הדפסת פליירים מעוצבים – המדריך המלא

לצד אפשרויות השיווק והפרסום המגוונות, השימוש בפליירים עדיין תופס מקום נכבד בתחום, כאשר המחירים הנוחים והתפוצה הנרחבת, הופכים אותם לכלי שיווקי זול ויעיל במיוחד. בין פתרונות הדפסה המגוונים והמתקדמים שישראגרף מציעים, תוכלו למצוא גם שירותי הדפסת פליירים מעוצבים, והנה לפניכם המדריך המלא בנושא.

 

פליירים – פתרון שיווקי זול ויעיל

עסקים קטנים וגדולים כאחד, משקיעים זמן רב ומשאבים רבים באמצעי שיווק ופרסום שונים ומגוונים. זאת במטרה להגדיל את מאגר הלקוחות הקיים ולהרחיב את הפעילות העסקית שלהם. בין פתרונות הפרסום והשיווק הנפוצים ביותר בתחום, ניתן למצוא את עלוני הפרסום הצבעוניים – אלה שכולנו נתקלנו בהם בתיבות הדואר שלנו או בפתח הדלת, הלא הם הפליירים המוכרים.

מה שהופך את הפליירים לכלי שיווקי כל כך נפוץ (במיוחד בקרב עסקים קטנים, אך לא רק), הוא מחירם הזול יחסית, בהשוואה לאמצעי פרסום ושיווק אחרים, וכן אפשרות התפוצה הנרחבת, אשר כמעט ואינה מאפשרת למקבל הפלייר להתעלם ממנו.

 

מהם תהליכי הדפסת הפליירים?

עוד לפני תחילת ההדפסה וההתעסקות בעיצוב הגרפי של הפלייר, מומלץ להגדיר מראש את המטרות הפרסומיות והשיווקיות שאתם מעוניינים להשיג באמצעות הפלייר, באופן שיאפשר לכם להבין היטב מי הוא קהל היעד שלכם. לאחר שלב ראשוני ובסיסי זה, נוכל לעבור להליך ההפקה וההדפסה של הפליירים, המתבצע בהתאם לשלבים שנפרט להלן:

הדפסת פליירים מעוצבים - המדריך המלא
הדפסת פליירים מעוצבים – המדריך המלא

עיצוב גרפי

באמצעות סטודיו מתקדם לעיצוב גרפי, תוכלו להכין סקיצות שונות ולראות כיצד בדיוק ייראה התוצר הסופי שלכם. בשלב זה מומלץ יהיה להיעזר בניסיון ובצוות המקצועי של בית הדפוס, שיסייעו לכם לבחור את הסגנון והצבעים המתאימים ביותר, כך שהפליירים אכן ישיגו את מטרותיהם הפרסומיות.

 

קופירייטינג

מלבד העיצוב הגרפי, הסגנון והצבעים הנבחרים, אל תשכחו את הפרט הכי חשוב בפליירים – התוכן והטקסט שיודפס על גבי הפליירים. בשלב זה תוכלו להגדיר בדיוק מה יהיו התכנים הטקסטואליים, לבחון כמה מילים בדיוק ניתן יהיה להכניס לפלייר והיכן הן תהיינה ממוקמות.

 

סוג הנייר

לסוג הנייר הנבחר, עליו תודפס כמות הפליירים הנדרשת, יש תפקיד לא פחות חשוב בכל הקשור למשיכת העין ותשומת הלב של הלקוחות המיועדים, כאשר הדפסה על גבי ניירות עבים ואיכותיים יותר תהיה בעלת עלויות גבוהות יותר לעומת הדפסה על ניירות פחות איכותיים.

בין אם בחרתם בהדפסה על גבי נייר איכותי ובין אם בנייר קצת פחות איכותי, חשוב לוודא כי ההדפסה תתבצע ברזולוציה גבוהה, חדה וברורה, כך שהנראות הכללית בכלל והמסר הכתוב בפרט, יהיו ברורים וקריאים.

 

הדפסת פליירים מעוצבים

פליירים נחשבים אמנם לכלי שיווק פשוט וזול למדי, אך בהחלט ניתן לשדרג ולהפוך אותם לכלי שיווקי יעיל וייחודי וזאת באמצעות השקעה בהדפסת פליירים מעוצבים, באופן שיקטין את הסיכויים שמקבל הפלייר יתעלם ממנו.

הדפסת פליירים איכותיים צריכה להתבצע בבית דפוס מקצועי ובעל ניסיון של מספר שנים, המשתמש בסטודיו מתקדם לעיצוב גרפי, במכונות הדפסה ובמגוון טכניקות טכנולוגיות, המאפשרים יחדיו להדפיס את הפליירים במגוון סגנונות, צבעים וגדלים שונים.

 

הדפסת פליירים מעוצבים – הסגנונות הנפוצים ביותר

הטכניקות המגוונות והאפשרויות הרבות להדפסת פליירים מעוצבים בסגנונות שונים, הביאו לכך שניתן למצוא כיום מספר סגנונות הדפסת פליירים מעוצבים נפוצים במיוחד, ביניהם:

 

פליירים מתקפלים

הפליירים המתקפלים נחשבים לפליירים יוקרתיים במיוחד, היות והם מהווים מעין חוברת קטנה (ברושור), בעלת שער קדמי מושך את העין ועמודי תוכן פנימיים ססגוניים. הדפסה זו מתאימה במיוחד לבעלי עסקים המעוניינים להדפיס תוכן רב, אך כדי לא ליצור מראה של חוברת סתמית עמוסת תוכן פרסומי, יש להקדיש תשומת לב מרבית לעיצוב ולסגנון הפלייר.

 

פליירים נתלים

אחד הסגנונות הנפוצים של הדפסת פליירים מעוצבים, הוא פליירים הנתלים על גבי הדלת, המגיעים לרוב בצורה מוארכת ועוברים חיתוך מיוחד, המאפשר תלייה נוחה של הפלייר על גבי הדלת. היות ומדובר בשיטת פרסום עד לבית הלקוח, השקעה בעיצוב ובהדפס ייחודי, ללא ספק יסייעו לפלייר למלא את ייעודו.

 

הדפסה דו צדדית

אם אתם מחפשים לנצל בצורה האופטימלית ביותר את הפליירים שלכם, הדפסת פליירים מעוצבים בשיטה דו צדדית, תהיה ללא ספק הפתרון המושלם עבורכם. הדפסה דו צדדית מאפשרת לכם לנצל את שטח הפרסום של הפלייר במלואו ולקבל תמורה מלאה לכסף שלכם.

 

מדפיסים פליירים מעוצבים? הימנעו מעומס יתר!

מבחר הסגנונות והצבעוניות המרהיבה, מצליחים ללא ספק לתרום את חלקם להגשמת המטרות הפרסומיות של הפליירים שבחרנו להדפיס. יחד עם זאת, דווקא המבחר הרב ואפשרויות העיצוב הרבות, עלולים לבלבל אותנו ולגרום לנו להעמיס יותר מידי עיצובים, צבעים ודוגמאות על גבי הפליירים המודפסים.

כדי להימנע מכך, רצוי להגדיר מראש את המסר, הכיתוב והסגנון שאתם מעוניינים בו, לערוך סקיצות ולראות כיצד הצבעים והדוגמאות משתלבים יחדיו בצורה ברורה ונעימה לעין. כאן מומלץ לזכור כי העיצוב הוא האמצעי ולא המטרה ולכן, חשוב לפנות מקום, הן מבחינה טכנית והן מבחינת העיצוב, ללוגו של העסק שלכם ולפרטי ההתקשרות איתו.

 

כיצד נאתר בית דפוס מקצועי להדפסת פליירים מעוצבים?

הדפסת פליירים מעוצבים מחייבת מיומנות רבה וניסיון של מספר שנים ולכן, כאשר מחפשים בית דפוס מקצועי להדפסת פליירים, חשוב לוודא כי מדובר בבית דפוס ותיק ובעל ניסיון, המשתמש בטכניקות הדפסה מתקדמות ומספק מגוון שירותי הדפסה, כפי שתוכלו למצוא בישראגרף, יחד עם עוד אלפי לקוחות אחרים מרוצים.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה