח חנויות וחלונות ראווה, הדפסה חד צדדית, או דו צדדית למטרות שונות ועוד.

 

לסיכום

הדפסה על קאפה היא אפשרות הדפסה איכותית, נגישה וזמינה לכל כיס, שמאפשרת לכם לקבל תמונות, שלטי פרסום ואף יצירות אומנות מרהיבות, מודפסות על גבי חומר גלם נוח, קל משקל, מרשים ואיכותי. עמידות גבוהה במיוחד הופכת את מוצרי הדפסה על קאפה מתאימים כמעט לכל צורך ולכן גם מבוקשים מאוד.

לקבלת מידע נוסף על מגוון אפשרויות הדפסה על קאפה באיכות הגבוהה ביותר – צרו עמנו קשר ונשמח לעזור!

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה