איך מעצבים קיר סלפי?

אנו חיים בעידן שבו אם אתה לא מתעד את עצמך, אתה לא קיים. הדבר נכון עוד ותר בעיקר כשמדובר בתמונות מאירועים חברתיים. אין פלא שקיר סלפי הפך למוצר פופולרי כל כך, במיוחד כאשר מדובר בקיר סלפי של חברת ישראגרף, מבחינת מחיר ואיכות גם יחד.

 

הרשתות אמרו את דברן

אין חולק על כך שהרשתות החברתיות שולטות ביד רמה במארג החברתי בארצנו הקטנטונת. כל אירוע חברתי חייב להיות מונצח ביתר שאת, ולכן קיר סלפי לאירועים הפך להיות הרקע המושלם לתיעוד איכותי ומנצח. בין אם מדובר בחתונה, השקת מוצר, תערוכה או אירוע חברתי אחר, ההחלטה איך לעצב קיר סלפי לאירוע שלכם היא חשובה וכזו שלא כדאי להקל בה ראש. כך ניתן ליצור מזכרת לכל החיים ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח עבור האורחים שלכם.

 

הנה קצת רקע

אם כבר אנשים משקיעים בלבוש, משיגים בייביסיטר או דואגים לרכוש מתנה עבור יום ההולדת של הילד שהולך עם בנם או בתם לגן, לא מגיעה להם מזכרת מעוצבת ואיכותית מהאירוע? בחירת קיר סלפי לאירוע שלכם משמשת כרקע אטרקטיבי לתמונות מגניבות ולא קונבנציונליות.

ניתן לבחור בין תמונה של דמות מפורסמת כמו גיבור על שיעמוד במרכז האירוע, של סרט אהוב, נופים מרהיבים מכל העולם ואפילו ציטוט מפורסם של אישיות מוכרת, מה שהופך אוטומטית את התמונה למיוחדת ובלתי נשכחת.

 

קיר סלפי לאירוע חברה

כל חברה ועסק יודעים היטב את כוחו של שיווק מוצלח. בעידן המודרני בו שיווק דיגיטלי מהווה את עיקר הכוח של עולם השיווק בכלל, ברור כי השקעה בשפת מיתוג מעוצבת ומדויקת של חברה מסוימת, בתוספת פרסום אטרקטיבי ברשתות החברתיות, צפויים להזניק את מעמדו של העסק בצורה לא מבוטלת. לכן, חשוב להשקיע בקיר סלפי מעוצב המדבר את שפת המותג והחברה.

שווה להשקיע בקיר סלפי גדול ורחב, שימשוך את תשומת הלב של האורחים ויציג בגאווה את הלוגו של החברה, כך שלא יהיה ניתן לפספס מי מארח את האירוע המושקע והמרשים אליו הם הגיעו. האורחים המגיעים לאירוע החברה יעלו את התמונות לרשתות החברתיות תוך התייחסות ברורה למותג ולחברה, מה שייצור "באז" במרחב הדיגיטלי ויעלה את קרנו של העסק בקרב העובדים והלקוחות כאחד.

 

קיר פרחים- לאירועים רומנטיים

אירועים רומנטיים תמיד אפופים התרגשות ואהבה, ומתוך כך דואגים "להדביק" את האורחים באווירה המתוקה והמרגשת שמתאימה לאופיים. כאשר מדובר באירועים כמו חתונות, מסיבות אירוסין ובריתות, שווה לעצב את קיר הסלפי בצבעים עדינים השומרים על איזון ורומנטיקה. קיר פרחים, למשל, תהיה בחירה מדויקת ומוצלחת למדי לאירועים שכאלה.

קיר הפרחים מרשים כבר מרגע הגעתם של האורחים, הופך לאטרקציה של ממש ולפריט עיצובי ייחודי באירוע שלכם. ניתן להוסיף לפרחים המעטרים את הקיר גם תאורה חמימה שיוצרת את המראה המושלם, וכמובן מומלץ להתאים את הקיר ספציפית לאירוע שלכם, על ידי הוספת השמות שלכם, או רק את ראשי התיבות שלהם. כאשר מדובר באירוע רומנטי, קיר פרחים עדין ורומנטי הוא מניה בטוחה בהצלחת האירוע.

 

קיר בלונים- מושלם לבת מצווה

כאשר מדובר בבת המצווה היוקרתית שילדתכם חיכתה לה כל כך, קיר בלונים נחשב לאחת ההצלחות הגדולות באירועים כאלה. בעידן של היום אין ילדה שלא תשתוקק לסלפי בלתי נשכח עם רקע של קיר בלונים צבעוני ואטרקטיבי.

ניתן להוסיף בלונים בצבע זהב ובצורת כוכב שיבלטו מעל שאר הבלונים, כולל טאץ' אישי של הוספת השם של כלת השמחה ובעלת האירוע בבלונים. ניתן כמובן לבחור את צבעי הבלונים שיעטרו את הקיר מבעוד מועד ובהתאם לטעם הרצוי, כך שיתאים בצורה מושלמת לעיצוב החלל המארח את האירוע.

 

קיר סלפי גיבורי על

אם אתם שואלים את עצמכם מה הדרך הכי טובה לעצב קיר סלפי ליום ההולדת של הבן, קיר גיבורי על הוא משהו שבוודאות לא תצטערו עליו. קיר רחב וגדול המאפשר לילדים להרגיש חלק מעולם גיבורי העל, כאשר הגיבורים האהובים עליהם מעטרים את הרקע לתמונות הכי שוות שאפשר לצלם.

ניתן ליצור קיר סלפי מרשים מורכב מכל הגיבורים מהסרטים האהובים על הילדים, שלא יוכלו להישאר אדישים למראה קיר שכזה. זו בחירה בהחלט מומלצת בכל הקשור לאיך לעצב את קיר הסלפי עבור האירוע שלכם.

 

קיר סלפי להקרנות בכורה

מה משותף לכל התמונות הנוצצות מההשקות ובכורות הסרטים השונות? נכון! קיר סלפי מעוצב. כולנו מכירים את התמונות בהם המפורסמים צועדים על השטיח החגיגי ומגיעים לעמדת התמונות. קיר סלפי מעוצב הנושא את שם הסרט, את הפוסטר ואפילו כמה ציטוטים בלתי נשכחים, יהפוך את ההשקה או הבכורה של הסרט לזכורה במיוחד. הדבר כמובן עשוי לתרום משמעותית לפרסום הסרט ברשתות ובשיווק שלו לקהל הרחב.

 

עלויות

עלות של קיר סלפי סטנדרטי מתחילה באזור 1,500 שקלים לקיר בגודל סטנדרטי. ניתן לקבל הצעת מחיר מדויקת בהתאם לצרכים הדרושים, בחירת העיצוב והתוכן, וכמובן גודלו של הקיר ישחק תפקיד משמעותי בקביעת המחיר הסופי של הקיר. כך או כך, לא כדאי לחסוך על קיר סלפי, במיוחד כאשר מדובר באירוע שאתם רוצים שיהדהד גם לאחר שיסתיים, בין אם ברשתות החברתיות ובין אם בזיכרונם של האורחים היקרים שלכם.

 

ישראגרף- הבחירה הנכונה עבורכם

חברת ישראגרף, המתמחה בין היתר בהדפסת עיצובים לקיר סלפי, נמצאת בשוק כבר קרוב ל50 שנה, ומבצעת עבודות ברמה הגבוהה ביותר ובעזרת הטכנולוגיה החדשנית ביותר. כל זאת, לצד השירות האדיב והמסור שהיא מעניקה לכלל לקוחותיה, הפכו אותה לחברה בעלת תדמית חיובית שאין עליה עוררין, ומילה נרדפת למקצועית בלתי מתפשרת. אז אם אתם שואלים איך לעצב את קיר הסלפי לאירוע שלכם, התשובה נמצאת אצל ישראגרף.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה