הדפסה על pvc מוקצף – מה זה, ומתי נשתמש בשיטה זו?

אם לחברה שלכם לא קוראים מיקרוסופט או מייקל קורס, כנראה שיש לכם עוד עבודה בנוגע למיתוג העסק ופרסומו. זה נכון גם אם אתם מעוניינים בשדרוג המראה הכללי של הבית בעלות נמוכה – הדפסה על pvc מוקצף באיכות גבוהה תשרת את מטרותיכם היטב.

אם אתם שואלים את עצמכם: "מהי הדפסה על pvc מוקצף ומתי נשתמש בשיטה הזו?" הפוסט הזה הוא בדיוק הדבר הנכון בשבילכם לקרוא עכשיו.

 

pvc – מה זה בכלל?

אלו ראשי תיבות לפולימר המוכר פוליויניל כלוריד, שהחל להיות משווק בצורה מסחרית החל משנת 1936. כמו כל הדברים הטובים גם הוא התגלה בטעות כאשר חשפו קרני שמש סקרניות מבחנה של ויניל כלוריד והבחינו בחומר לבן שהתגבש. ניתן להשתמש בחומר זה לשימושים שונים בבנייה, לצרכי אינסטלציה, כחומר לכרטיסים מגנטיים, תקליטי ויניל וכמובן כחומר גלם לצרכי הדפסה.

 

מהו פלייט ואיך הוא קשור לסיפור ההדפסה?

פלייט הינו שם נרדף ל-pvc מוקצף. חומר זה מתאפיין בתכונות של קלות משקל ושל גמישות. ה-pvc המוקצף עמיד בפני כימיקלים שונים, מה שמעמיד אותו בראש טור החומרים האידיאליים להדפסה במדפסות דיגיטליות ולהדבקת חומרים שונים על לוחות מחומר זה. פעולות אלו נעשות מבלי לפגוע ברמת ההדפסה ובאיכות התמונה המודפסת.

 

איך מייצרים לוחות של pvc מוקצף או בשמו המוכר – פלייט?

ישנן שני טכנולוגיות ייצור ללוחות pvc מוקצף: 

 

אקסטרוזציה

נקראת בעברית שיחול. טכנולוגיה זו מייצרת משטח במבנה תאי צפוף ביותר, חומר פלייט שיוצר על פי תקנים מחמירים לא יכיל בועות אוויר גדולות או חללים.

 

סלוקה

בטכנולוגיה זו מייצרים משטח פחות צפוף אך עם פני שטח עבים יותר, לעיתים בזמן החיתוך שטח העור הקשה עלול להתפצל לשבבים.

הדפסה על pvc מוקצף – מה זה, ומתי נשתמש בשיטה זו_
הדפסה על pvc מוקצף – מה זה, ומתי נשתמש בשיטה זו_

הדפסה על pvc מוקצף – מתי נשתמש בשיטה זו?

תוכלו להשתמש ב-pvc מוקצף לכל מטרה פרסומית או עיצובית בחללי פנים וחוץ. מתחשק לכם לחדש את פניו של חדר הישיבות החנוק במשרד? הזמינו תמונות צבע מודפסות על pvc מוקצף ותיהנו מאווירה שוברת שגרה, תוכלו להדפיס אריזות מתנה ושקיות מרהיבות לעסק שיכילו את שם המותג שיתנוסס בגאון בחוצות העיר.

ניתן להזמין שילוט pvc מוקצף לקישוט קירות של מוסדות או אולמות. ניתן גם להדפיס פלייסמנטים קשיחים או משחקי ילדים בעיצובים שונים. תוכלו לייצר שלטים למטרות בטיחות או מתקני תצוגה כשהpvc המוקצף מאפשר לכם ליהנות מכל אופציה שעולה בדעתכם.

 

מקציפים לכם גימורים מושלמים

תוכלו להדפיס על pvc מוקצף במגוון עוביים של כ-1 עד 30 ס"מ. חומר זה הינו קל לחיתוך ולכן ניתן לעשות בו שימוש בטכניקה של חיתוך צורני, בה אתם יכולים לחתוך את הpvc המודפס בצורת דמויות, צורות, שבלונות או כל רעיון אחר שמנפיק המוח החושב שלכם. את משטחי הpvc המוקצפים ניתן לתלות בצורות שונות: באמצעות הדבקה, בעזרת ספייסרים, או בעזרת מסגרת נסתרת.

 

הדפסה על pvc מוקצף – איך זה עובד?

בעולם ההדפסה על פלייט קיימות שתי צורות הדפסה נפוצות: האחת היא הדפסה ישירות על החומר – קובץ המוזן בתוכנת מחשב מתורגם כתמונה ומועבר ע"י המדפסת אל משטח הpvc. בצורה כזאת ניתנת תוצאה חדה וברורה המבטיחה עמידות לאורך זמן.

האופן הנוסף להדפסה על פלייט הוא שימוש בנייר פוטו או וניל עליו מדפיסים את התמונה או הגרפיקה, את המדיה המודפסת מדביקים בצורה מקצועית על הpvc המוקצף, כך שלא תיווצרנה בועות אוויר, ניתן להוסיף שכבה נוספת של למינציה למי שחושש משריטות או נזקים במראה הוויזואלי המרשים.

 

איך הופכים חנות אופנה שכוחה למותג מנצח?

שם המשחק בקידום מכירות של עסק, הוא מיתוג ופרסום. נניח ואתם בעלים של עסק כושל לממכר ביגוד, אתם יכולים להביא בגדי מעצבים, לתלות אותם על קולבים ולחכות עד בוש ללקוחות פוטנציאליים, זה לא יקרה, החנות שלכם לא תפרח גם אם תעמיסו אותה בשמלות יוקרה ובפריטים שעין לא ראתה, הסיבה לכך נעוצה בליקוי בפרסום – אם לא תביאו לידיעת הציבור את העובדה שאתם מייבאים אופנת-על, אין סיבה שמישהו ידרוך דווקא אצלכם.

שילוט pvc הוא אופציה אפקטיבית לשיווק יעיל של המותג שלכם. שלטו את הכניסה לחנות בשלט ענק בעיצוב נכון, התואם את השפה העיצובית של העסק. תלו בחנות שילוט נעים לעין המתכתב עם עיצוב הפנים של החנות, לא תאמינו כמה זוגות עיניים ייפקחו פתאום, ויעבירו את המידע החדש אל המוחות הסקרניים, מה שיתורגם לבסוף לרווחים של סוף יום בקופה הרושמת.

 

בחרו בבית דפוס איכותי אמין ומקצועי

שלמות היא שם המשחק בעולם הדפוס, אם זה לא מושלם – זה לא זה. גימורים לא מקצועיים, חיתוכים לא מדויקים, שוליים מיותרים וגודל שלא לפי דרישת הלקוח – עלולים לחבל במראה ההדפסה ולהביא אתכם לתסכול של ממש. תחסכו הרבה כאב ראש ולב אם תבחרו מלכתחילה בבית דפוס המעסיק אנשי צוות מקצוענים, שמבינים את בקשת הלקוח ומבצעים אותה על הצד היותר טוב.

חשוב לבחור בבית דפוס המתמחה בהדפסות על חומרים קשיחים בכלל ועל pvc מוקצף בפרט. חברת הדפסות אידיאלית היא כזאת המשתמשת במדפסות דיגיטליות מתקדמות ובאמצעים טכנולוגיים נוספים חדישים תוך שמירה על מחירים שפויים ללקוח. חשוב שבית הדפוס ידפיס על חומרים באיכות גבוהה וכן ישתמש בדיו איכותי בעל אריכות ימים ועוצמת צבע מהגבוהות בשוק.

 

ישראגרף – הבית להדפסה על pvc מוקצף

חברת ישראגרף מככבת בשוק ההדפסות במשך למעלה מ-40 שנה, היא מובילה בקדמת בתי הדפוס המוכרים, בזכות הניסיון הרב והחדשנות הטכנולוגית שלה. ישראגרף מתמחה בהדפסת איכות על כל סוגי ה-pvc ומשיגה תוצאות מרהיבות בכל פורמט הדפסה.

צרו קשר עכשיו עם ישראגרף ושאלו על אופציית הדפסה שמתאימה לכם. אתם תופתעו מרמת השירות ומהמחיר המוזל, אבל יותר מהכול – יפתיע אתכם התוצר.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה