פופ-אפ / קיר סלפי

יתרונות המוצר

פתרון מושלם לתערוכות
קידום איכותי בכנסים
קל להקמה ופירוק
נוח להתנייד ממקום למקום
לקבלת הצעת מחיר!
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

רוצים להגדיל את החשיפה למוצרים שלכם? מחפשים דרך מתוחכמת לבלוט ולשכנע? פופ אפ זה חובה עבורכם! אנחנו משערים שתשמחו בליווי של תצוגה הולמת לכנס או לתערוכה הבאה בהם תבקרו. אנו בישראגרף נשמח להעמיד לרשותכם קיר תצוגה מרשים לכל אירוע, שיוכל לשמש גם כקיר סלפי מגניב, מה שמדהים הוא שכל התפאורה הזו מתקפלת לתוך אריזה קלה ונוחה שניתן לשאת בקלות ממקום למקום.

מה זה פופ-אפ?

פופ אפ הינו מתקן תצוגה המורכב מבסיס מתכת יציב המתקפל ונפתח בקלות, עליו מותחים מדיה מודפסת בעלת תוכן מסוים, לרוב פרסומי. איפה תוכלו לפגוש את הפופ אפ? ובכן, בכל מקום כמעט: בכנסים ובאירועי זמר, בחתונות ובתערוכות, בקיצור, בכל מקום שיש קהל שניתן להטמיע בו מסר ייחודי. את הבד המתוח על הפופ-אפ ניתן להצמיד בעזרת סקוטש, מה שהופך את החלפת המסרים הפרסומיים לפעולה פשוטה בתכלית.

 

התערוכה שאתם חייבים להיות בה

פתחתם עסק למוצרי אפייה? נפלא, ברכותינו שתראו רב הצלחה בעסק החדש. עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות, זה למצוא דרכים יצירתיות כדי להיכנס לתודעתם של אנשים. זה אומר שאם מתקיים בקרוב כנס קולינרי עשיר בניהולם של שפים וקונדיטורים נחשבים, אתם לא הולכים להחמיץ הזדמנות.

מה שאתם הולכים לעשות זה לתאם עם מנהלי הכנס ולקבל אישור להצגת דוכן משלכם. אבל זה לא מספיק, איך תבטיחו לעצמכם שלא יהיה אורח בערב הגסטרונומי שלא ידע מי אתם? כאן נכנס לתמונה הפופ-אפ, קיר התצוגה המרשים, אותו אתם מזמינים מבעוד מועד, ודואגים שהוא ימתג אתכם כסוחרי האפייה של המאה. אל תדאגו, אתם עומדים לככב באירוע הזה, אין מי שיוכל להיות אדיש.

השיטה הזאת נכונה גם כלפי תערוכות, ערבים מתוקשרים ואירועים המוניים, כדי שיראו אתכם אתם חייבים פופ-אפ.

 

איך תתכננו את הפופ אפ שלכם?

כדי שהמדיה המוצגת תעשה את תפקידה, עליכם לתכנן בקפדנות את מראה: חשבו מה הגודל המתאים לכם, באירוע בוטיק קטן יהיה מגוחך להתייצב עם פופ-אפ אדיר בגודלו שישתלט על האזור, בררו מה אופי האירוע בו אתם עומדים להימצא והתייעצו עם אנשי מקצוע הבקיאים בנושא, הם ידעו להדריך אתכם מה הממדים הנדרשים לקיר התצוגה שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
פופ-אפ / קיר סלפי
פופ-אפ / קיר סלפי

לפופ-אפים יש שפה משלהם

הקדישו זמן ומחשבה לוויזואליות של הפופ-אפ, אל תזלזלו בחשיבות של עיצובו, צבעי רקע ואלמנטים שונים יכולים בהחלט להשפיע על מידת הפופולריות שלכם. אם יש לכם לוגו ושפה עיצובית לעסק, חשוב שהפופ-אפ יתכתב איתם היטב ויעביר את המסר שלכם בצורה מדויקת, כך שאחר כך, כשייתקלו אנשים בלוגו מוכר, הם יקשרו אותו לפופ-אפ ויזהו אותו כמושג ידוע.

השקיעו מחשבה גם בכיתוב שעל הפופ-אפ, לעיתים תסתפקו בהדפסת שם החברה, אך פעמים אחרות תוכלו להיעזר במשפט מחץ מתוחכם, שיגרום לאנשים להבין שאתם לא עוד סתם עסק.

 

עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם

ההשקעה בקניית פופ-אפ היא חד פעמית, השימוש בו – ממש לא. אנשי מקצוע רבים יכולים לנסוע ממקום למקום כשבתא המטען שלהם נח פופ-אפ מקופל, אותו הם שולפים בשעת הצורך ומיחצ"נים את עצמם כמו שצריך.  את הבד המתוח על הפופ-אפ ניתן להוריד בקלות ע"י הסרה פשוטה של סקוטש, כך אתם יכולים להשתמש במתקן התצוגה בכל יום עם מסר חדש.

קניית מתקן פופ-אפ לעסק היא מסוג ההוצאות הנכללות כחלק ממיתוג ופרסום העסק, הוצאות אלו מחזירות את עצמן בריבית דריבית ע"י לקוחות מרוצים שקראו על השירות שלכם ונשארו שלכם לתמיד.

 

קיר סלפי – חובה לאירוע שלך

אירוע בלי קיר סלפי זה חסר. נקודה. בעידן בו אם לא העלית תמונה מאירוע לרשת החברתית, כאילו לא היית, מובן מדוע חדרו לנו קירות הסלפי למרכז החגיגה. לבשנו את מיטב מחלצותינו ושלשלנו מעטפה, לא מגיע לנו מזכרת אטרקטיבית? קיר סלפי מאפשר לאורחים שלכם להצטלם על רקע מיוחד אותו אתם בוחרים מראש, זו יכולה להיות תמונה מיוחדת, משפט מקורי או שילוב של שניהם.

רוצים רעיונות? תוכלו להדפיס רקע של ג'ונגל או חוף בסיציליה, ניתן להנציח דמות מפורסמת על קיר הסלפי ולזכות לתמונה משותפת, אולי כדאי להוסיף גם משפט ידוע שלה. אם במסיבת היומולדת המושקעת של הילד יופיע קיר סלפי עם הדפס של גיבור העל האהוב עליו הוא עשוי להיות מאושר. תוכלו להדפיס משפטי תודה, ברכה, בדיחה וציטוט, הכול לפי העניין.

 

למה כדאי לכם להדפיס פופ-אפ או קיר סלפי בישראגרף?

בגלל הניסיון

אנחנו מדפיסים כבר משנת 1977, כך שיש לנו ניסיון כלשהו עם מדפסות… חברת ישראגרף עובדת עם הטכנולוגיות הכי חזקות בשוק הדפוס, ועושה שימוש באמצעי ההדפסה המתקדמים בעולם, מה שמקנה לה את השם האמין ואת המקצועיות הבלתי מתפשרת.

 

בגלל השירות

אנחנו בישראגרף אמונים על נתינת שירות יעיל ואדיב לכל לקוח באשר הוא, קטן כגדול. אנחנו מאמינים שניתן להגשים לכל לקוח כל חלום, עם רצון טוב והקשבה אמיתית לצרכיו, ולכן אנחנו תמיד פה, מוכנים להדפיס לכם ציפיות בצורה המושלמת ביותר.

פופ אפ הינו מתקן תצוגה מתקפל עשוי בסיס מתכת יציב עליו ניתן למתוח מדיה מודפסת המכילה תוכן מסוים. הפופ אפ או בשמו הנוסף: קיר סלפי, משמש כמוצר לקידום מכירות ושדרוג אירועים פרטיים מסוגים שונים. חלק מקירות הסלפי מאפשרים הצמדת בד באמצעות סקוטש  – להחלפת תוכן בצורה מהירה ונוחה.

תוכן שיווקי המופיע על גבי פופ אפ הוא תוכן שנצרב בתודעת לקוחות פוטנציאליים. בערבים מתוקשרים, תערוכות וכנסים הפופ אפ מופיע כקיר תצוגה מרשים למיתוג חברות באופן שמושך את העין. חשוב להעביר מסר פרסומי מרשים כדי לייצר קידום מכירות יעיל. חשוב לסכם עם מארגני האירוע על הצבת הפופ אפ במיקום מרכזי כרקע לפעילויות ומופעים בעלי קהל רב ככל האפשר.

כדי להצליח במסע תעמולה פרסומי יש לתכנן היטב את עיצוב הפופ אפ ולמדוד את גודל המקום כדי לייצר פופ אפ במידות פרופורציונליות. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע המנוסים בעיצוב והדפסת פופ-אפים לאירועי מכירות ושיווק.

קירות סלפי ופופ אפים ניתנים לקיפול ואחסון בצורה נוחה ואפשר לשאת אותם בקלות לכל מקום. תכונה שמאפשרת שימוש תכוף בפופ אפ כמקדם מכירות שאינו חד פעמי. כמובן שלאחר שליפה מהירה הקיר המתקפל חוזר להיות קיר מרשים בחזות וויזואלית מושכת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוצרים ושירותים נוספים

שירות
מהיר

נסיון
של שנים

עיצוב
מותאם

איכות
גבוה