למה תחום ההדפסה על קנבס חשוב כל כך?

הדפסה על קנבס היא המשך של השימוש ההיסטורי בחומר גלם איכותי ואסתטי לצורכי אמנות. יש לו איכויות אסתטיות גבוהות במיוחד, שהופכות אותו לבחירה הטבעית לכל מי שרוצה לעטר את הבית, או המשרד בצילום מרשים ואלגנטי למראה. אז אילו יתרונות יש להדפסה על קנבס ולמה זו הבחירה הראשונה של רוב האנשים?

 

מה זה קנבס?

קנבס הוא אריג בד טבעי, פשוט וגס. קנבס מגיע במגוון איכויות וסוגים, אשר מתאימים לשימושים שונים, בעיקר ציור והדפסה, אך גם לייצור מפרשי ספינות, אוהלים, ציפוי סירות קאנו ועוד.

בימים עברו, קנבס היה מיוצר מסיבים טבעיים של צמח הקנאביס ומכאן כנראה שמו, אבל כיום ניתן לייצר קנבס מכותנה, פשתן, יוטה ועוד.

כיום גם קיימת טכנולוגיה מתקדמת מדהימה ביכולותיה, המאפשרת הדפסה בשיטות שונות על גבי קנבס, באיכות גבוהה מאוד, אשר מספקת תמונות עמידות לטווח ארוך, באיכות גבוהה של הדפסה, אשר מקבלות את המרקם הייחודי של הבד ולכן גם נראות כמו יצירות אמנות.

 

יתרונות הדפסה על קנבס

יש לא מעט סיבות לכך שהדפסה על קנבס היא הבחירה המובילה בימינו לדרישות של לקוחות שונים ומגוונים:

 

מתאים לכל תמונה

הדפסה על קנבס מעניקה לכל תמונה אופי אמנותי מרשים ואלגנטי ולכן אפשר להדפיס על קנבס כמעט כל סוג של תמונה, החל בתמונות משפחתיות, תמונות נוף וכלה בתמונות של אוכל, של כלי רכב ועוד.

 

שימור זיכרונות

הדפסה על קנבס נחשבת איכותית במיוחד, בין היתר בגלל עמידות גבוהה מאוד של חומר הגלם ושל צבעי ההדפסה. לכן, כל זיכרון מודפס על קנבס יכול לשמש אתכם לשנים ארוכות, ללא חשש שהצילום ידהה, או יתקלף.

 

הדפסה מקצועית

הדפסה על קנבס בבית דפוס מקצועי מבטיחה לכם תוצאה איכותית ומרהיבה, בזכות עבודה מקצועית של גרפיקאים מנוסים. אלה דואגים לטשטש פגמים בתמונה, לחדד את הפוקוס ולבצע התאמה של הצילום לגודל הקנבס באופן מיטבי. כך אתם יכולים לקבל תמונה מודפסת על קנבס, ברמה מקצועית ואסתטית.

 

הדפסה דיגיטלית על קנבס

ניתן להדפיס על קנבס במגוון שיטות הדפסה שונות, בהתאם לצורך, אבל האפשרות להדפיס באמצעים מתקדמים הופכת את התמונות המודפסות על קנבס לכדי יצירות מרהיבות ואיכותיות במיוחד. צבעים חדים, תמונה ברורה ומרשימה והאיכות המיוחדת שמתקבלת בזכות המרקם המיוחד של בד הקנבס נשארת.

 

תהליך הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס מתחילה בבחירת התמונה שאותה רוצים להדפיס.

לאחר מכן יש לבחור את גודל הבד הרצוי לצורך הדפסה, שכן נדרשת התאמה מיוחדת בין המאפיינים הטכניים של התמונה לבין גודל ההדפסה הדרוש.

כאשר שני נתונים אלה קיימים, אפשר להעביר את הקובץ המיועד להדפסה – אל בית הדפוס.

בבית הדפוס אפשר ורצוי להעביר את הקובץ דרך טיפול מקצועי של צוות עיצוב גרפי, אשר מעלים פגמים בתמונה, משפר את ההתאמה של התמונה לגודל ההדפסה הרצוי ומיישם תהליכי שיפור נוספים, שכל מטרתם היא ליצור תמונה באיכות גבוהה ככל הניתן.

לבסוף, מדפיסים את התמונה המבוקשת על גבי הבד.

ניתן למתוח את הבד על מסגרת עץ – כנהוג, או לקבע אותו בתוך מסגרת רגילה עם כיסוי זכוכית.

 

שמירה על קנבס מודפס לטווח ארוך

תמונה, או יצירת אמנות מודפסת על קנבס היא חפץ יקר ערך, שמן הראוי לשמור עליו לטווח ארוך כדי ליהנות ממנו בצורה מיטבית.

לכן, כדי לשמור על התמונה לאורך זמן, כדאי ליישם כמה כללים, שיעזרו לכם לשמור על האיכות הגבוהה וליהנות מהמוצר לטווח ארוך:

  • הרחיקו את התמונה ממקורות אור שמש ישיר. מומלץ לתלות על קיר רחוק מהחלון.
  • הרחיקו את התמונה ממרקות חום כמו נורות חשמל, תנורי חימום וכן הלאה.
  • יש להימנע ממגע ישיר של מים עם התמונה כדי לא לפגום באיכות בצבע. גם כאשר מנקים את התמונה מאבק, יש להשתמש במידה נמוכה מאוד של לחות.

 

לסיכום

הדפסה על קנבס נחשבת, ובצדק, להדפסה איכותית במיוחד, בעלת אופי אומנותי ומאפיינים שהופכים כל צילום פשוט ליצירת אמנות שנעים לתלות על הקיר.

יחד עם זאת, כדי ליהנות מן האיכויות המיוחדות של הדפסה על קנבס לאורך זמן, חשוב לבחור בית דפוס אמין ובעל שם, שיכול לספק לכם הדפסה על קנבס באיכות גבוהה במיוחד.

לפרטים נוספים על הדפסה על קנבס – צרו איתנו קשר!

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה