אלבום תמונות מודפס

בשנים האחרונות, הערך של אלבומי תמונות מודפסים חוזר ועולה, לאחר מספר שנים בהן נראה שהם נעלמו מהתמונה (תרתי משמע). הערך של אלבום תמונות מודפס, אישי, משפחתי ומרגש, יכול להיות גבוה בהרבה מהערך של כל תמונה ברשת חברתית או טלפון. לפיכך, רבים בוחרים לחזור ולהדפיס את אלבומי התמונות שלהם, באמצעות שירות איכותי בתחום הדפוס וההדפסות. נכיר את התחום מעט יותר לעומק.

 

אלבום התמונות חוזר ובגדול

מאמצע העשור הראשון של שנות האלפיים, עם עליית הרשתות החברתיות ואמצעי הצילום הניידים שנכנסים לכיס של כל אחד ומשמשים אותנו ביום-יום, ערכו של אלבום התמונות הפיזי החל לרדת. כולנו התרגלנו לראות את התמונות שלנו, אפילו התמונות המשפחתיות והאישיות ביותר, במסגרת של מסך הטלפון או המחשב. עם זאת, בשנים האחרונות התהליך הזה מתחיל להתהפך, כשיותר ויותר אנשים בוחרים להשקיע באלבום תמונות אישי ופיזי. לא מדובר ממש באלבום "כמו פעם", עם מקומות לתמונות שמפתחים בפילם ושנכנסות למסגרות הדפים – אלא במקום באפשרות של אלבום תמונות מודפס שניתן להזמין ולקבל עם הדפסה של כל התמונות שרק תרצו.

 

אלבום תמונות מודפס – במה בעצם מדובר?

אלבום תמונות מודפס הוא אפשרות עדכנית ואיכותית שצמחה בשנים האחרונות דרך שירותי דפוס שונים, שמציעים ללקוחותיהם להעלות את התמונות שלהם או לשלוח אותם לבית הדפוס, לעצב בתהליך פשוט (עצמאית או עם גרפיקאים מקצועיים) את העיצוב של דפי האלבום עצמם, ובסוף התהליך לקבל אלבום תמונות פיזי שאפשר להסתכל בתמונות המודפסות בו מתי שרק רוצים.

זוהי אפשרות איכותית ביותר עבור אנשים שמעוניינים להחזיק מזכרת פיזית לאירועים משמעותיים בחיי המשפחה או החברים, לתקופות שונות בחיים או אפילו להנצחה של קרובי משפחה או אנשים קרובים אחרים. אלבום התמונות המודפס הוא אפשרות פשוטה ביותר לתפעול, ולא צריך הרבה מעבר להעלאה ושליחה של התמונות אותן רוצים להדפיס לשירות הדפוס שבו תבחרו.

בסוף התהליך, מקבלים אלבום תמונות אישי ואיכותי, שהודפס בידיים מקצועיות, ושנותן לכם בדיוק את המזכרת שרציתם להוסיף לבית שלכם ולחיים שלכם.

 

איך מעצבים את אלבום התמונות?

עיצוב של אלבום תמונות מודפס הוא תהליך דו כיווני, שצריך להתאים גם לצרכים של הלקוח וגם ליכולות של שירותי ההדפסה אליהם פונים. כיום, יש בשוק גם אפשרויות של אלבומים שמעוצבים על ידי הלקוח באופן מלא, עם ממשק שמאפשר למקם את התמונות לפי רצון הלקוח – אבל תמיד טוב שיש שירות גרפי איכותי מאחורי הממשק האינטרנטי.

משום כך, עיצוב איכותי של אלבום תמונות מודפס יעבוד בצורה הטובה ביותר אם פונים לחברה מקצועית בתחום שירותי הדפוס וההדפסות. חברה שכזו תאפשר לכם לא רק להעלות את התמונות שאתם רוצים ולהתעסק בעיצוב הבסיסי של האלבום, אלא תדע גם לתת מענה גרפי במידה ותזדקקו לו, ולפתור לכם בעיות עיצוביות עוד לפני שאתם נתקלים בהן.

למעשה, פנייה לחברה מקצועית עבור מטרה כזאת מהווה גיבוי איכותי ביותר שמבטיח שהתוצר הסופי של אלבום התמונות המודפס יהיה מעוצב בצורה המקצועית ביותר, ולא יפלו בו טעויות לא מקצועיות של "מתחילים" או סתם של אנשים שההבנה הגרפית שלהם היא לא מקצועית.

אלבום תמונות מודפס
אלבום תמונות מודפס

 

יתרונות אלבום התמונות המודפס על פני אפשרויות אחרות

כאמור, כיום קיימות לא מעט אפשרויות עבור מי שרוצה להדפיס אלבום תמונות או ליצור תחליף לאלבום כזה עבור הזכרונות המשפחתיים או האישיים שלו. ישנן אפשרויות כמו אלבומים דיגיטליים שמחליפים תמונות על גבי מסך, או אפילו התבססות על אלבומים ברשתות חברתיות המיועדות עבור מטרות כאלה. עם זאת, אלבום תמונות מודפס ופיזי הוא ככל הנראה האפשרות האיכותית ביותר, והוא טומן בחובו כמה וכמה יתרונות משמעותיים:

 

  • מזכרת פיזית ותמידית – רשתות חברתיות הן מטבען הפכפכות, והן נעלמות כמו שהן באות. אלבומי תמונות דיגיטליים הם מכשירים דיגיטליים שגם להם יש תוחלת חיים מוגבלת. לעומתם, אלבום תמונות מודפס הוא מזכרת פיזית שנשארת תמיד, ולא נעלמת או מתקלקלת ככל ששומרים עליה כמו ששומרים על כל אלבום או ספר. סביר להניח שבבית של רבים מכם עדיין קיימים אלבומי תמונות ישנים – ויש סיבה לכך, כי אין טוב כמו מזכרת פיזית.

 

  • עיצוב ואסתטיקה – אלבום תמונות פיזי ומודפס הוא אפשרות אטרקטיבית הרבה יותר מבחינה האסתטיקה שלה, לעומת כל אפשרות אחרת בתחום אלבומי התמונות. במקום עוד מסך בבית או סתם כניסה לאפליקציה בטלפון, אפשר ליהנות מהתמונות בתצורה מעוצבת ואטרקטיבית שהופכת את המזכרת כולה למרגשת יותר.

 

  • נוחות – לא צריך להעלות תמונות אישיות לתוך מכשיר מסורבל בחיבור למחשב או לטלפון, ולא צריך גם לפתח בפילם כמו שהיה צריך בעבר. כל מה שצריך הוא להעלות לאתר או לשלוח לחברת הדפוס את כל התמונות שתרצו להדפיס, ולקבל את האלבום מוכן תוך זמן קצר. נוחות היא שם המשחק – ובמשחק הזה אלבום התמונות המודפס תמיד מנצח.

 

מזכרת שכל המשפחה מתרגשת ממנה

לתמונות ולאלבומים יש ערך משפחתי, אישי, רגשי ואל-זמני, וצריך לתת להם את הכבוד הראוי להם. במקום להתבסס על מסכים ועל רשתות חברתיות, אפשר להשקיע בהדפסה של אלבום תמונות מודפס, איכותי ומעוצב, שיישאר עם המשפחה לאורך זמן רב ויהווה מזכרת שכולם מתרגשים ממנה. כיום, מדובר באפשרות נוחה וזמינה ביותר – שלקוחות רבים בוחרים בה אחרי אירועים משמעותיים או פשוט בשביל לתת מזכרת-עד לחיי המשפחה שלהם.

 

ישראגרף – שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום הדפוס וההדפסות

אם אתם רוצים להדפיס אלבום תמונות, את התוצר הטוב ביותר תקבלו עם חברה שמתמחה במוצרי דפוס והדפסות מסוגים שונים. אצלנו בישראגרף תוכלו למצוא מענה כזה ברמה הגבוהה ביותר, עם ניסיון רב בעבודות הדפסה מסוגים שונים, צוות גרפי מיומן ומקצועי, והקפדה על סטנדרט האיכות הגבוה ביותר עבור כל לקוח ולקוח.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה