הדפסה ישירה על PVC – מה היתרונות שלה?

מחפשים להדפיס על חומר קשיח וזול הנותן תוצאה יפהפייה? ברוכים הבאים למחלקת ההדפסה על PVC, אתם מוזמנים להריח באוויר את ריח הפלסטיק החם ולחוש את ההתרגשות מהולדתם של מוצרי PVC חדשים ואומנותיים במיוחד.

תוכלו להדפיס אינספור גרפיקות ותמונות לכל מטרה שהיא על החומר הידידותי הזה, רק בחרו בבית דפוס שאלוף בלהפוך קובץ  PVC וחומר פלסטיק ליצירה שתאהבו בלי ספק. קדימה, היום נלמד על הדפסה ישירה על PVC ומה היתרונות שלה.

 

לפני הכול, מה זה PVC?

PVC אלו ראשי תיבות למילים: פוליוויניל כלוריד. זהו פולימר שהתגלה במעבדתם של הנרי ויקטור רנו ויוג'ין באומן. PVC מסייע מאוד בענף הבנייה שם משתמשים בו להחלפת חומרי בנייה שונים כמו: בטון, עץ או טיט וכן להדפסה. זהו חומר פלסטי בעל מרקם גמיש, חומר זה מיוצר בצבעים שונים ובדרגות עובי משתנות. (מהי הדפסה על פי.וי.סי? – קראו כאן).

 

מה היתרונות של הדפסה ישירה על PVC?

שימוש ב- PVC כחומר הדפסה אידיאלי, עשוי להתברר לכם כבחירה מצוינת. ישנם יתרונות רבים לסוג ההדפסה הספציפית הזאת, אבל מה אנחנו רצים?

בואו נתחיל מההתחלה:

 

יורה לכל הכיוונים – הדפסה על PVC

היא חדה ובולטת, עשירה ונעימה לעין, לא פלא שלקוחות רבים אוהבים לעשות שימוש דווקא בה – הדפסה על PVC. אתם יכולים לנכס אותה למטרות פרסום, עיצוב ומיתוג בדרכים שונות. תוכלו להכין שלטי פנים למשרד המושקע שלכם, פלייסמנטים שיהוו בסיס מעוצב לצלחות מהבילות, קישוט קירות בתי ספר בתכנים חינוכיים, מעמדים לספרים ומחברות, כריכות בגרפיקה מעניינת לחוברות, תיקיות בעיצוב מוקפד ועוד. אחד היתרונות הבולטים של סוג הדפסה זה הוא יכולת ההתאמה למגוון שימושים רחב.

 

שלמות היא פונקציה של גימור

ישנם שני סוגי PVC: מוקצף וקשיח, ההזמנה מתבצעת לפי דרישת הלקוח. חיתוך צורני נותן מענה אטרקטיבי לכל מי שחפץ שההדפסה שלו תצא מפתיעה במיוחד, כך שאם אתם מעוניינים בהדפסת PVC בצורת נעלי בלט או שחקן כדור-עף זו לא דרישה מצחיקה או מוגזמת. ניתן גם להבליט לוגו או אותיות בטכניקה חדישה.

הדפסה ישירה על PVC - מה היתרונות שלה
הדפסה ישירה על PVC – מה היתרונות שלה

אמצעי תלייה שונים

את ה- PVC המודפס ניתן לתלות באמצעות מסגרת אלומיניום נסתרת, ספייסרים או בצורת הדבקה. באופנים אלו אתם יכולים להיות בטוחים שהאלמנט המודפס שלכם יאריך ימים ולא ינשור למגינת ליבכם.

 

PVC אחד – 2 שיטות הדפסה

אופציה 1 – הדפסה ישירות על משטח ה- PVC

באפשרות זו נערכת ההדפסה ע"י מדפסות חדשניות שמבטיחות עמידות צבע לטווח ארוך ותוצאה חדה ואסטטית.

 

אופציה 2 – הדבקה על משטח PVC

באפשרות הזו בית הדפוס מדפיס את הגרפיקה או התמונה הרצויה על נייר פוטו או וניל והם מוצמדים ל- PVC באמצעות מכונות למינציה. ניתן לבקש שכבת למינציה נוספת להגנה מפני שריטות.

 

מעוניינים לשווק את העסק שלכם בגדול? אנו נסייע

זה נראה כמו פנטזיה, אבל אנחנו מוכנים להפוך לכם אותה למציאות! תוכלו לשדרג את חלון הראווה שלכם עם דגם מוגדל בהדפסה על PVC. מוכרים נעלי נוחות? מה דעתכם על דגם מוגדל של נעל מחברה ידועה שירשים את הצופים ויגרום להם להצמיד אפים סקרניים אל שמשת החנות?

תוכלו להציג מודל של מבנה בתערוכת אדריכלות מתקדמת מה שיהפוך את הדוכן שלכם למוקד עלייה לרגל. ניתן למתג דוכן ממתקים בקניון, בעזרת דגם של לקקן אדיר בגודלו המשתלשל מהתקרה. כך תהפכו את עצמכם לבית עסק אטרקטיבי ותגרמו לעלייה חדה בגרף הלקוחות החדשים.

ניתן לייצר דגמים ומודלים שונים מ- PVC שימקמו אתכם גבוה בסולם המפרסמים המוצלחים.

 

הופכים את המשרד למקום שכיף לעבוד בו

מרגישים שהמבנה האפרורי בו ממוקם המשרד שלכם, מצליח לצפות אבק גם את העובדים הכי אנרגטיים? יש לכם אופציה לשפץ אותו במינימום עלות ובמקסימום יעילות. בחרו בתמונות מגרות חשיבה או בתצלומי נוף שמרחיבים את תעלות הנשימה, והדפיסו אותם על משטחי PVC, תלו אותם על הקירות החשופים והרגישו איזה מטען אנרגטי חדר בלי לבקש רשות, לטריטוריה המעונבת והמלנכולית מעט שלכם.

 

מה האופציות בהדפסה על PVC?

ניתן להדפיס על לוחות PVCבעובי 1-30 סנטימטר וכן ניתן להזמין הדפסה על משטחים במגוון צבעים כמו סגול, צהוב, כחול, ירוק, שחור, לבן ועוד.

 

פרסו לו שטיח אדום – הדפסה על שטיח PVC

שטיח PVCהוא פריט פונקציונאלי המשמש כמשטח נוח המכסה את הרצפה וכן כאלמנט עיצובי לכל דבר. שטיח PVC אינו סופג מים ולכן נכנס לשימוש כמוצר יעיל במיוחד. השטיחים אינם קמיטים ואינם מתקפלים וכן ניתנים להזזה בקלות.

תוכלו לעשות שימוש בשטיחי ושטיחוני PVC בכל מקום בבית, בסלון – ליופי ממכר, במטבח – כאלמנט שלא נרתע מהלחות ומהרטיבות המאפיינים את החלק הפעיל ביותר בבית, שטיח PVC מונע החלקה ולכן מתאים מאוד בחדר האמבטיה, אם הוא יעוצב בסגנון רך ומפנק הוא יוכל להשתכן גם בחדר השינה או בחדר הילדים.

מנהלים בית תוכנה בוטיקי יוקרתי? אחראיים על עיצוב רשת חנויות מובילה? מתגו את רצפת הכניסה או שטח הפנים בשטיח PVC ממותג, שיזוהה עם ערכי החברה וישדר את השפה העיצובית הנכונה, כך אתם משתמשים באלמנט זה למטרות עיצוב ושיווק בו זמנית.

 

הדפסה על PVC – רק בישראגרף

ישראגרף היא אחת החברות המובילות בישראל להדפסה על מגוון חומרים בטכנולוגיות מתקדמות, בצל קורתה עובדות קשה מכונות ענק עם יכולות הדפסה מובילות. לישראגרף יש ניסיון של למעלה מ-40 שנה בהדפסות, מה שהופך אותה לבית דפוס מקצועי במיוחד. ההדפסה הישירה על PVC מתבצעת בישראגרף בטכניקות מעניינות שעושות קסמים בחומר הפלסטי. ניתן להזמין PVC במגוון גדלים ולקבל שירות ספץ ומוצרי צמרת.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה