מגנטים בכל גודל

  • מוצר קד"ם שימושי, שנמצא בתודעת הלקוח באופן קבוע
  • מוצר פרסומי עמיד לטווח ארוך

יתרונות המוצר

מוצר קד"ם שימושי, שנמצא בתודעת הלקוח באופן קבוע
מגוון ענש של מוצרים אפשריים
ניתנים לעיצוב וחיתוך בכל צורה, צבע, גודל ועוד
מוצר פרסומי עמיד לטווח ארוך
לקבלת הצעת מחיר!
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

מגנטים בכל גודל יכולים להיות מודפסים כמוצרי הקד"ם (קידום מכירות) המובילים עבור כל עסק. אפשר למצוא מגנטים בצורת לבבות, כוכבים ואפילו מפות ישראל, עם מגוון של סוגי הדפסות, הכוללות תמונות, ציורים, מספרי טלפון, כתובות, מוצרים ושירותים, של בעל העסק המפרסם וכן הלאה. את המגנטים תולים בדרך כלל על דלת הבית או על המקרר ולכן נוח מאוד להשתמש בהם בתור כרטיסי ביקור עמידים, שגם לא הולכים לאיבוד בקלות.

חברת ישראגרף מציעה מניסיונה העשיר גם לצורך הדפסת מגנטים מרהיבים לעסקים, בצורות שונות, גדלים שונים ומגוון עיצובים מרהיבים.

 

למה עסקים משתמשים במגנטים מודפסים?

הדפסת כרטיס הביקור של עסק על גבי מגנט מספקת לבעלי עסקים מספר גדול של יתרונות:

  • המגנט משמש את הלקוחות הפוטנציאליים בצורה יותר שימושית ואף מהנה מאשר כרטיס ביקור רגיל, על גבי נייר.
  • כרטיסי ביקור מגנטיים בדרך כלל נשמרים על ידי הלקוח ולא מושלכים לפח, באותה תדירות של כרטיסי ביקור רגילים מנייר.
  • שליח שמחלק את המגנטים הללו ללקוחות פוטנציאליים יכול פשוט לתלות להם את המגנטים על הדלת. כך אי אפשר להתעלם מהפרסום, גם אם ממש רוצים.
  • כאשר מגנט תלוי על המקרר, הוא משמש לתליית ציורים של הילדים, מכתבים חשובים וניירות שונים, אבל הוא גם משמש תזכורת מתמדת לעסק שלכם ולמגוון הדרכים ליצירת קשר אתכם.
  • מגנטים ניתנים לעיצוב לא רק בצבע, תמונה וכיתוב, אלא גם ניתן לחתוך אותם בצורות שונות ולכם אפשר למצוא מגנט בצורת כלבלב, לפרסום חנות חיות, מגנט בצורת לב, לפרסום מוצרים לתינוקות, מגנט בצורת גלובוס לפרסום סוכנות נסיעות וכן הלאה.
  • ניתן להדפיס מוצרי קדם מגנטיים, שאינם כרטיסי ביקור, כמו לוחות שנה קטנים, או גדולים, לוח מחיק מגנטי לתליית תזכורות וציורים, מתקנים מגנטיים לשולחן המשרד, סימניות מגנטיות לספרים ואפילו סיכות מגנטיות לבגד.

 

שימושים לא עסקיים למגנטים

מלבד מגוון עצום של שימושים במגנט ליצירת מוצרי קד"ם, ניתן למצוא גם מגוון עצום של מגנטים המשמשים למטרות שונות, כמו תמונות של הילדים מודפסות על מגנטים, כרטיסי ברכה מגנטיים, מסגרת מגנטית לתמונה, פנקס מגנטי לרשימת קניות לתלייה על המקרר ועוד.

 

יתרונות מגנטים מודפסים בגדלים שונים

  • ניתן להדפיס בגדלים שונים לכל צורך.
  • כרטיסי ביקור לעסקים, שהלקוחות לא משליכים לפח.
  • ניתן להוסיף תמונה, מלל, ציור וכל אלמנט שיווקי רצוי אחר.
  • ניתן לחתוך אותם בכל צורה רצויה, גם אם זו צורה מורכבת.
  • ניתן להשתמש במגנטים מודפסים בתור מתנה לאורחים באירוע, לילדי הגן ועוד.
  • משמשים את הלקוח למספר שימושים פרטיים ולכן נמצאים כל הזמן מול העיניים.
  • ניתן ליצור כרטיסי ביקור מגנטיים שישמשו את הלקוח בצורות שונות, כמו סימניות, מסגרות, פנקסים, לוחות מגנטיים ועוד.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מגנטים בכל גודל
מגנטים בכל גודל

גודל וכמויות הדפסה על מגנטים

כל בית דפוס קובע את התנאים שלו מול הלקוח ולכן כמות מינימלית להזמנת מגנטים מודפסים משתנה בין בתי דפוס שונים. כך גם הגודל האפשרי לחיתוך המגנט, הצורה, איכות ההדפסה וכן הלאה. חברת ישראגרף מאפשרת ללקוחותיה להדפיס מגנטים בכל גודל רצוי.

 

עלויות הדפסה על מגנטים בכל גודל

עלויות הדפסה על מגנטים תלויה בכמה גורמים, כמו כמות המגנטים בהזמנה, גודל המגנטים, צורת החיתוך, מורכבות הגרפיקה (למי שמזמין גם שירותי עיצוב גרפי), זמן אספקה מבוקש וכן הלאה. הדרך האופטימלית להוזלת עלויות היא הזמנה בהתראה ארוכה, כדי שבית הדפוס יוכל להכין לכם את ההזמנה בלי לחץ של זמן, לצד הזמנה של כמות מגנטים גדולה, אשר מוזילה את המחיר ליחידה.

 

כללים לייצור מגנטים מודפסים באיכות גבוהה

  1. צוות ישראגרף מקפיד על אספקה של כמות מגנטים מדויקת, ללא חריגה בגלל פסילות ייצור.
  2. רמה גבוהה של מיומנות העובדים מאפשרת לחברת ישראגרף לספק לכם מגנטים בחיתוך מקצועי ואיכותי.
  3. צוות ישראגרף מקפידים להדפיס כל הזמנה על פלטת מגנטים נפרדת כדי למנוע סטייה בגווני ההדפסה המבוקשים.
  4. צוות מקצועי של עיצוב גרפי מציע שירותי עיצוב מקצועי גם למגנטים, כדי להתאים לכם את הפתרון המושלם לשיווק העסק שלכם מתוך מגוון מוצרים אפשריים.
  5. חיתוך מגנטים יכול להיות מסובך ולהשפיע על המראה הסופי של המוצר לכן הצוות של ישראגרף מקפיד להשתמש בכלי עבודה חדשניים ואיכותים, המאפשרים לחתוך את המגנטים בכל גודל ובכל צורה, באופן מדויק.

 

למה חשוב להשקיע בעיצוב והדפסה איכותיים של מגנטים לעסק?

קיימים בשוק אינספור מוצרי קידום, פרסום ושיווק, אשר מושלכים לפח, או נשכחים בעומק התיק, עוד לפני שהלקוח מספיק לראות מה הם מפרסמים. אבל מוצר קד"ם, כמו מגנט מודפס, מעוצב באופן מקצועי ומודפס באיכות גבוהה, משאיר רושם טוב על הלקוח, מעודד אותו להשתמש במוצר ולכן גם להיחשף יותר למסר הפרסומי. בנוסף, מגנטים מודפסים משמשים לשיווק ופרסום לטווח ארוך, כי הם מוצרים עמידים שהלקוחות לרוב משתמשים בהם.

לכן חשוב שהם ייראו מצויין וגם יהיו מיוצרים מחומרים איכותיים. לבסוף, כל בעל עסק רוצה להתקבע בתודעה של הלקוחות בצורה חיובית ואטרקטיבית ולכן, גם הייצוג של העסק של גבי מגנט מודפס צריך לעמוד בתנאים האלה. לצורך הזמנה של מגנטים מודפסים באיכות יוצאת דופן, ישירות מהצוות המקצועי של חברת ישראגרף, צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעה משתלמת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוצרים ושירותים נוספים

שירות
מהיר

נסיון
של שנים

עיצוב
מותאם

איכות
גבוה