שמשונית לפי מידה – 6 היתרונות הבולטים

קשה להאמין שלא נתקלתם בשבוע האחרון בשמשונית, או ששכבתם במיטה עם שפעת קשה או שאתם הולכים ברחוב בעצימת עיניים, אחרת אין סיכוי שלא פגשתם באחת כזאת.

השמשוניות שולחות לנו ד"שים בתור שילוט כניסה לבתי ספר, כשלטים באירועים וכנסים, כשלטי חוצות, בדוכנים ועוד. השמשוניות מתמחות בלכידת מבטים של לקוחות פוטנציאליים. היום נלמד על שמשונית לפי מידה – 6 היתרונות הבולטים שלה:

 

שמשונית לפי מידה – מתי עושים בה שימוש?

מכיוון שלא נולדתם בשבט פראי ביער האמזונס, סביר להניח שאתם מכירים את חתיכת הבד הנוקשה שמשתלטת על שדה הראייה ומכריחה אתכם להתמסר לתוכן המובע בה.

שמשוניות תלויות סביבנו בכל פינה, אנשי שיווק ומקדמי מכירות עושים בשמשונית בגודל הרצוי שימוש למטרות שכנוע וגיוס לקוחות, אנשי חינוך משתמשים בשמשונית להטמעת תכנים רלוונטיים, ניתן להבחין במשאיות העטופות בשמשונית, בשלטי מכירה והשכרה בתערוכות שונות, על במות, מתקני תצוגה ועוד. השמשוניות נחשבות כאמצעי פרסום והעברת מידע פופולרי בקרב חלקים נרחבים באוכלוסייה.

 

ממה עשויה השמשונית?

השמשונית היא יריעת PVC המכונה גם ברזנט, יריעה זו מורכבת מ-3 שכבות המרכיבות יחד בד חזק, גמיש ואיכותי, העמיד בתנאי שטח שונים. ניתן להזמין שמשונית בגדלים שונים ובאורכים משתנים, הכול בהתאם לצורך שלכם. חומרי השמשונית ניתנים למחזור עד 7 פעמים ויכולים להאריך ימים עד 140 שנה.

 

מהן 6 היתרונות הבולטים לשמשונית לפי מידה

למה כדאי לבחור בשמשונית לפי מידה? מסתבר שאחרי קריאת המאמר אתם תגנזו את השאלה הזו בתהום הנשייה.

 

יתרון 1: שמשונית צאי החוצה!

בניגוד להדפסות על נייר וחומרים רגישים אחרים, השמשונית מסוגלת לעמוד כחומה בצורה מול פגעי מזג אוויר, גשם שלג וכפור, חמה, שרב או צינה. היא לא נקרעת ולא פוערת חורים אלא נשארת תלויה על עומדה עם החיוך הנצחי שלה, לכן השמשונית מתאימה בהחלט להיות ממוקמת בחוץ הרחק מזרועות מגוננות של מבנה בטון.

 

יתרון 2: שמשונית לפי מידה – כי היא הפתרון הכי זול

שמשונית הינה החומר הזול ביותר לשילוט בהתאם לגודלה. כל אמצעי הדפסה איכותי העונה לגודל זהה יעלה מחיר גבוה הרבה יותר. כאשר אתם בוחרים להשתמש בשמשונית אתם מתחשבים בכיס שלכם ויכולים להנות מייצוג וויזואלי מרהיב ומרשים שימשוך צופים, במחיר שפוי. אם אתם מעוניינים להשתמש בשילוט גדול ונוכחי, מסתבר ששמשונית לפי מידה תתיידד עם התקציב שלכם.

שמשונית לפי מידה - 6 היתרונות הבולטים
שמשונית לפי מידה – 6 היתרונות הבולטים

יתרון 3: שמשונית אחת – אינספור שימושים וגדלים

שמשונית לפי מידה היא מוצר שניתן להטיל עליו כל משימה, החל מקישוט קירות חשופים, עבור לשלטי זהירות בדרכים, שלטי ברוכים הבאים, שלטים לגני ילדים, שילוט למשאיות לדוכנים לערבי מכירות ועוד. אם נדמה לכם ששמשוניות הן יריעות אינסופיות המשתרעות על פני גלילים שלמים, זה לא מדויק.

תוכלו להזמין שמשונית בכל גודל, משמשונית קטנטנה בגודל A5 ועד שמשוניות ענק באורכים של כמה מטרים מכובדים. מחפשים לקשט את דלת הבית? רוצים להדר את חזית הבניין? כל גודל אפשרי, הזמינו שמשונית לפי מידה מדויקת ותהנו משימוש נכון ומקצועי.

 

יתרון 4: שמשונית לפי מידה בגימורים שונים

אם חשבתם שההפתעות להיום נגמרו, אז לא, יש סיבות טובות נוספות לשמוח. את השמשונית תוכלו להזמין בהתאמה מדויקת לשימוש שלכם בצורת גימור פונקציונלי כמו: גימור טבעות, גימור בצורת שרוול להשחלה נוחה על מוטות ייעודיים, גימור של מתיחה על מסגרת עץ, מתכת ועוד. כל גימור נעשה על פי דרישת הלקוח כך שניתן להוסיף טבעות ולהתאים גודל שרוול לשימוש עתידי.

 

יתרון 5: השילוט הנצחי – שמשונית לפי מידה

החומרים מהם מיוצרת השמשונית מאפשרים שימוש ארוך טווח והיא נהנית מאריכות ימים מופלגת. אם אתם מעוניינים לקנות שלט שישרת אתכם תקופה ארוכה מבלי לדהות ובלי לאבד את חנו, שמשונית נועדה לכם. תוכלו לתלות שלט שמשונית בכניסה לבית העסק שלכם, העובדים יזדקנו, בית העסק יעבור מקום, ושלט השמשונית על עמדו יישאר. ככה זה שמשונית היא חברת אמת שלא נוטשת גם ברגעים קשים במיוחד.

 

יתרון 6: שמשונית היא לא טיפוס מרובע

שמשונית מיוצרת מחומרים המקנים לה גמישות מיוחדת מה שמאפשר לה להתקפל ולהצטמצם לממדים קטנים במיוחד, זה רלוונטי ביותר למי שעושה בשמשונית שימוש עונתי ומעוניין לשמור אותה לקראת השימוש הבא בצורה קומפקטית. השמשונית גם קלה לנשיאה מה שמאפשר התקנה ותליה בשיטת "עשה זאת בעצמך", בניגוד לשלטים אחרים שניתנים להובלה והרכבה רק ע"י אנשי מקצוע מנוסים.

 

איפה כדאי להזמין שמשונית לפי מידה?

המקום המומלץ להזמנת שמשוניות לפי מידה, הוא עסק המתמחה בהדפסה על חומר זה ומוכר בתור בית דפוס המשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ובמדפסות איכותיות במיוחד.

בישראגרף תוכלו להנות משירות אדיב ויעיל ומתן פתרונות דפוס על שמשוניות בכל מידה שתבחרו, ניסיון של למעלה מ-40 שנה הופך את החברה למובילה בתחום הדפוס הדיגיטלי, תוך הקפדה על העברת צבעים חדה ומדויקת ושימוש באפקטים מרהיבים. הזמינו עוד היום שמשונית לפי מידה בישראגרף ותהנו משירות יעיל, אמין ואדיב במיוחד.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה