הדפסה על שמשונית – עד כמה המוצר שווה את המחיר?

נתקלתם בשלט חוצות מרשים או בציליה יפהפייה לבית קפה משמשונית, ואתם רוצים לעשות שימוש בחומר הזה כדי להפיק שלט גם בשבילכם, אתם רק מתלבטים האם המחיר מוצדק והמוצר אכן ישרת את מטרותיכם.

בגדול, התשובה שלנו היא כן, שלטי שמשונית הם חזקים כמו ברזל עמידים כבטון וזולים בהרבה משילוט אחר. בישראגרף תוכלו להדפיס שלטים מושלמים שמאריכים ימים במחיר המשתלם ביותר.

 

מה זה שמשונית?

שמשונית המכונה גם ברזנט, היא יריעה עשויה PVC, בעלת תכונות של חוזק רב וגמישות מיוחדת. היא מחזיקה מעמד גם בחשיפה ממושכת לרטיבות ומתחת לשמש קופחת. ה PVC הוא חומר אלסטי יציב שקנה לו שם כעמיד לאורך שנים, החומרים מהם הוא מיוצר ניתנים למחזור 7 פעמים ומאריכים ימים כ-140 שנים. חומר זה מתאפיין בעלות נמוכה ביחס לתמורה האיכותית אותה הוא נותן. מוצרים דומים העשויים מחומרי גלם אחרים ייגבו מחר יקר בהרבה עבור השימוש בהם.

 

למה משמשת ההדפסה על שמשונית?

היא נועדה בעיקר לחיפוי ולהגנה בפני הגשם, נוכל לראות מסעדות, מרפסות פרטיות וחצרות לגני ילדים שמיד כשמגיע החורף פורסים חופת שמשונית, וכך מספקים שהות יבשה ונעימה במתחם סגור היטב. בזמן הבחירות חזיתות הבניינים עטופות בשלל שלטי שמשוניות של מועמדים המכריזים על מרכולתם הפוליטית.

את שלטי השמשונית אנחנו מכירים גם מעולם השיווק העסקי, יריעות השמשונית הגדולות מחדירות מסרים צבעוניים ברמת הדפסה איכותית הישר לתודעה האנושית, אי אפשר להתעלם מפרסומת שתופסת את כל שדה הראיה. בתי ספר רבים מקבלים את פני התלמידים ב-1 לספטמבר עם שילוט שמשוני מאיר עיניים, המברך את הילדים הצעירים בשנה פורייה ומוצלחת, בנוסף ניתן להשתמש בשמשונית גם לכיסוי דקורטיבי פונקציונלי של דוכני מזון.

 

למה להדפיס דווקא על שמשונית?

כי היא גמישה

בניגוד לסוגי שילוט מחומרים קשיחים וכבדים שצריך להשתמש בחברת משאות כדי לשנע אותם ממקום למקום, שמשונית היא חומר גמיש שניתן לתלותו בקלות ולהעביר אותו בכיף מפה לשם. מפאת גמישותו הוא מתקפל ולא דורש לוגיטיקה של הובלה.

 

כי היא זולה

ביחס להדפסת שלטים על חומרי גלם אחרים, הדפסה על שמשונית נעשית במחיר הנמוך ביותר.

 

כי היא עמידה

תוכלו לעבור גם עוד שנים ברחוב בו תליתם שלט שמשונית, ולגלות שלא חל בו שום שינוי, הוא ברור ומרשים כשהיה. לא משנה כמה מטרי גשם שטפו אותו ואיזה עונות שרביות הוא חווה, שלט שמשונית יכול לכל אלו ולא עושה עניין.

הדפסה על שמשונית – עד כמה המוצר שווה את המחיר_
הדפסה על שמשונית – עד כמה המוצר שווה את המחיר_

כי ניתן להזמינה בכל גודל

צורת החיתוך והמידות המדויקות הן בידיים שלכם, אתם מחליטים על הגודל הרצוי (אגב, שמשוניות לא באות רק בגדלים גרנדיוזים, תוכלו להזמין גם שלט שמשונית בגודל A5, אם תרצו), ואנחנו אחראים להדפיס לכם שלט איכותי חתוך היטב.

 

כי היא חזקה במיוחד

השמשונית עשויה מ PVC-שגם אם תרצו מאד לא יוכל להיקרע. כך אתם מבטיחים שימוש ארוך טווח בשלט שלכם.

 

תהליך ההדפסה על שמשונית בישראגרף

בשלב ראשון אתם בוחרים עיצוב מקורי שיעביר את המסר שלכם בבהירות ובצבעים חיים. אם יש לכם רעיון תיאורטי ואתם תוהים איך להעביר אותו לכדי מוצג ויזואלי, צוות סטודיו ישראגרף ישמח לסייע לכם בשירותי גרפיקה מתקדמים שיקרימו לרעיון שלכם עור וגידים.

בשלב הבא, אתם מעדכנים אותנו במדויק במידות השלט הרצוי, אם אתם רוצים שהוא ייראה גם ממרחק רב, כדאי שתבחרו בשלט בממדים גדולים ממש. בשלב הבא אנחנו לוקחים את האחריות לידינו ועושים שימוש בטכנולוגיות הדפסה משוכללות ביותר לתוצאות מרהיבות חדות וברורות, כל זה כי אנחנו חושבים שהמסר שלכם חייב להיות הנוכח והבולט ביותר בסביבה. בשורה התחתונה, בהדפסה על שמשונית אתם מקבלים מוצר איכות מושלם במחיר נמוך משמעותית.

 

ייעוץ מקצועי להדפסה מושלמת

אם אתם מתלבטים על גודל, סגנון עיצוב, סוג הדפסה וצבעים, אין סיבה שתתחבטו עם השאלות בעצמכם. צוות ההדפסה המקצועי של ישראגרף נמצא בהיכון לספק לכם מענה לכל תהיה. 25 אנשי הצוות בבית הדפוס המשמשים כמנהלי לקוחות, מפיקים ומעצבים גרפים, יודעים כל מה שאפשר לדעת על הדפסת שמשוניות וישמחו לחלוק אתכם ידע מקצועי בשירות אדיב במיוחד.

 

ישראגרף – לא רק שמשוניות

חברת ישראגרף הוקמה בשנת 1977, כן, לפני 44 שנים. היא נענתה אז לצורך שהלך וגבר לתוצרי דפוס בשוק הבנייה. מאז הלכה החברה והתפתחה תוך מעקב תמידי אחר ההתקדמות העולמית בתחום ההדפסות. כיום מציעה החברה מגוון עצם של פתרונות הדפסה באיכות על.

אנחנו בישראגרף מאמינים שחברה טובה באמת, מעניקה שירות מסור ללקוחותיה, ולכן דואגים ליחס והקשבה לכל בקשה, עד להבנה מדויקת לצרכי מקבל השירות. בין השירותים שלנו: הדפסת מדבקות, הדפסה על פרספקס, הדפסה על PVC והדפסה על קנבס.

 

איך תקבלו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר בישראגרף?

אנחנו יודעים שאתם עסוקים מאוד, לכן אנחנו לא מטריחים אתכם אפילו להרים טלפונים, תוכלו להשאיר לנו פרטים מדויקים באתר: שם, טלפון וסוג המוצר הרצוי, ואנחנו נדאג לחזור אליכם עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם.

מוצרים
שירות
מהיר
נסיון
של שנים
עיצוב
מותאם
איכות
גבוה