הדפסת מגנטים מעוצבים

מגנטים הם מוצר דפוס איכותי שיכול לשמש כמזכרת או אמצעי מיתוג יעיל, וניתן למצוא אותם כמעט בכל בית. אם אתם מתכננים אירוע, או מעוניינים למתג את העסק שלכם, מגנטים הם רעיון מעולה ויעיל. הנה כל מה שתצטרכו לדעת על הדפסת מגנטים מעוצבים.

 

מגנטים מעוצבים ככלי שיווקי

מגנטים מעוצבים נחשבים לכלי שיווקי פופולרי מאוד. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה – הייצור שלהם הוא קל וזול ואנשים רבים משתמשים בהם ברחבי הבית. בגלל שמדובר בתהליך ייצור פשוט עבור בעלי עסקים, מיתוג באמצעות מגנטים הפך לדבר שבשגרה. אז איך תוכלו למתג מגנט עבור העסק שלכם? מדובר בתהליך די פשוט.

קודם כל עליכם לחשוב על העיצוב של המגנט הממותג, מה המידע שאתם רוצים לציין על גביו ומה המטרות הסופיות שלו. אם לחברה שלכם כבר יש לוגו קיים, בחרו אזור על המגנט בו יהיה אידיאלי למקם את הלוגו. במידה ועוד אין לכם לוגו ואתם מעוניינים ליצור אחד, אתם יותר ממוזמנים לפנות אל שירותי העיצוב הגרפי של ישראגרף, על מנת שיעזרו לכם להרכיב ולעצב אל הלוגו המושלם.

 

הליך הייצור של מגנטים

יש חשיבות רבה לחומרים מהם מיוצרים המגנטים, על מנת שהם יישמרו לאורך זמן ולא יתבלו במהירות. חשוב להבין כי הליך הייצור של מגנטים דורש הדפסה מסיבית של מגנטים, כלומר לא ניתן להדפיס מגנטים בודדים אלא רק החל מכמות מסוימת.

כדאי מאוד שתחליטו מראש על השימוש העתידי של המגנט. אם אכן מדובר במגנט לצורך שיווקי, יש לקחת בחשבון את כמות המגנטים שיש להדפיס על מנת שהדבר ישתלם לכם. אז איך בעצם מתבצעת הדפסת המגנטים? ובאיזה טכנולוגיה משתמש בית הדפוס?

הדפסת המגנטים דורשת מיומנות רבה, ולא תמיד נדרש רק ידע בסיסי בהדפסה על מנת להגיע לתוצר מוגמר איכותי. קודם כל, נדרש מכשור מתקדם על מנת לייצר מגנט איכותי עם הדפס עמיד. בנוסף, יש לבצע בקרת איכות קפדנית ביותר על מנת לוודא כי כל מגנט ומגנט עומד בסטנדרט גבוה, וכי אין חיתוכים או פגמים בנראות המגנט.

 

איזה סוגי מגנטים ניתן להדפיס?

המגנטים המודפסים לא מסתכמים אך ורק במגנטים מעוצבים למקרר. ניתן לייצר מגוון סוגי מגנטים לכל שימוש, ביתי או עסקי. בין אם אתם מעוניינים בלוח שנה ממוגנט לתלות על המקרר, ובין אם חשקה נפשכם בכרטיס ביקור ממוגנט להרשים את הלקוחות שלכם, תוכלו להדפיס מגנטים במגוון הגדלים.

היתרון העצום במגנטים הוא שמדובר במוצר קל יחסית להכנה והיעילות שלו היא עצומה. אם אתם מתלבטים איזה מוצר מומלץ להדפיס על מנת לקדם את העסק, בחירה במגנט ממותג תהיה בחירה חכמה במיוחד. הדפסת מגנטים מעוצבים היא פתרון יעיל מאוד אם אתם מחפשים דרך קלה ולא מסורבלת להעניק מתנה ממותגת.

 

למה חשוב לשים לב בעת הדפסת מגנטים ממותגים?

כאמור, לבקרת האיכות חלק חשוב ומשמעותי בתהליך ייצור המגנטים. עוד דברים חשובים שצריכים להילקח בחשבון בעת הדפסת מגנטים מעוצבים הם רזולוציות התמונה והממדים שלה כמובן. קיימות תמונות שההדפסה שלהן על מגנט לא בהכרח תהיה הבחירה האידיאלית, ולכן כדאי להתייעץ עם בית הדפוס לפני ההחלטה על סוג ההדפסה בה אתם מעוניינים.

עוד אלמנט חשוב שמשפיע רבות על הנראות הסופית של התוצר הוא חיתוך המגנטים. חיתוך המגנטים צריך להיות מדויק מאוד וללא חריגות, על מנת שכל מגנט יהיה בדיוק בפרופורציות הנכונות ויכיל את כל המלל או התמונה. שימוש בטכנולוגיות חיתוך מתקדמות יכול להבטיח חיתוך מדויק של המגנט ללא פגמים.

 

האם ניתן לייצר מגנט בצורות ייחודיות?

טכנולוגית החיתוך המתקדמת מאפשרת לבצע חיתוך של מגנט בכמעט כל צורה שתוכלו להעלות על הדעת. אם לדוגמה אתם מעוניינים להדפיס מגנט בצורת לב לאדם שאתם אוהבים, תוכלו לעשות זאת בקלות. הדפסת מגנטים מעוצבים מתאפשרת בכל צורה, נצלו זאת על מנת ליצור מגנט ייחודי שיבלוט מול מגנטים שונים. הצורות השונות שניתן לייצר משחקות ככלי שיווקי לכל דבר, וניתן לבחור צורה שתשקף את העסק שלכם ומתקשרת לתחום העיסוק.

 

מה עדיף – מגנט מעוצב או כרטיס ביקור מעוצב?

המחשבה הראשונה שעולה לראש בעת חיפוש רעיון מיתוג, היא הדפסת כרטיס ביקור. כרטיס הביקור הוא אכן פתרון מיתוג יעיל וזול, שנפוץ אצל בתי עסק רבים, אך במקרים רבים הדפסת מגנטים מעוצבים תהיה עדיפה בהרבה על הדפסת כרטיס ביקור מנייר.

מגנט בעל אופי עסקי שיווקי הוא מוצר פופולרי, ובבתים רבים יש בו צורך ושימוש. אנשים נוטים לשמור עמם מוצרים בהם יש שימוש פרקטי, והמגנט לרוב ישרת אנשים בצורה טובה יותר מכרטיס ביקור. כמו כן, כאשר אנשים תולים את המגנט שלכם בביתם, אתם יכולים להיות בתודעה שלהם ולגרום לכך שתהיו בחירה ראשונה כאשר הם מחפשים שירות אותו אתם מעניקים.

אם למשל יש בבעלותכם חברת הדברה, כאשר הצורך למדביר יתעורר בבית, הפרטים שלכם יהיו נגישים ביותר ותוכלו להרוויח לקוחות חדשים. אם אתם מחפשים לייצר מוצר ממותג שפחות סביר שייזרק או יינטש, המגנט המעוצב עדיף על כרטיס ביקור מנייר.

 

סיכום

מגנטים הם פתרון מצוין אם אתם מחפשים לשווק את העסק שלכם בצורה יעילה וזולה, תוך השקעה מינימלית מצדכם. כמעט בכל בית ובית ניתן למצוא מגנט ממותג, מה שמוכיח כי מדובר בשיטה טובה להכניס את המותג שלכם לתודעה של הלקוח.

העובדה שמדובר במוצר זול ופשוט, הופכת הדפסת מגנטים מעוצבים לדרך נפוצה מאוד לשווק את החברה שלכם ולהשיג קהל לקוחות חדש. אם אתם מתלבטים מה תהיה הדרך הטובה ביותר עבורכם לקדם את העסק שלכם, כדאי מאוד שתשקלו מיתוג על מגנטים מעוצבים.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה