מה צריך לדעת לפני שמתקינים שילוט לעסק?

שילוט לעסק הוא כלי חשוב להשגת תשומת ליבם של הלקוחות, מה שהופך אותו לאחד האמצעים החשובים בין אמצעי הפרסום בהם תיעזרו כבעלי עסק. לכן חשוב לדאוג להציב לפני הכניסה שלט נכון ומזמין, שיאפשר ללקוחות להבחין בכם. המומחים של חברת ישראגרף, חברה בעלת ניסיון של 45 שנה בתחום העיצוב והדפוס, מסבירים.

 

מהי המטרה של שילוט לעסק?

כל עסק, בכל תחום, דורש השקעה בפרסום ובשיווק. העבודה עצמה, מקצועית ואיכותית ככל שתהיה, לא מספיקה, משום שעלינו ליצור לעצמנו כבעלי עסק לקוחות נוספים שיביאו עבודה והכנסה נוספת. שילוט לעסק הוא חלק מההשקעה שעלינו לעשות בשיווק ובפרסום, ובהתאם לסוג העסק שלנו – הרי שזו השקעה חשובה מאוד.

דמיינו מסעדה או חנות ללא שלט מזמין ונאה, למשל. מי יכנס אליה? היא תיבלע בין יתר המסעדות והחנויות שלידה. מלבד המטרה הפרסומית, שילוט לעסק חשוב כדי לאותת ללקוחות הפוטנציאליים שהם במקום הנכון ויכולים להיכנס. לכן חשוב להקפיד על שילוט מדויק ונכון. אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני והלקוח הממוצע ממהר ועמוס גירויים, ולכן רצוי מאוד להשקיע בשילוט לעסק – גם בחזית העסק וגם בשלטי הכוונה.

 

האם כדאי להשקיע בעיצוב מקצועי לשלט?

לא רק שכדאי להשקיע בעיצוב עבור שילוט לעסק, זה אפילו חיוני. בעיצוב שלטים, ממש כמו בעיצוב של כל דבר אחר, יש תורה שלמה מעבר למה שנראה בעינינו אסתטי ויפה. שילובי הצבעים, כמות הטקסט, סוג הגופן, מיקום המילים ועוד ועוד סוגיות שלמרבית הצופים לא נראות מהותיות מספיק כדי לשים אליהן לב, אבל ברגע האמת יכולות להיות ההבדל בין שלט שימשוך את העין ובין שלט שיתעלמו ממנו וימשיכו הלאה.

בהנחה שאינכם מומחים בתחום של עיצוב גרפי, חשוב לפנות לאיש מקצוע מנוסה, עם ידע בתחום העיצוב והשילוט, שיוכל לעצב עבורכם את השלט המתאים שיעזור לכם להביא לבית העסק שלכם כמה שיותר לקוחות.

 

בכל הנוגע למלל – "פחות זה יותר"

ודאי יצא לכם להיתקל בשלטים עמוסים במלל. שלטים שכתוב בהם גם שם העסק, גם הכתובת והטלפון, גם סלוגן, גם שעות פתיחה, גם וגם וגם. האם שלט כזה יגרום לכם, או ללקוח ממוצע, להיכנס לבית העסק בעניין או דווקא לסגת ולבחור ללכת למקום אחר? ובכן, בכל הנוגע לכמות הטקסט המופיעה על השלט, חשוב להמעיט ולבחור רק בנדרש ביותר – שם בית העסק, כמובן, ובמקרים מסוימים טלפון או תיאור קצרצר וממצה של תחום העיסוק, אך לא יותר מזה.

למה? ראשית, משום שעומס מלל מעייף אותנו. שנית, משום שהתחושה שנותן לנו שלט עמוס במלל היא של שלט שגילה לנו כבר כל מה שיש לדעת, ואם אנחנו כבר יודעים – למה שנרצה להיכנס? שלטים אינם פליירים, והם לא צריכים לספק לנו יותר מדי מידע – רק להזמין אותנו להיכנס.

 

באיזה חומר כדאי להשתמש?

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת שילוט לעסק הוא בחירת חומר הגלם ממנו השלט יהיה עשוי. שילוט הוא אביזר שנעדיף לא להחליף לעתים קרובות, להפך – לשלט נאה שמזהה את בית העסק יש יתרון כמשהו עקבי שנשאר למשך זמן רב. הוא מאפשר ללקוחות להגיע אליו ביתר קלות ומקל על איתורו גם כאשר העסקים סביבו מתחלפים.

לכן ברור שהשלט חייב להיות עמיד, ובשל כך נעדיף לבחור חומרים חזקים ויציבים למטרה זו. בנוסף, כאשר מדובר בשלט המוצב בחוץ, חשוב שיהיה עמיד לשינויי מזג האוויר – שלא יינזק עקב גשם או שמש חזקה, כמו למשל שמשונית או קאפה.

כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, וגם לחפש המלצות של לקוחות שיוכלו לספר על שלטים מצוינים שהחזיקו זמן רב מעמד, או דווקא להזהיר מפני שימוש בחומרים שאולי זולים יותר, אך בפועל הובילו לכך שהשלט נהרס או דהה לאחר זמן קצר, כך שההשקעה בו ירדה לטמיון.

 

שלטי הכוונה – חשובים לא פחות מהשלט בחזית העסק

כולנו מכירים שלטי הכוונה המסייעים לנו להתמצא. אנו פוגשים אותם בכביש, בקניונים, בתחנות רכבת, ועוד ועוד. שלטי הכוונה יכולים להיות גם אמצעי מצוין לפרסום ולשיווק העסק.

שימוש בשלט הכוונה עם לוגו העסק שלכם יוכל להקל על הלקוחות שמחפשים אתכם עד שיגיעו לשלט המדויק והמזמין שעיצבתם לבית העסק שלכם, אבל גם יוכלו לעורר את סקרנותם של לקוחות אחרים. שימו לב לכך ששלטי הכוונה צריכים להיות עמידים עוד יותר מאשר שילוט רגיל, שכן הם תמיד יוצבו במיקום החשוף לשמש ולגשם.

 

שלטים מוארים – כדאי להשקיע

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יוכל למשוך לקוחות גם בלילה, כדאי לבחור בשלט הכולל תאורה. התאורה, מלבד היותה פתרון המאפשר להתרשם מהשילוט גם בלילה, גם יוצרת לשלט מראה יוקרתי ובולט.

שלטים מוארים חשובים במיוחד, כמובן, לעסקים שחלק נכבד מפעילותם העסקית מתרחש בשעות הערב והלילה כמו מסעדות, מועדוני ריקודים או אפילו פיצוציות, אך למעשה הם רלוונטיים לכמעט כל בית עסק שנשאר פתוח גם בשעות אחר הצהריים, שהופכות בחורף לשעות חשוכות.

 

שילוט לעסק בחברת ישראגרף – הבחירה הנכונה

חברת ישראגרף מספקת מענה מקצועי ואיכותי בתחום הדפוס, העיצוב הגרפי והשילוט מזה 45 שנה. אנו מתמחים בהדפסות על מגוון חומרי גלם עמידים, במוצרי קידום מכירות כמו פנקסים ומגנטים וכמובן – בעיצוב שילוט לעסק. בפנייה אלינו מובטח שירות מהיר, עיצוב מדויק וניסיון שעושה את ההבדל.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה