הדפסת תמונות על פרספקס באיכות גבוהה – תוך כמה זמן המוצר מוכן?

הפרספקס קיים כבר שנים בשוק, אבל רק לאחרונה הוא נכנס לזירת חומרי ההדפסה הפופולאריים. ההדפסה על פרספקס משיגה תוצאות ויזואליות מדהימות של חדות, צבע ופרספקטיבה הנותנת תחושה ריאליסטית.

הוא משמש לתמונות, למודלים, לדגמים, לחיפויים שונים ולשילוט. עלות הדפסת תמונות על פרספקט אינה גבוהה ועם זאת נותנת תמורה איכותית של שקיפות מקסימלית וגימור מלוטש ברמה גבוהה במיוחד.

 

מי יודע מה זה פרספקס?

פרספקס או בשמו העברי: זכוכית אקרילית, פותח במספר מעבדות כבר בשנת 1928, בשנת 1933 חברת "רוהם והס" הכניסה אותו לראשונה לשוק המסחרי. ישנן שתי שיטות יצור להכנת פרספקס: שיחול או יציקה בתבניות.

בגלל ריבוי היתרונות של הפרספקס הוא משמש במגוון רחב של תפקידים: ייצור אקווריומי ענק, ציפוי קירות זירת הוקי קרח להכנת דיסקים מסוגים שונים, ניתן למצוא את הפרספקס גם במטוסים אזרחיים, בתא הטייס, וכן במטוסי קרב הוא משמש כחופה.

 

כשהפרספקס נכנס לתמונה

הפרספקס כמו שאמרנו קיים כבר שנים, מדוע אם כן הוא נכנס חזק לבית הדפוס רק בשנים באחרונות? הסיבה לכך נעוצה בעלות הגבוהה שגבה השימוש בו בעבר. כיום, כשהטכנולוגיה התקדמה, והעיבוד והייצור של הזכוכית האקרילית פשוט הרבה יותר, מחיר הפרספקס במגמת ירידה, כך שניתן להשתמש בו גם במגזר הפרטי, ולהנות מהיכולות הגבוהות שלו העולות בהרבה על יתרונות השימוש בזכוכית. אם פעם הדפסה על זכוכית הייתה מלכת התמונות בעלות השקיפות, כיום יותר ויותר נראה כי הדפסת תמונות על פרספקס כובשת את מקומה.

 

 זכוכית מול פרספקס? אחת אפס לטובת הפרספקס!

  • הפרספקס קל יותר מזכוכית, כי רמת צפיפות הזכוכית כמעט כפולה מצפיפות הפרספרס.
  • הפרספרס אינו שביר כמו הזכוכית.
  • הפרספקס מתגבש בקלות רבה יותר מהזכוכית.
  • הפרספקס מעביר אור בצורה טובה יותר מהזכוכית.

 

הדפסת תמונות על פרספקס, למה זה שווה לכם?

הדפסת תמונות הפכה היום לתרבות של ממש, תמונות על עץ, על קנווס על קאפה ועל כרומו מפארות חנויות ומשרדים, יוצרות אווירה ומעבירות תכנים ומסרים. לתמונות המודפסות על פרספקס יש מראה מרשים מאוד כי הפרספקס מעביר צבעים באיכות מדויקת. הוא קל למשקל ולכן ניתן להעביר אותו מפה לשם בלי לחשוב הרבה, ולתלות אותו בכל מקום. אחד היתרונות הגדולים בתמונות על פרספקס הוא שהן אינן שבירות, מה שמאפשר לעשות בהן שימוש בדוכני מכירות ובחדרי ילדים.

אם תרצו לתלות תמונה בחוץ מבלי לחשוש שהשמש הארצישראלית תעשה בה שמות, תוכלו לבחור להדפיס את התמונה שלכם על פרספקט שעמיד לחום ולקרני שמש. חשוב שתדעו שהפרספרס זול יותר מהזכוכית כשהתוצאה המתקבלת על הפרספקס, לא פחות יפה.

הדפסת תמונות על פרספקס באיכות גבוהה – תוך כמה זמן המוצר מוכן_
הדפסת תמונות על פרספקס באיכות גבוהה – תוך כמה זמן המוצר מוכן_

איך תולים תמונות פרספקס? תלוי!

כדי ליצור תחושה שהתמונה כביכול מרחפת ולא צמודה לקיר, בחרו באופציה של מסגרת נסתרת מאלומיניום, האפקט שלה נותן מראה בקו חלק ונקי ומאפשר לתמונה להשתמש בכל יכולת הביטוי שלה. אפשרות נוספת הינה הברגה של ברגי ניקל בצידי התמונה, המעניקים תוספת עיצוב וכן מרחק מה מהקיר. תוכלו גם להדביק את תמונת הפרספקס ישירות על המשטח בה תרצו למקם אותה, זהו פתרון פשוט, קל ויפה.

 

הדפסה על פרספקס, איך זה קורה בפועל?

בשיטה הישנה נהגו להדפיס את התמונה על נייר צילום והדביקו אותו על פרספקס, כדי לקבל תוצאה איכותית. כיום אנחנו לא נעזרים בגורמים זרים אלא משתמשים בטכנולוגיה ייחודית שמחדירה את ההדפסה ישירות לתוך החומר, זה מה שיוצר את התלת ממדיות המרהיבה של תמונות המודפסות על פרספקס. האפשרות הסטנדרטית היא הדפסת תמונה שקופה למחצה, אך אם תרצו נוכל לאטום את השקיפות בשילוב רקע לבן או שחור.

 

מי אמר פרספקס ולא קיבל?

הפרספקס מתאים למגזר העסקי, בו מנצלים היטב את משקלו הקל ואת העובדה שהוא לא נוטה להתנפץ כמו הזכוכית. הוא מתאים במיוחד לעיצוב משרדים, לשלטים, לתערוכות ולפרסום. הדפסת תמונות על פרספקס נפוצה מאוד גם אצל לקוחות פרטיים שמזמינים תמונות נוף לשדרוג מראה של חללים שונים בבית, להנצחת תמונות משפחתיות, ולמתנות.

 

הדפסה על פרספקס – השמים הם הגבול!

אפשרויות ההדפסה על פרספקס בישראגרף הן רבות מאוד, תוכלו לבחור בעובי תמונה בין 2 מ"מ עד 20 מ"מ, בגודל של עד 1.2 מטר על 2.44 מטר, בצבעים ורמות שקיפות שונות. ניתן להזמין תוספות של מסגור אחורי וחיתוך צורני בכל צורה שתרצו – לוגו מסוים? משולש? עיגול? אולי בכלל בצורת צפרדע? הכל אפשרי בישראגרף!

 

תכלס, תוך כמה זמן תמונת הפרספקס שלכם מוכנה?

ממועד ההזמנה, ספרו 3-5 ימי עבודה עד לקבלת המוצר המוגמר שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם באתר, כולל פרטי המוצר המבוקש, ואנחנו נחזור אליכם עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר. אתם שולחים אלינו את התמונה הרצויה עם הוראות הדפסה מדויקות, ותוך פחות משבוע החלום הוויזואלי שלכם, אצלכם ביד!

חברת ישראגרף קיימת כבר משנת 1977 ומעניקה ללקוחותיה מוצרי דפוס איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות, תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ביותר ושמירה על מחירים נוחים ומשתלמים. ישראגרף -למעלה מ-40 שנה של דפוס איכותי.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה