ספרים בכריכה קשה

יתרונות המוצר

ליווי מקצועי לכל התהליך
מגוון עיצובי כריכות מרהיבים
גימור איכותי
שילוב עם אלמנטים גרפיים להדפסה על גבי הכריכה
לקבלת הצעת מחיר!
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

הכריכה היא האריזה של המוצר עצמו – ומכאן החשיבות הרבה שלה. כריכה אפרורית עלולה להניא את הלקוח מלרכוש את הספר, גם אם תוכנו משובח ביותר. בהפקת הכריכה יש לשים דגש הן על סוג הכריכה, העיצוב, והגימור.

כריכות לספרים קיימות הן ככריכות רכות והן ככריכות קשות. כריכה קשה אידיאלית עבור ספרים וחוברות עבות, ובשונה מכריכה רכה, היא מקנה לספר או לחוברת מראה מקצועי ואלגנטי יותר. כריכות קשות מאפשרות לשוות מראה מהודר יותר – בשילוב עם אלמנטים גרפיים המודפסים על גבי הכריכה עצמה.

כריכה קשה מתאימה יותר לספרי קריאה, ספרי מתכונים, ספרי לימוד, ספרים בהקדשה אישית וליומנים מהודרים. זאת בניגוד לקטלוגים שלרוב כרוכים בספירלה המקנה להם מראה "עממי" יותר.

הכריכה של הספר היא נקודת החיבור הראשונה שלנו עם הספר ומכאן ניתן להבין את חשיבותה של כריכה איכותית ומושכת את העין. אצלנו בישראגרף תוכלו למצוא מגוון סוגי כריכות ספרים, ביניהם גם ספרים בכריכה קשה, בשילוב אלמנטים גרפיים ייחודיים

 

כאן הכל מתחיל – כריכה לספר

בין אם מדובר בספר ילדים ובין אם בספר המתאים יותר למבוגרים, ספר הדרכה, ספר מתכונים או כל ספר אחר, לכריכת הספר יש תפקיד משמעותי בהחלטה של הקורא האם לרכוש את הספר, כאשר כריכה אפרורית עלולה להרחיק את הקוראים, על אך שייתכן ומדובר בתוכן משובח ביותר.

ספרים בכריכה קשה
ספרים בכריכה קשה

ספרים בכריכה קשה או רכה?

ספרים בכריכה קשה נחשבים לספרים בעלי מראה מקצועי ואלגנטי יותר, כאשר הבחירה בכריכה קשה לספר אידיאלית במיוחד עבור ספרים וחוברות עבות. כריכה רכה לעומת זאת, נחשבת לאפשרות זולה יותר, בעיקר בשל תהליכי ההפקה הפשוטים יחסית וגם בה ניתן לשלב אלמנטים שונים שיוסיפו לה ייחודיות.

הבחירה בין ספרים בכריכה קשה לבין ספרים בכריכה רכה תלויה בצרכים ובהעדפות וכן בתקציבו של המו"ל, כך שבמקרה של התלבטות, מומלץ יהיה להתייעץ עם בית הדפוס שבחרתם.

 

עיצוב הכריכה

אחד האלמנטים המשפיעים על האלגנטיות של ספרים בכריכה קשה הוא אפשרויות העיצוב המגוונות הקיימות והאלמנטים הגרפיים המודפסים, המאפשרים לנו לקבל את המראה המדויק והתחושה הספציפית שאנחנו מעוניינים להעביר לקוראים.

עם הצוות המקצועי של ישראגרף, אשר צבר וותק של למעלה מ – 40 שנות פעילות ואלפי לקוחות מרוצים, תוכלו ליהנות משירותי כריכה מקצועיים, לרבות שירותי עיצוב גרפי מיוחדים, שיעניקו מראה מהודר ואלגנטי לספר שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוצרים ושירותים נוספים

שירות
מהיר

נסיון
של שנים

עיצוב
מותאם

איכות
גבוה