הדפסה על קנבס מחיר

הדפסה על קנבס היא שירות שעשוי להיות נחוץ עבור גורמים רבים, בין אם מדובר בלקוחות ארגוניים ובין אם בלקוחות פרטיים. הקנבס הוא אחד החומרים האסתטיים והפופולריים ביותר בתחום ההדפסות, וחשוב לדעת כשמזמינים הדפסה על קנבס מחיר של שירותים שונים, בכדי להצליח לבחור בשירות הטוב והמתאים ביותר עבור הצרכים של כל לקוח ולקוח.

 

קנבס – המשטח הוורסטילי לכל הדפסה

זה לא מעט שנים, מהווה הקנבס אחד מהמשטחים הפופולריים ביותר עבור עבודות אומנות מכל סוג, ולא רק עבורן. כשמסתכלים מעט יותר לעומק מגלים שבד הקנבס, שנארג כיום מכותנה או פשתן בתוספת פוליאסטר (בעבר היה מיוצר מצמח הקנבוס, ומכאן שמו), הוא אחד החומרים השימושיים ביותר עבור בני האדם באופן כללי. מקנבס מייצרים מפרשים, אוהלים, ציוד לים וכמובן שגם משטחי ציור. בשנים האחרונות, צמח לקנבס שימוש חדש, מרגש ואיכותי במיוחד, שהוא כמובן שילוט ומיתוג. לא מפתיע, אם כן, שיותר ויותר לקוחות זקוקים כיום לשירותי הדפסה על קנבס, ורוצים לדעת באשר לשירותי הדפסה על קנבס מחיר.

 

עבור אילו מטרות נחוצה הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבס היא שירות שיכול לשמש גורמים שונים עבור מטרות שונות, הן במגזר הציבורי והעסקי והן לקוחות פרטיים. בין השימושים השונים של הקנבס ניתן למנות דוגמאות כמו:

 

  • שילוט לבתי עסק – בתי עסק רבים בוחרים למתג את העסק שלהם באמצעות שילוט מרשים ואסתטי, ובד הקנבס הוא חומר איכותי ועמיד שניתן לתלות מחוץ לבית העסק או בנקודות אסטרטגיות שונות בכדי למקסם את מאמצי המיתוג בעסק.

 

  • אסתטיקה ואומנות – בדיוק כפי שהקנבס שימש בעבר ומשמש גם כיום כמשטח פופולרי לציור, כך גם ניתן להשתמש בו עבור מטרות אסתטיות שונות כשמבצעים הדפסה על קנבס. במקום לצייר על הבד, מדפיסים עליו את האלמנטים העיצוביים והאומנותיים שרוצים לעצב באמצעותם את הבית או את בית העסק, ולאחר מסגור תולים את היצירה בבית בנוחות ובקלות. כך ניתן להשיג אלמנטים אומנותיים יוקרתיים יחסית במחיר שווה לכל נפש.

 

  • שלטים לצרכים פרטיים – גם גורמים פרטיים שונים עשויים להזדקק לשירותי הדפסה על קנבס בשלבים שונים בחייהם. דוגמה טובה לכך היא סיום מסלול בצבא של בן או בת משפחה צעירים – משפחות רבות רוצות להגיע עם שילוט מרשים, מרגש ואפילו מצחיק, ובשביל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר האופציה של הדפסה על קנבס נמצאת לשירותנו. גם עבור מטרות כמו שילוט ומיתוג לחתונות ואירועים, עיצוב של מרחב פרטי ודוגמאות נוספות – הקנבס יכול להוות פתרון איכותי ביותר.
הדפסה על קנבס מחיר
הדפסה על קנבס מחיר

 

מהם יתרונות הקנבס בעבודות הדפסה?

כאמור, הקנבס הוא חומר שמצטיין בכמה וכמה פרמטרים, שהופכים אותו למשטח אידאלי לעבודות שונות של הדפסה על קנבס. בין היתרונות האלה חשוב לציין דוגמאות כמו:

 

  • עמידות – בד הקנבס הוא בד ארוג ועמיד מאוד, שלא ניזוק בקלות ושלא מתבלה במהירות, גם תחת תנאים יחסית מינימליים של תחזוקה. אם רוצים לבחור אפשרות של שילוט ומיתוג שלא יהיה צריך להחליף ולתקן באופן תכוף – הקנבס הוא אופציה איכותית ביותר.

 

  • אסתטיקה – האסתטיקה של בד הקנבס היא אחת הסיבות המרכזיות שהפכו אותו לבד הפופולרי ביותר לצרכים אומנותיים מזה מאות שנים. מאותה סיבה בדיוק, מאוד אטרקטיבי להשתמש בקנבס גם למטרות הדפסה. הדפסה על קנבס מעניקה לכל עבודת הדפסה מראה מחוספס וקלאסי, ומשדרגת את הנראות של הבית או של העסק כולו מרגע היכנסה לתמונה.

 

  • קלות הדפסה – עם אמצעי ההדפסה העומדים לרשות חברות שמתמחות בתחום כיום, ניתן לבצע עבודת הדפסה על קנבס בקלות רבה יותר מאי פעם בעבר, ואפילו בקלות יחסית למשטחים פופולריים אחרים בעבודות הדפסה. כמובן שלא כל מדפסת ביתית פשוטה יכולה לבצע את העבודה, ובכדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר יש צורך בשירות איכותי של מוצרי דפוס והדפסות – אך עם שירות כזה, אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה שלכם לא תהיה אתגר.

 

  • חומר טבעי – פרמטר שחשוב מאוד ליותר ויותר אנשים הוא רמת הידידותיות האקולוגית של החומר שבו בוחרים להדפסה. הקנבס, בהקשר זה, הוא פתרון איכותי מאוד, שכן מדובר בחומר טבעי וצמחי ולא בחומר מלאכותי כמו קאפה או אפשרויות אחרות.

 

מה משפיע על מחיר הדפסה על קנבס?

בעבודות הדפסה על קנבס מחיר יכול להיות מושפע ממספר פרמטרים, בהתאם לסוג העבודה שנדרש לכל לקוח. ראשית, הפרמטר החשוב ביותר הוא כמובן גודל עבודת ההדפסה הנדרשת. אם מדובר בעבודה גדולה של 3 מטרים על 1.5 מטרים לאורך ולרוחב, היא תהיה יקרה יותר מהדפסה בסיסית על קנבס בגודל של שלט רגיל. ככל שהקנבס גדול יותר, כך גם המחיר יהיה יקר יותר – אך גם האפשרויות היקרות ביותר עשויות להיות זולות ביחס לאפשרויות הדפסה אחרות. מלבד זאת, צריך להבין האם ישנן דרישות מיוחדות עבור עבודת ההדפסה הנדרשת ללקוח, ויתכן שעבודה דקורטיבית שדורשת סטנדרטים גבוהים יותר של דיוק וחדות צבע, וכך גם מקצועיות של הדפס שמבצע אותה, תהיה מעט יקרה יותר.

 

הדפסה על קנבס מחיר

מחיר הדפסה על קנבס משתנה בהתאם לסוג העבודה, ובכדי לדעת בדיוק כמה תצטרכו לשלם על כל סוג של עבודה תוכלו לפנות לישראגרף עם העבודה הנדרשת ולקבל הצעת מחיר.

 

במחיר אטרקטיבי ועבודה איכותית – ישראגרף נותנים לכם את הטוב ביותר

ישראגרף הוא שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בתחום שירותי הדפוס וההדפסות. אצלנו תמצאו ניסיון רב בעבודות הדפסה מסוגים שונים ועם משטחים וחומרים שונים, כולל כמובן הדפסה על קנבס ועל חומרים דומים כמו קאפה. אם אתם צריכים לבצע עבודת הדפסה על קנבס לכל מטרה, ורוצים להבטיח שהיא תתבצע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר – פנו לישראגרף וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה