הדפסת חולצות בעיצוב אישי

הדפסת חולצות בעיצוב אישי יכולה לשמש למטרות שונות, החל מחולצה למסיבת רווקים ועד לחולצה המשמשת לאירוע על רקע פוליטי או אידיאולוגי. כך או אחרת, מדובר בחולצה שלא ניתן להתעלם ממנה. אם פעם הדפסה על חולצות הייתה פרויקט רציני, כיום אפשר להדפיס על חולצות כל דבר, בכל כמות, בעיצוב אישי, באיכות מעולה ותוך זמן קצר. צוות ישראגרף התכנס כדי לעדכן אתכם בכל מה שחשוב לדעת על הדפסת חולצות בעיצוב אישי.

 

הדפסה על חולצות – מתנה קבוצתית מיוחדת

הדפסה על חולצות הייתה בעבר פרויקט רציני שנדרשה אליו היערכות מיוחדת ולאור זאת התאים רק כאשר רצינו להדפיס כמות גדולה של חולצות. לעומת זאת, כיום בזכות התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות בתחום הדפוס, המצב שונה מאוד והדפסה על מוצרי טקסטיל ועל חולצות הפכה למשימה קלה בהרבה. עם זאת, הדפסה על חולצות בעיצוב אישי זה עדיין לא משהו שנעשה כל יום ויש בו ייחוד וקסם מסוים, ולכן לקראת הדפסה על חולצות חשוב לקחת בחשבון כמה דברים.

 

מתי נרצה חולצה מודפסת בעיצוב אישי?

הנה כמה דוגמאות למקרים שבהם נרצה לעצב חולצה אישית:

  • סיום מחזור בתיכון
  • סיום קורס או מסלול בצבא
  • מסיבת רווקות או רווקים
  • אירוע משפחתי כמו חתונה (למשל חולצות עבור החתן והקרובים אליו)
  • טיול קבוצתי או משפחתי, לכבודו נדפיס חולצה בעיצוב שמדגיש את הקרבה בינינו ואת ההווי המשותף
  • הפגנות, אירועי מחאה וכנסים על רקע אידיאולוגי
  • כמתנה ייחודית לאדם אהוב

להזמנות מיוחדות לחצו כאן >>>

חולצה מודפסת כמוצר קידום מכירות

מכיוון שחולצה היא פריט שאנשים מסתובבים איתו, בחירה לפרסם עליה היא בחירה מאוד הגיונית. שימוש בחולצות למטרת קידום מכירות נעשה בדרך כלל בשני אופנים – או עיצוב של כמות חולצות קטנה מאוד, המיועדת לבעל העסק או לבעל העסק ולשותפים/עובדים שלו, שמתאימה במקרה של עסק קטן, או חולצות בתפוצה רחבה יותר המיועדות לפרסם בית עסק או מוצר, שיתאימו במקרה של עסק גדול יותר עם תקציב פרסום יותר נרחב, שכן הדפסה על חולצות אמנם לא עולה כמו פעם אך עדיין אינה זולה לעומת מוצרי קידום מכירות אחרים.

הדפסת חולצות בעיצוב אישי

 

חולצה מודפסת כמתנה

הפרמטרים של איכות ההדפסה והייחודיות בעיצוב, שחשובים באופן עקרוני כשמדפיסים על חולצה כפי שהסברנו בסעיף הקודם, הופכים להיות משמעותיים עוד יותר כאשר מדובר בחולצה ייחודית שמוענקת כמתנה, ולא מיועדת להדפסה בתפוצה רחבה. במקרים כאלה חשוב במיוחד להשקיע בעיצוב מקורי ויפה, ובחולצה איכותית ונעימה שמקבל או מקבלת המתנה באמת ישמחו ללבוש ולא רק יתרגשו מהמחווה.

 

דגשים להדפסה על חולצות

לא משנה מה המטרה של ההדפסה על החולצה, בכל מקרה שבו בוחרים לעצב וליצור חולצות בעיצוב אישי, יש כמה דברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם כדי להיות מרוצים מהתוצאה:

איכות ההדפסה

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת בית דפוס להדפסה על חולצות הוא איכות ההדפסה. חולצה היא פריט שעובר כביסות ובשל כך חשוב שההדפסה תהיה עמידה ואיכותית. חולצה שרמת ההדפסה על הבד לא תהיה גבוהה תאבד את העיצוב שלה אחרי כביסה או שתיים, וחבל. על כן, איכות הדפסה היא משהו שפשוט לא כדאי להתפשר עליו כשמחליטים להדפיס על חולצות.

איכות הבד

איכות הבד וסוג החולצה הם פרמטרים חשובים משום שמהם נגזר הסיכוי שאנשים באמת יהיו מעוניינים ללבוש את החולצה המדוברת, וחולצה שלא לובשים אותה – כאילו לא הודפסה כלל. אם עיצבתם חולצה יפה אבל אף אחד לא מרגיש בנוח ללבוש אותה כי הגזרה שלה לא טובה או כי הבד שלה מגרד, הרי שבעצם אין לה בכלל אפקט, לא כמשהו שמייחד את הקבוצה שלנו, לא כמוצר קידום מכירות וגם לא כמתנה.

עיצוב מדויק

כדי שהחולצה שלנו תהיה מיוחדת ובאמת תשמח את מי שלובש אותה, או תיצור רושם מול מי שאמור לראות אותה ולהתעניין במוצר שלנו, חשוב שהעיצוב על החולצה יהיה ייחודי, אסתטי ותואם את המסר שרצינו להעביר.

 

הגורמים המשפיעים על עלות הדפסה על חולצות

קיימים סוגים שונים של חולצות עליהם ניתן להדפיס. ניתן להדפיס על חולצות טי פשוטות, על סווטשירט, על חולצות פולו, חולצות דרייפיט ועוד. קיימים הבדלים בין מחירי חולצות אלה בהתאם לבדים מהם הן עשויות, בהתאם לאיכות ולעלות הייצור שלהן. בנוסף, עלות ההדפסה עשויה להיות מושפעת גם ממורכבות העיצוב שבחרתם להדפיס על החולצה – הדפסה של תמונה הכוללת צבע עשויה להיות יותר מורכבת מהדפסה של רישום בלבד. מובן, שככל שמדפיסים יותר חולצות, העלות הכוללת צפויה לעלות אך מנגד ככל שכמות החולצות גדלה, פוחתת העלות של כל פריט בנפרד, כך שהדפסה של חולצות בכמות גדולה עשויה דווקא להיות משתלמת יותר – תלוי במטרה ובמורכבות העיצוב.

 

על ישראגרף

בית דפוס סטודיו ישראגרף פועל משנת 1977, אז הוקם למטרת מענה לצרכי ענף הבנייה,  ומתמחה בטכנולוגיות הדפסה חדישות המאפשרות להדפיס כמעט על כל דבר, החל בניירות, דרך מוצרים קשיחים ופלסטיק וכלה במוצרי טקסטיל. כל שירותי ההדפסה מתבצעים בטכנולוגיה חדשנית וברמה גבוהה, ללא פשרות, תוך הקפדה על שירות מהיר ועל עיצוב מותאם אישית בהתאם לצרכיו של הלקוח.

 

חולצות מודפסות בעיצוב אישי בסטודיו ישראגרף

בבחירה להדפיס חולצות בעיצוב אישי בסטודיו ישראגרף אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מוצר איכותי שיחזיק מעמד וישרת אתכם היטב. בנוסף, בית הדפוס מעסיק מעצבים גרפיים שישמחו לספק ייעוץ בכל הקשור לעיצוב המדויק והאסתטי של החולצה, במידת הצורך.

לסיכום, הדפסת חולצות בעיצוב אישי הן כבר לא עניין מורכב מאוד לביצוע, כך שבמידה ויש לכם רעיון או צורך בחולצה שתרצו, בין אם לאדם אחד, לקבוצה מצומצמת או לקבוצה גדולה יותר, ניתן לבחור איזה עיצוב שרוצים ולהדפיס חולצה בעיצוב אישי לכל מטרה.

שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה