הדפסה על מדבקות – כך בוחרים נכון

הן נדבקות היום כמעט לכל דבר, מעבירות מסרים ומפגישות אותנו עם מגוון תכנים, הרכבי צבעים, וסוגי גרפיקה – מדבקות! מי לא מכיר? אנחנו עושים בהן שימוש יומיומי ושוטף בכל תחומי החיים.

הן a, בעלות כישורים שיווקיים מרשימים ומתאימות לכל מטרה. רוצים לעשות בהן שימוש? בישראגרף אנחנו מזמינם אתכם להתרשם ממגוון אפשרויות מתקדמות של הדפסה על מדבקות. מחיר זול, איכות שאין כמוה. במילה אחת – ישראגרף.

 

הדפסה על מדבקות – מי קהל היעד?

בעלי עסקים יחפשו מדבקות שתאיישנה את התפקיד הפרסומי במהלך קמפיין מכירות לדוגמה, בתי ספר יראו בהן אמצעי חינוכי ממדרגה ראשונה, מפיקי אירועים יתנו להן מקום של כבוד על מזכרת אלגנטית בלתי נשכחת, וילדים ימצאו במדבקות דמויות נערצות לתלות אותן בגאווה. הן מסמנות מוצרים בפרקטיות מסורתית, מעצבי פנים מפארים בעזרת המדבקות כתלים חשופים, ותלמידים יציינו בעזרתן ספרים ומחברות.

אין מי שחייו חפים משימוש במדבקות, אי לכך הדפסה על מדבקות היא תחום פופולארי שצובר תאוצה כל הזמן. מחפשים למתג עסק מסוים? רוצים להטמיע מסרים בצורה אפקטיבית? אנחנו מוכנים להמר שאתם שואלים את עצמכם עכשיו את השאלה הבאה:

 

מהי המדבקה הרלוונטית עבורכם?

בתי הדפוס הגדולים והמקצוענים בתחומם יעניקו כחלק משירותיהם גם פריסה רחבה של אופציות בתחום ההדפסה על מדבקות. כדי שתוכלו להתאים לכם סוג מדבקה מדויק לצורך שלכם, כתבנו לכם מילון מתומצת ויעיל על סוגי המדבקות השונים. קראו אותו בדבקות…

 

מדבקת קיר

מדבקה המודפסת בטכנולוגיות הדפוס הדיגיטלי המתקדמות ביותר, מתאפיינת ברזולוציה גבוהה הנותנת לה מראה מושלם, חד ולא מפוקסל. ההדפסה נעשית בצבעים חיים וברמת הדפסה מושלמת. חומרי הגלם איכותיים במיוחד ומאפשרים חיי מדבקה ארוכי טווח.

 

למי נועדו מדבקות הקיר?

לכל מי שרוצה להפוך חלל למעורר השראה! מדבקת קיר היא פתרון זול להגדלת חדר מבלי לשבור קירות. מדבקות קיר מסוגלות לתעתע בראיה וליצור אשליה כאילו השטח גדול הרבה יותר משהוא במציאות.

מתגוררים בבניין רב קומות הצופה לנוף אורבני אביך? תוכלו להדביק על הקיר תמונה של חלון ליער גשם סבוך, או לחוף הוואיי סחוף רוחות ותשכחו מזה שפעם גרתם בעיר סואנת. מדבקות קיר מקשטות חללי עבודה, חדרי שינה, סלונים, וחדרי ילדים. במחיר לא גבוה הן מחוללות קסם של ממש בחלל שלכם.

הדפסה על מדבקות – כך בוחרים נכון
הדפסה על מדבקות – כך בוחרים נכון

מדבקת רשת

בשנים האחרונות עלו על כך שאין סיבה להשאיר את חזית הרכב ריקה מתוכן, כשבאותו זמן היא יכולה להוביל מסע שיווק. מדבקות וניל מחוררות הן בעלות צד חיצוני בצבע לבן המוכן להכיל מסרים שונים, וצד פנימי שחור המאפשר למתבונן מראה נקי שניתן לביט דרכו אל הנעשה מעבר לו. רכב היום אינו רק כלי נסיעה, הוא הפך להיות פונקציונלי ביותר בעזרת מדבקות הרשת.

היתרון של המדבקות גדול כ"כ מכיוון שאינן מפריעות כלל לחוויית הנסיעה ומאפשרות צפיה חופשית בחלון תוך שהן מנצלות את רגעי ההפוגה של הנוסעים להחדרת מסרי מכירות חדים וצבעוניים. שיטת הפרסום באמצעות מדבקות רשת הוכחה כאפקטיבית ביותר. ההדפסה נעשית בהתאמה מודולרית לרכב שלכם ומתייחסת לתנאי החלונות הספציפיים שלכם במטרה לייצר את המדבקות המושלמות בעבורכם. תוכלו להשתמש בהם גם ככיסוי לחלונות המשרדים שלכם לשירות שיווקי זול שמייצר לקוחות חדשים.

 

מדבקות התזת חול

הן מיוצרות בטכניקה של התזה עוצמתית מרוכזת בלחץ גבוה, ומקנות למשטח הבסיס מראה חלבי. מדבקות בהתזת חול מאפשרות להפוך חללים לשומרי פרטיות, למעוצבים ולבטיחותיים יותר.

 

היכן עושים שימוש במדבקות בהתזת חול?

הן מככבות על מחיצות זכוכית בחללי עבודה, מסמנות דלתות כניסה, מעצבות חלונות ראווה, ונותנות מראה יוקרתי למסעדות ולחנויות אופנה. אתם לא צריכים לפחד מהדבקה של מדבקות בהתזת חול, בשונה מהתזת חול ישירות על הזכוכית, שהיא טכניקה שאינה ניתנת לשינוי, את המדבקות הללו ניתן להסיר בכיף. נמאס לכם? השליכו אותן למתקן הגריסה.

 

מדבקות לאריחים

רוצים לעצב מחדש את חדר האמבט שלכם? אינכם צריכים להשיג הלוואה לשם כך, מדבקות אריחים לאמבט ולמקלחון הן פטנט מושלם לטוויסט משמעותי בחוויית המקלחת שלכם. מתחשק לכם להתרחץ כשאתם מוקפים בקירות יפהפיים? תוכלו לעצב לכם אריחים בעיצוב אישי במחיר זול ובלי קטסטרופה של תהליכי שיפוץ.

בישראגרף ישנה אפשרות להדפסה על מדבקות לאריחים בכל עיצוב שתרצו. המדבקות לא נבהלות מרטיבות, הן מתאימות למטבח, למשטחי חרסינה שונים ולרצפת המקלחון וניתנות להסרה בקלות.

 

הדפסה על מדבקות? אתם לא חייבים להדפיס לבד!

בישראגרף אנו מציעים לכם להתרשם מעוד מגוון רחב של סוגי מדבקות לבית ולעסק. אם תרצו, נשמח לתת לכם את כל המידע על סוג המדבקות המתאימות לכם בדיוק מקסימלי. אנחנו כאן כבר משנת ,1977 מתמחים בלהדפיס לכם את הטוב ביותר.

אנחנו רוכבים על הקדמה הטכנולוגית כדי להגיע רחוק מבחינת תוצרי הדפוס שלנו. בבית הדפוס שלנו מתגוררות בכיף מכונות ענק של הזרקות דיו, חיתוך צורני ועוד, לכל סוגי ההדפסות, כשצוות של מנהלי מכירות, מעצבים גרפים ומומחי דפוס מעניקים לכם שירות ישראגרפי מושלם. תכלס, מדבקות מדפיסים בישראגרף.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה