היתרון הבולט כאן הוא שבכל מקום בו נעשה באלמנט הזה שימוש – העסק שלכם הופך לבולט ומיוחד.
השילוט מושך תשומת לב, בזכות הבולטות של האותיות ובזכות האפשרות לשולוב תאורה.
קאפה היא אולי מוצר הדפוס בפורמט רחב הפופולרי ביותר, היא קיימת כבר שנים רבות מגיעה במגוון גדלים, עוביים ואיכויות ומאפשרת ליצור שילוט פנים אסתטי לכל צורך כמעט ובעלויות לא גבוהות.
שמשוניות הפכו למוצר דפוס נפוץ ופופולרי לצרכים שיווקיים רבים ומגוונים , בין אם מדובר בקמפיינים שיווקיים או פוליטיים , הכוונה באירועים גדולים או כל צורך אחר מאפשרת השמשונית להציג מסר פשוט במימדים גדולים ובעלות נמוכה יחסית.
הדפסת גרפיקה על פרספקס היא אומנם פחות פופולארית, ונכנסה יותר למודעות רק בשנים האחרונות – אך מדובר באלמנט חזותי זול ואסתטי. השימוש בתמונות פרספקס מתאים לתמונות ויזואליות, להמחשת דגמים, מודלים, שילוט, תמונות וחיפוי.