מה הם מוצרי קד"מ ולמי הם מתאימים?

מוצרי קד"מ הם מוצרי קידום מכירות, או מוצרי פרסום. מוצרים אלה יכולים להיות כמעט כל מוצר שתוכלו לדמיין, בתנאי שעל גבי המוצר ניתן להדפיס את הלוגו של הגוף המפרסם. ניתן לראות מוצרים אלה כמעט בכל מקום, שכן הם מיועדים לשווק ולפרסם את השירותים והמוצרים של הגוף שמחלק, או מוכר אותם. אז אילו סוגים של מוצרי קד"ם אפשר למצוא ואת מי הם משמשים?

 

לא רק לוחות שנה – איך בוחרים מוצרי קד"ם?

עד לא מזמן, מוצרי קד"ם היו בעיקר מוצרי דפוס שונים עם לוגו של המפרסם. ניתן היה למצוא בעיקר לוחות שנה, יומנים, פנקסים ומחברות.

אבל עם השנים, התפתחה טכנולוגיית הדפוס, עד כדי כך שהיום אפשר להדפיס כמעט על כל דבר. לצד זה, גדל התיאבון של חברות ובעלי עסקים, לפרסם בצורה מקורית יותר, מעניינת יותר, על גבי מוצרים מיוחדים ושימושיים יותר.

לכן, כיום, כמעט כל מוצר יכול להיות מוצר קד"ם, בתנאי שיש עליו הדפסה מתאימה.

בין היתר אפשר למצוא מוצרי קדם בתחום הטקסטיל, כמו כובעים, חולצות, מגבות ואפילו חלוקי רחצה ומצעים.

מוצרי קדם בתחום המטבח גם הם זוכים לפופולריות גדולה, כאשר ניתן למצוא ספלים מודפסים, תרמוסים, כוסות תרמיות ועוד – הנושאים עליהם הדפסה שיווקית מתאימה.

 

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מוצרי קדם אינם שווים הרבה, אם מי שמקבל אותם, אינו טורח להשתמש בהם. לכן, כדאי לשים לב לכמה כללים לבחירה של מוצרי קדם טובים.

 

איך בוחרים מוצרי קד"ם אפקטיביים?

מוצר קד"מ אפקטיבי צריך להיות מוצר שנמצא בשימוש לעיתים קרובות. הרי כל המטרה של מוצרי קד"ם הוא להגביר את החשיפה של בעל העסק, הארגון, או החברה המפרסמת.

לכן, מוצר קדם אפקטיבי צריך להיות קודם כל שימושי. אבל רצוי שגם יהיה מוצר עם פוטנציאל חשיפה גבוה. למה הכוונה?

מוצר טקסטיל כמו תחתונים, למלש, לא זוכה לחשיפה גבוהה, שכן הוא מוסתר מתחת לבגדים בדרך כלל. לכן, מוצר קדם אפקטיבי בתחום הטקסטיל יהיה דווקא חולצה, או כובע, או תיק, שנמצאים לרוב במקום בולט.

 

אם חושבים על מוצרי קדם מנייר, אפשר למצוא מגוון רחב יותר של שימושים מתאימים, אם כי רצוי לבחור מוצרים שזוכים גם הם לחשיפה גבוהה יחסית, כמו לוחות שנה, פנקסי פתקים וכן הלאה.

 

מוצרי קדם נפוצים אחרים, שזוכים להצלחה מרובה הם כוסות תרמיות, בקבוקי מים ספורטיביים ומגוון רחב של גאדג'טים מתוחכמים, שכיף להשתמש בהם וגם כיף להשוויץ בהם.

 

מוצרי קד"מ באיכות גבוהה

יחד עם זאת, לצד הבחירה במוצרים שימושיים, שזוכים לחשיפה גבוהה, חשוב לבחור מוצרי קד"מ באיכות גבוהה, שכן מוצר קדם שנעשה בו שימוש אחד ולאחר מכן נזרק לפח אחר כבוד הוא בזבוז של כסף וגם פספוס של המטרה. בנוסף, אם מוצר קד"מ צריך לקבל חשיפה גבוהה, יש לו סיכוי טוב יותר להגיע ליעד, אם הוא יהיה איכותי, שכן לא הרבה אנשים שמחים להסתובב בציבור כשהם חובשים כובע באיכות ירודה, או משתמשים בעט מתפרקת וכן הלאה.

 

למי נותנים מוצרי קד"מ?

מוצרי קד"מ על כל גווניהם, משמשים בתור מתנות בדרך כלל. נהוג לחלק אותם לעובדים, או לקוחות, בעיקר במסגרת אירועי חברה, אשר המטרה הראשונית שלהם היא שיווקית מלכתחילה.

 

כך אפשר להרוויח מכל הכיוונים

הלקוחות והעובדים נהנים מאירוע מפנק ומהנה, שכולו על טהרת יחסי הציבור, ובסופו מקבלים את הדובדבן שבקצפת, מה שכל משתתף בכל אירוע מחכה לו – מתנה קטנה למזכרת.

כאשר מדובר על מתנה איכותית, שימושית ואסתטית, אתם יכולים להיות בטוחים, שהיא גם תשמש את מקבלי המתנה, אשר ישמחו להציג אותה בגאון ולעשות לארגון שלכם יחסי ציבור.

 

לסיכום

מוצרי קד"מ יכולים להיות שייכים לכל תחום – מטבח, משרד, פנאי, אופנה ועוד. כאשר הם איכותיים, מעוצבים היטב וניתן לעשות בהם שימוש, הם יכולים להביא לחשיפה מוגברת וחיובית של הארגון שלכם, לייצג אתכם בכבוד ולסייע להגדלת מחזור העסקים.

אם גם אתם רוצים לקדם את הארגון שלכם עם מוצרי קד"מ פונקציונליים, אסתטיים באיכות גבוהה – צרו קשר ונשמח לעזור!

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה