מה זה שמשונית?

פניתם להדפיס שלט חוצות, והמוכר מציע לכם הדפסה על שמשונית. כדי לא להיתפס כבורים, אתם ממהרים לקרוא חומר בנושא, להעשרת האינטליגנציה. אז מה זה שמשונית בעצם, ואיך היא כבשה את שוק בתי הדפוס בסערה? קראו על אחד החומרים העמידים, המעניקים תוצאות הדפסה היסטריות. כל מה שלא ידעתם על שמשוניות, עכשיו, בפוסט הזה.

 

גברת שמשונית – סיפור ב-3 שכבות

שמה הנרדף הוא גם ברזנט. השמשונית הינה חומר חזק ביותר המורכב מ-3 שכבות. 3 השכבות יוצרות ביחד יריעת פלסטיק עמידה ביותר גם בתנאי קור או חום קיצוניים, וכן גשמים ושלג. להלן פירוט השכבות של השמשונית:

  1. שכבה תחתונה – שכבה עשויה PVC.
  2. שכבה אמצעית – שכבה של רשת הארוגה לאורך, לרוחב ובאלכסון.
  3. שכבה עליונה – שכבה עשויה PVC.

מבנה 3 השכבות יוצר חומר יציב מאוד וחזק באופן מיוחד.

השמשונית משמשת למגוון רחב של מטרות: לבניית אוהלים, לחיפוי ולהצללה. היום נספר על שימוש נוסף משמעותי שלה: הדפסה על שמשונית. השימוש הנפוץ היום בעולם הדפוס.

 

הדפסה על שמשונית – הבחירה המועדפת לשלטי חוצות

עם התפתחות טכנולוגיות ההדפסה נמצא כי השמשונית מהווה חומר גלם מצוין להוות בסיס להדפסות המיועדות להפוך לשלטי חוצות. ההדפסה על חומר זה, ואיכות ספיגת הצבעים מתקבלים היטב בעין, ויוצרים אפקט מרהיב, זה בנוסף ליכולת העמידות של המוצר.

חברות פרסום, מוסדות חינוך ואנשים פרטיים, מצאו שזו דרך מעולה להעביר מסרים באופן איכותי, עמיד ומלא צבע.

 

"אה, וזה גם זיל הזול!"

עלות הדפסה על שמשונית, ביחס לחומרים אחרים באותה רמת הדפסה היא נמוכה ביותר. חומרים אחרים המציעים אותה רמת איכות דפוס וחוזק, גובים מחיר יקר מאוד למטר של הדפסה, ואילו מחירה של שמשונית מודפסת עשוי לגבות מכם סכום מצחיק.

 

עניין של פרקטיקה ונוחות

אם תשאלו מפיקי אירועים ותערוכות מדוע הם עושים שימוש כה רב בשמשוניות, הם ישיבו חד משמעית שהאפקט של הקלות, נוחות הנשיאה והאפשרות לקפל את השלטים, הם הפרמטרים המשמעותיים, שגורמים להם לבחור בכל פעם מחדש באופציה זו. השמשונית גמישה וניתנת לקיפול ולהעברה ממקום למקום, היא גם לא שוקלת הרבה, לכן, לכנסים ואירועים שונים בהם נדרשת כרזה חד פעמית, השמשונית היא פתרון מעולה.

 

שמשונית – 3 סוגים נפוצים במיוחד בהדפסה

אוקיי, הגעתם לבית הדפוס ונציג השירות שואל אתכם על שמשונית? כעת אתם יכולים להראות בקיאות בענייני שמשוניות, מה זה שמשונית ולמה היא משמשת. אולם, מה תעשו במידה ויתחיל להציע לכם סוגי שמשוניות שונות, איך תדעו במה לבחור? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בראש:

סוגי שמשוניות

שמשונית עם גב לבן

מה זה שמשונית עם גב לבן? למעשה שמשונית זו היא הנפוצה ביותר בתחום הדפוס, היא מתאימה לתנאי חוץ, גם הזועפים ביותר, ומהווה כלי פרסומי ושיווקי להדפסת שלטי חוצות. שמשונית זו עשויה מברזנט איכותי במיוחד, עליה מדפיסים את המסר הויזואלי באמצעות שכבת דיו דקה ועמידה.

ערב בחירות תוכלו לראות את פני העיר מצופים בשמשוניות כאלה, הצועקות מסרים פוליטיים בגרון ניחר, בתי ספר אוהבים לקדם את התלמידים לקראת השנה החדשה בשמשוניות מודפסות בצבעוניות מלבבת, וכן פרסומאים ואנשי שיווק משתמשים בה כדי לשכנע ולהבהיר לציבור, שדווקא המוצר שלהם, הוא זה שאתם חייבים לרכוש.

מה זה שמשונית_
מה זה שמשונית_

שמשונית עם גב שחור

הגב השחור מעניק לשמשונית מראה אטום יותר. שמשונית זו מתאימה לאלו המעוניינים לתלות אותה ללא קיר סומך. איפה לדוגמה? בין שני עמודים, בין שני עצים וכדומה.

חוגגים מסיבת יום הולדת בפארק ומעוניינים לקשט אותה בכרזה עליזה וצבעונית, כדי לתלותה בין שני גזעים, מבלי שתאבד את אטימותה ותיהפך לשקופה? רצוי שתבחרו בשמשונית עם גב שחור.

 

שמשונית רשת מש

רשת זו, בניגוד לרשת גב שחור, היא מאווררת ופחות צפופה. היא פחות מסיבית וכבדה משאר השמשוניות, מה שמאפשר לה להיות חשופה לרוחות מבלי שתינזק. שמשונית רשת מש מתאימה לתלייה במקומות גבוהים לצרכי פרסום, לגידור מוסדות לימוד, המעוניינים באטימת החצר מצד אחד, ומצד שני מעוניינים לאפשר הבטה החוצה, לדוכני מכירות, למודעות פרסום במרכזי קניות, לכרזות לירידים ועוד. הקלילות של רשת זו מקנה לה שימושיות רבה, כשהיא שומרת על כל תכונות העמידות של השמשונית המוכרת.

 

איך ניתן לתלות שמשוניות? כל האפשרויות

  • תולים שמשוניות באמצעות טבעות – אחת השיטות הנפוצות לתליית שמשוניות היא יצירת מספר חורים בקצות השמשוניות ומסגורם בטבעות מתכת. את השמשוניות ניתן לתלות על חבלים או חוטים. שיטה זו בטוחה ואינה מאפשרת היווצרות של קרעים או נפילה של השמשונית.
  • ממסגרים את השמשונית – במידה ואתם מעוניינים בהגנה בדרגה גבוהה יותר על השמשונית, שלא תאפשר היפרמות של החומר, ניתן למסגרת את השמשונית במסגרת איכותית.
  • "משרוולים" את השמשונית – במידה ויש צורך להעמיד את השמשונית, ניתן לתפור לה שרוולים בקצוות, ולהכניס לתוכם מסגרת מתכת או עץ, ולחברם לרגליים, בצורה כזו השמשונית מקבלת יציבות רבה ותמיכה איכותית.

 

ישראגרף – הדפסה על שמשונית זו אמנות

בית הדפוס ישראגרף, הוא אחד מבתי הדפוס הוותיקים בישראל. החברה מדפיסה על כל סוגי השמשוניות תוך הקפדה על חומרי גלם מעולים, חדות וספיגת צבע גבוהים וכן שירות מהשורה הראשונה. בישראגרף ניתן להזמין מגוון שירותי דפוס רחב ולקבלם במחיר משתלם במיוחד. צרו קשר עוד היום עם ישראגרף לקבלת מענה דפוס ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

שמשונית היא שם נרדף לברזנט – חומר עמיד במיוחד המורכב מ-3 שכבות. 3 השכבות יוצרות יריעה מפלסטיק בעלת מבנה יציב במיוחד. להלן פירוט השכבות: שכבה תחתונה ושכבה עליונה עשויות מאותו חומר: PVC ואילו השכבה האמצעית הינה רשת חזקה הארוגה לאורך, לרוחב ובאלכסון. המבנה התלת שכבתי מקנה למוצר הדפסה זה את חוזקו הידוע.

שמשונית מהווה חומר הדפסה אידאלי עבור שלטי חוצות הודות ל-2 תכונות עיקריות של החומר: השמשונית עמידה מאוד ומסוגלת לתפקד היטב גם בתנאי חוץ קשים של שמש יוקדת וגשם זלעפות בנוסף ליכולת ספיגת צבע ברמה גבוהה שאינה דוהה גם לאורך זמן. בים בוחרים באפשרות זו להדפסת שלטי חוץ כדרך להעביר מסרים בדרך מושכת.

בשוק קיימים 3 סוגי שמשוניות נפוצות: 

שמשונית עם גב לבן – שמשונית מקובלת ביותר בעולם הדפוס עשויה ברזנט איכותי ויכולה לשמ במגוון אופנים בתוך מבנים ומחוצה להם.

שמשונית עם גב שחור – מעניקה להדפסה מראה אטום ומתאימה לתלייה ללא קיר סומך.

שמשונית רשת מש – מאווררת ביותר ומתאימה לתלייה בתנאי רוח קשים.

ישנם מספר אופני תלייה: תליה באמצעות טבעות ותלייה באמצעות מסגור. מעוניינים להעמיד את השמשונית? ניתן לבקש מבית הדפוס ליצור מסגרת "שרוול" לשמשונית לצורך השחלת מסגרת עץ שתייצב את השמשונית.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה