לוח שנה עם תמונות

לוח שנה עם תמונות הוא מוצר נפוץ ואהוב, ומהווה מתנה מצוינת ומוצר מצוין לקידום מכירות. אם אתם מחפשים מתנה עם ערך מוסף ללקוחות או לעובדים שלכם, כדאי לכם לשקול את האפשרות של לוח שנה עם תמונות – מתנה שימושית, קומפקטית ואסתטית. במאמר הבא נסקור כל מה שחשוב לדעת על לוחות שנה עם תמונות

אם התלבטתם לגבי אפשרות למתנה לקראת החגים, בין אם לעובדים, ללקוחות או אפילו למשפחה וחברים, בוודאי נתקלתם באפשרויות רבות. במאמר זה נסקור את האפשרות ליצירת לוח שנה עם תמונות, ואת היתרונות שלה כמתנה או כמוצר קידום מכירות לעסק.

 

לוח שנה עם תמונות – למה הוא משמש?

מן הסתם ראיתם לוחות שנה בעבר ואנחנו לא ממש צריכים להסביר לכם מה זה, אך בכל זאת נזכיר שמדובר בטבלאות המפרטות את הימים בכל חודש, לאורך 13 חודשים (על פי רוב, בישראל, מספטמבר עד ספטמבר). מהם השימושים ללוח שנה עם תמונות?

  • תזכורת לחגים ולמועדים מרכזיים
  • תזכורות לתאריכים חשובים כמו ימי הולדת ואירועים משמחים
  • מאפשר לבדוק את היום בשבוע לתאריך רחוק במהלך השנה
  • תזכורות לתאריכים חשובים במקום העבודה כמו העברת מצגת חשובה, דיונים או כנסים
  • ועוד

 

לוח שנה כמתנה יפה, מיוחדת ואסתטית

ללוח שנה עם תמונות כמה יתרונות שהופכים אותו למתנה מעולה ושימושית:

 

שימוש קל, נוח ואינטואיטיבי

מגיל מסוים, כולנו מסוגלים להשתמש בלוח שנה ונעזרים בו תדיר. אמנם, רובנו כבר רגילים להשתמש בלוחות שנה מקוונים, אבל יש יתרון גדול ברישום תאריכים באופן פיזי ובדפדוף בין חודשים, גם מבחינת הזיכרון והפנמת המידע.

 

מאפשר לשלב תמונות אהובות או ציורים

לוח שנה עם תמונות יכול להיות מזכרת מקסימה לבני המשפחה, אם ישולבו תמונות יפות של בני משפחה שונים. לחילופין, שימוש בציורים יפים יכול להפוך אותו למתנה אסתטית שנציג בגאווה בפינת השולחן.

 

מתנה עם ערך מוסף

במקרים מסוימים, נבחר לשלב בלוח השנה תמונות עם ערך מוסף, למשל כאלה שצוירו או צולמו על ידי בעלי מוגבלויות. במקרים אלה, המתנה בפני עצמה יפה וחשובה.

 

עלות

כאשר מדובר על מתנות שמופצות בהיקף רחב, לוח שנה הוא אופציה יחסית משתלמת ולא יקרה.

לוח שנה עם תמונות

 

לוחות שנה כמוצר לקידום מכירות

לוחות שנה עם תמונות הם אפשרות מצוינת מבחינת שיווק וקידום מכירות. הנה כמה מהיתרונות שיש ללוח שנה עם תמונות כמוצר שיווקי:

אפשרויות עיצוב מגוונות

ניתן לשלב בלוח שנה עם תמונות, מלבד הלוגו של המותג, גם תמונות המייצגות אותו, למשל תמונות מאירועי חברה, תמונות של מוצרים אותם העסק מייצר ומשווק, ועוד. האפשרות לתת זרקור על היבטים שונים של הארגון או בית העסק בקלות יחסית, הופכת את לוח השנה למוצר קידום מכירות מצוין.

 

מוצר שימושי

לוח שנה הוא מתנה שימושית ועל כן אהובה על לקוחות. בשל כך, יש סיכוי טוב שהם ישמרו על המתנה ולא יזרקו אותה, כפי שנעשה לעתים קרובות עם מוצרי קידום מכירות לא שימושיים, והדבר יגביר את חשיפתם החוזרת למותג.

 

חשיפה מתמשכת

בניגוד למוצרי נייר וקידום מכירות אחרים, כמו פנקסים ממותגים או כוסות חד פעמיות, לוח שנה משמש את הלקוחות שלכם לכל אורך השנה שכן לכל אורכה ישנם אירועים מיוחדים ותאריכים שצריכים לזכור. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהחשיפה למותג תישמר גם כמה חודשים לאחר שיקבלו את המוצר.

 

חשיפה יעילה בעלות משתלמת

הפצה של לוחות שנה עם תמונות, היא אופציה לא יקרה לעומת מוצרי קידום מכירות אחרים. ניתן להדפיס כמות גבוהה של לוחות שנה בעלות סבירה.

 

עיצוב בהתאמה אישית בקלות

כפי שהזכרנו, את לוחות השנה ניתן לעצב על פי טעמכם, הן את הטבלאות עצמן והן את שילוב התמונות והתכנים הגרפיים האחרים שתכללו בכרטיסיות. לקראת ייצור והפצה של לוחות שנה תוכלו להיעזר בצוות מנוסה של מעצבים גרפיים שיוכלו לייעץ לכם בכל הנוגע לנראות של לוח השנה שלכם, על מנת שתקבלו בסוף מוצר מושלם המותאם בדיוק לטעמכם ולצרכים שלכם.

 

הדפסה איכותית של לוחות שנה עם תמונות

הדפסת לוחות השנה בסטודיו ישראגרף נעשית בטכנולוגיה מתקדמת ותוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים. את לוחות השנה על פי רוב מייצרים מפלסטיק אקרילי, בעובי של פחות מחצי ס"מ לכרטיסייה, כך שהכרטיסיות עמידות וחזקות מחד גיסא, אך לוח השנה נשאר קומפקטי ונוח, מאידך גיסא. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר באיכות הדפסה גבוהה, שיחזיק מעמד וישמש את הלקוחות שלכם או את מי שבחרתם להעניק לו לוח שנה.

 

על סטודיו ישראגרף

בית הדפוס ישראגרף הינו עסק משפחתי, העוסק בשילוט, דפוס, הדפסה ומוצרי נייר אחרים. במקור עסק הסטודיו במתן שירות בעיקר לענף הבנייה, אך בהדרגה השירותים וקהל הלקוחות של הסטודיו הלכו והתרחבו, וכיום, צוות העובדים של הסטודיו מספק שירותים איכותיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הסטודיו מספק פתרונות שילוט, גידור, עיצוב גרפי וכמובן דפוס, ללא פשרות ותוך הקפדה על חומרי גלם מעולים ועל שיטות ייצור נכונות. כאשר אתם רוכשים מוצר בסטודיו ישראגרף אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם בטוב ביותר.

 

לסיכום

לוח שנה עם תמונות הוא אופציה נפלאה למתנה, בין אם ללקוחות של בית העסק, לעובדי הארגון ואפילו כמתנה אישית לקרובי משפחה או לחברים. את לוח השנה ניתן לעצב במגוון דרכים וליהנות מהדפסה איכותית במחירים משתלמים. בהזמנת לוחות שנה דרך סטודיו ישראגרף, תוכלו ליהנות ממוצר מצוין שישמש אתכם ואת הלקוחות שלכם בצורה מיטבית.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה