דוכנים ומתקני תצוגה ניידים

יתרונות המוצר

דוכן מודולרי נוח לניוד
קל לפירוק והרכבה
מגוון עיצובים רחב
חומרי גלם משובחים
לקבלת הצעת מחיר!
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

בין אם מדובר באירוע מסחרי לטעימות יין, דוכן החתמת מנויים או קמפיין פוליטי, דוכני התצוגה המודולריים שלנו המיוצרים מקרטון משובח, יאפשרו לכם להגיע למקום האירוע ולהתקין בכמה דקות דלפק תצוגה מעוצב ומרשים. עם תום האירוע תוכלו לפרק את הדלפק במהירות עד האירוע הבא. את דוכני ומתקני התצוגה הניידים שלנו תוכלו להזמין בכל עיצוב שתבחרו באמצעות סטודיו ישראגרף או בתיאום מול מחלקת השיווק בארגון שלכם.

 

השאלה שמשגעת את אנשי השיווק: "איך עוד ניתן לפתות לקוח לרכוש מוצר?"

שנים של השקעה, הון תועפות, לילות לבנים אבל בסוף הוא נוצר – המוצר המיוחל, ואיתו התקווה לרווחים גבוהים ולמשכורת שמנה. איפה? מי יודע בכלל על החידוש כך שיואיל בטובו להתעניין במוצר שלכם? אנשי מכירות ברחבי העולם דופקים את ראשם בקיר בניסיון להעיר תאי יצירתיות רדומים, שיובילו אותם לפריצת דרך בתחום החשיפה השיווקית.

איך תעשו זאת אתם? כיצד תוכלו לכבוש את תשומת הלב הציבורית ותפנו אותה להבנת יתרונותיו של השירות שלכם, מה שבסופו של דבר יתורגם לרווח עסקי נאות? אחת הדרכים האפקטיביות למשיכה של קהל לקוחות היא שימוש בדוכן מכירות בעיצוב מרשים. דוכנים מתפרשים לאנשים כמו מקום משתלם שניתן להרוויח בו ע"י קנייה בזול, דוכנים ומתקני תצוגה ניידים שמודפסים באופן הנכון עשויים לקדם את העסק שלכם בצורה יוצאת דופן.

 

שאחרים יעבדו קשה

היתרון הגדול של מתקני התצוגה הניידים והדוכנים הוא שהם קלים מאוד לנשיאה ופירוק. דמיינו שאתם מוזמנים ליריד בו אתם עתידים להכריז על מרכולתכם, יריד זה הוא בעל משמעות עסקית גבוהה בעבורכם משום שהוא חושף את החברה לקהל יעד מתאים במיוחד. בשלב זה אתם תסכימו להתקין אפילו שלט ניאון או קיר לבנים כדי למשוך תשומת לב.

לא, אינכם מוכרחים להשתגע, בדיוק בשבילכם נועדו הדוכנים המודפסים המיוצרים מחומרים קלים, כך שניתן להרכיבם בקלות. שורה תחתונה, אינכם צריכים לשכור חברת הובלה כדי לפרסם את עצמכם היטב, הדפיסו לעצמכם דוכן או מתקן תצוגה נייד וצאו ליריד בשיטת עשה זאת בעצמך.

 

דוכנים ומתקני תצוגה ניידים לשימוש חוזר

בעידן החד פעמי אולי שכחתם שישנם מוצרים הראויים לשימוש גם פעם נוספת. הרינו להזכירכם שלא חייבים לזרוק צלחת לאשפה, ניתן להשתמש בצלחת מחומר עמיד ולשטוף אותה משאריות מזון בסיום הארוחה.

האמת, אפילו את הפעולה הזאת אתם לא נדרשים לעשות, בתום השימוש בדוכן אתם מקפלים אותו בפשטות ומאחסנים אותו עד לפעם הבאה, כך אתם חוסכים השקעה נוספת בפרסום וכן זמן יקר. מוזמנים מדי שנה לתערוכה יוקרתית? אין סיבה שתנגסו בתקציב שלכם בכל פעם מחדש, אותו דוכן יוכל ללוות אתכם בכל פעם לחוויה החד-שנתית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דוכנים ומתקני תצוגה ניידים
דוכנים ומתקני תצוגה ניידים

איך תיצרו דוכן שלא יוכלו לעמוד בפניו?

בסך הכול דוכן קרטון, איך ניתן להפוך אותו למוקד עליה לרגל? עליכם לתת את הדעת על שני מרכיבים בשפה הוויזואלית של השלט: עיצוב נכון וטקסט קולע. בשלב ראשון בחרו בצבע עד שלושה שימתגו את הדוכן שלכם ויזדהו עם ערכי המוצר, צבעים עזים כמו אדום או כתום, הם כמובן מושכי מבט, אבל לא תמיד ייצגו את המוצר באופן הנכון. יש להתאים את צבעי הדוכן לשפה העיצובית של המותג, רצוי שהדוכן יהיה צבוע בגווני הלוגו.

את הטקסט המופיע על הדוכן יד לנסח מתוך מחשבה רבה, מה המסר אותו תרצו להעביר ובאיזו צורה, היתולית? רצינית? בגובה העיניים? קחו לדוגמה דוכן מכירות של תיקים מודפסים בקניון החורט על דגלו משפט כמו: "תיק-תק ויש לכם תיק" מה שמדגיש את מהירות הכנת המוצר וקלות קנייתו. בחרו במשפט קצר קולע ומזמין, שישכנע לקוחות להתעניין במוצר שלכם, ולהחליט שהם בוחרים דווקא בו.

 

דוכנים – חווית קניה אישית בעידן המודרני

בתקופה בה אנו חיים, כשאפילו משקפיים אנו מזמינים בחנות וירטואלית, נדמה כי חסרה לנו קצת תשומת לב של מוכר, שיעניק לנו שירות אישי ויאזין לשאלות הטרחניות שלנו בסבלנות מופלגת. דוכני מכירות מחזירים את הקונים לעידן בו יכלו לשאול, לברר ולקבל יחס הולם ממוכר אנושי. אנשים אוהבים את זה, תנו להם מילה טובה וחיוך והם יסכימו לקנות קרח גם אם הם אסקימוסים.

 

התייעצו עם המומחים

כדאי לכם לשאול אנשי מקצוע המבינים בתחום, מה הגודל הנכון למתקני התצוגה שלכם, האם העיצוב שלכם אכן אפקטיבי וחד או שכדאי לחדד אותו באופן קצת שונה. הם יוכלו להדריך אתכם כיצד להתאים צבעים אנרגטיים ומניעים לפעולה ואיזה טקסט כדאי להדפיס על הדוכן.

מכיוון שאנחנו בישראגרף משרתים אנשי שיווק כבר למעלה מ-40 שנה, צברנו ניסיון רב בנושא ואנחנו מוכנים לחלוק אותו אתכם חינם אין כסף. אם תרצו נוכל להציע לכם מוצרים מודפסים נוספים ששימשו בתי עסק אחרים בהליכי פרסום שונים, בהצלחה.  אנחנו מאמינים בשירות איכותי ואדיב לכל סוג של לקוח, מהדפסת דף A4 בודד בשחור לבן ועד להדפס ענק ברמה מוסדית – כולם ראויים ליחס אישי ומקצועי.

ישראגרף – מאפשרים לכם להיחשף שיווקית בצורה הטובה ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוצרים ושירותים נוספים

שירות
מהיר

נסיון
של שנים

עיצוב
מותאם

איכות
גבוה