מחברות ספירלה / כריכה בחום

יתרונות המוצר

מיתוג איכותי ומרשים
מגוון עיצובים בהתאמה אישית
ספרים בכריכה קשה או רכה
סוגי גימור שונים
לקבלת הצעת מחיר!
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

השימוש בספירלה או בכריכה בחום נועד לחיבור הדפים במחברות, פנקסים, קטלוגים וספרים. הספירלה מתאימה יותר לקטלוגים ומקנה מראה "עממי", בניגוד לכריכה שמקנה מראה מקצועי יותר. כריכה בחום ניתן לבצע ככריכה רכה או קשה – בהתאם לצרכים שלכם. הכריכה הקשה מיועדת יותר לאלבומים וספרים ואילו הכריכה הרכה מיועדת יותר לחוברות או ספרים.

השימוש בספירלה במחברות מאפשר את חיבור הדפים בצורה קטלוג ומקנה למחברת מראה "עממי" ופשוט יותר, בניגוד לכריכה בחום, המאפשרת יצירת כריכה רכה או קשה ומקנה מראה מקצועי יותר. כך או כך, ככל ואתם מחפשים מחברות ספירלה / כריכה בחום אתם מוזמנים להגיע אלינו לישראגרף

 

ספירלה או כריכה בחום?

אפשרויות הכריכה השונות מאפשרות את חיבור הדפים יחדיו לכדי ספר, מחברת וכדומה, כאשר בין אפשרויות הכריכה הנפוצות נמצאות הספירלה והכריכה בחום. אך מה ההבדל בין השניים?

מעבר לשיטת הכריכה עצמה, ההבדל בין השניים טמון גם במראה החיצוני המשודר, כאשר כריכת הספרילה משדרת מראה 'עממי' ופשוט יותר, בעוד שהכריכה בחום משדרת אווירה מקצועית ומעט יותר יוקרתית.

 

מחברות ספירלה / כריכה בחום

מלבד השימוש הנפוץ של מחברות ספירלה / כריכה בחום אצל הילדים ובני הנוער בבתי הספר, מחברות ספירלה / כריכה בחום יכולות לשמש גם כמותג קידום מכירות של העסק שלכם וכמזכרת ייחודית מכנסים ואירועים חברתיים.

מה שמאפשר למחברות ספירלה / כריכה בחום להיות מוצר ומזכרת שימושית ויעילה הוא בין השאר אפשרויות ההדפסה המגוונות על גבי הכריכה, אשר לצד האיכות והעיצוב המתאים, יצליחו ללא ספק לשדרג פלאים את המחברת, החוברת או הספר שלכם.

מחברות ספירלה כריכה בחום
מחברות ספירלה כריכה בחום

עיצוב מחברות ספירלה / כריכה בחום

אפשרויות העיצוב של מחברות ספירלה / כריכה בחום הן רבות ומגוונות וזאת בעיקר בשל טכניקות ההדפסה הייחודיות והמתקדמות, המאפשרות ליצור עיצובים מרהיבים וסוגי גימור שונים. תוסיפו לכך את הניסיון רב השנים ואלפי לקוחות מרוצים ותגלו כי פתרונות הדפוס שלכם נמצאים בישראגרף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוצרים ושירותים נוספים

שירות
מהיר

נסיון
של שנים

עיצוב
מותאם

איכות
גבוה