דגלים / הדפסה על בד

יתרונות המוצר

הדפסה איכותית ברזולוציה גבוהה
אפקט חדשני
גימור אסתטי
מתאים למיתוג ופרסום
לקבלת הצעת מחיר!
מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

מתי הנפתם דגל לאחרונה, ביום העצמאות? במצעד צבאי? במסיבת יום הולדת בגן של הילד? דגל הוא מפגן ראווה המציג מסר כלשהו בצורה בולטת לעין. דגלים נתפסים כיחצ"נים מובהקים שעושים את מלאכתם מזה אלפי שנים בנאמנות.

הם בולטים, קלים, נוחים לשימוש, וגם מודפסים על בד – שהוא חומר זול יחסית. אתם מוזמנים לבקר את מחלקת ההדפסה על בד והדגלים שלנו בישראגרף, ולהזמין הדפסות שיעשו היסטוריה.

 

דגלים – מוצר הדגל

הדגלים שלנו עשויים פוליאסטר שהוא חומר סינטטי איכותי ביותר, הסופג צבע ברמה גבוהה ונותן תוצאה חדה ומושכת במיוחד. אנחנו מדפיסים דגלים גם על בדים נוספים כמו: סאטן או שמשונית. תוכלו להזמין דגלים בכל גודל, רק השאירו לנו מידות ואנחנו נדאג להדפיס לכם את המוצר באיכות מקסימלית.

 

האג'נדה שלנו בחשיפה שיווקית

אנחנו בישראגרף יודעים שענף הדפוס לא מסתכם בהעברת צבעים מתוכנות מחשב למוצרים שונים, בבית דפוס נולדים תהליכים גדולים שעתידים להשפיע על המונים במידה רבה. כל פרסומאי יודע שחלק משיווק נכון הוא שימוש בשלטי חוצות, שלטי פנים ואמצעים נוספים המיוצרים בתהליך הדפסה, בצורה כזו חושפים את הציבור לתוכן וויזואלי ייחודי, כשהחומר הוא רק אמצעי להעביר דרכו מסרים מכוונים.

העין מעבירה במהירות את המידע למוח שם הוא מתמקם במחלקת המודע או תת המודע, מה שמשפיע בהכרח על פעילותו של האדם. כך שאם אתם מעוניינים להטמיע בכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ערכי מוצר כלשהו, בית דפוס הוא חדר הלידה של הרעיון שלכם.

 

לא מרימים דגל לבן! איכות הדפסה על הבד הטובה ביותר

אסור לדגלים שלכם להיות מפונקים, הם צריכים לשרוד גם בתנאי מזג אוויר קשים: גשם, רוח, שמש יוקדת – כל אלו לא אמורים להשפיע עליהם כמלוא הנימה. איך אנחנו עושים זאת? כיצד אנו דואגים שהדגלים יהיו חסינים ועמידים ביותר כדי שיוכלו לעבוד במשרה מלאה 24/7?

זה מתחיל מבראשית, הדפסת הדגלים נעשית ע"י מדפסות מהמתקדמות בעולם, באמצעות טכנולוגיות חדישות וצוות של מומחים בתחום, מה שהופך את איכות ההדפסה למתחרה בסטנדרטים בינלאומיים. כשאתם מזמינים דגלים בישראגרף אתם יכולים להיות רגועים ולתת לדגל לעשות את עבודתו, מובטח שהוא לא יאכזב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
דגלים / הדפסה על בד
דגלים / הדפסה על בד

מצעד הדגלים – אילו סוגי דגלים תוכלו להדפיס בישראגרף?

תוכלו למתג את המכונית שלכם בעזרת דגלים לרכב, ניתן להזמין דגלים סיניים, אם אתם מעוניינים לקשט מסיבה – הזמינו שרשרת דגלונים שיוצרת אווירה. בוודאי תשמחו לדעת שניתן להדפיס דגלי יום העצמאות, דגלים לקבוצות ספורט, דגלים המותאמים לסירות ודגלים עם לוגו החברה שלכם.

למקרה שתרצו לעצב את המשרד היטב תוכלו להדפיס דגל למשרד, אצלנו תוכלו גם למצוא דגלים לאירועים מיוחדים בכל הגדלים, כולל דגלים ענקיים. שורה תחתונה – אנחנו מדפיסים כל דגל, וזה בא לנו ברגל.

 

הדפסה על בד – איך מתבצעת?

כדי לבצע הדפסת דגלים בכל גודל, אנו נדרשים להשתמש בגלילי בד גדולים ביותר המתאימים גם להדפסת דגלים בגדלים לא שגרתיים, בפורמט רחב. אנו מזינים את הקובץ המעוצב לתוכנת הדפסה והיא מעבירה בדיוק רב את פרטי התמונה אל הבד, סוג הדפסה זה מתקבל על הבד במראה מבריק, יש לציין שהדפוס הדיגיטלי היום משתמש בטכנולוגיה של הזרקת דיו מה שמאפשר הדפסה מהירה וייבוש מהיר עוד יותר.

המדפסת מקבלת אינפורמציה מהמחשב ומעבירה אותו לנייר, גליל מיוחד ממגנט את הצבעים הנכונים בהתאם למקור, הצבע עובר לבלנקט גומי וממנו אל בד הדגל. לאחר מכן נחתך הבד בגודל הנדרש ואנו בוחרים בסוג גימור לפי בקשת הלקוח, כמו: ניקוב חורים והצמדת טבעות סביב לדגל, יצירת שרוול להכנסת מוטות באורכים משתנים, מתיחה על מסגרת, הדבקת סקוטש ועוד. יש לציין שגם לאחר התאמת הגימור הרצוי הדגל נותר קל ונוח לנשיאה.

 

מתקנים לדגלים

ניסיתם פעם לייצב בד, להעמיד אותו על הרצפה? כדי לאפשר ללקוחותינו להתקין דגלים בצורה יציבה ופשוטה, אנו מציעים מגוון פתרונות להצבת דגלים בתנאי חוץ ופנים. תוכלו למצוא סוגי מתקנים לדגלים המותאמים לכל המצבים ומגיעים במגוון צורות, חלק מהמתקנים הינם מודולריים וניתנים להגבהה באמצעות תורן מתכוונן. תוכלו למשל להציב דגל בצורת מפרש או בצורת סירה על מתקן ייעודי, מה שיהפוך את הדגל שלכם מסתם דגל, לאטרקציה של ממש.

 

ישראגרף – דוגלים בשירות מצטיין

אנחנו בישראגרף מאמינים כבר למעלה מ-40 שנה שחוויה חיובית של הלקוח היא מעל הכול, לכן אנו מעסיקים צוות מיומן ומקצועי שמקשיב לצרכי הקליינטים ומבין את רצון הלקוחות עד הסוף. כחברה מקצועית ששואפת להתפתח כל הזמן בתחום הדפסת המדיות השונות, אנו לא מפסיקים להתחדש ולהוביל בענף הדפוס בארץ.

חברת ישראגרף הוקמה בשנת 1977 כנתינת מענה לענף הבנייה שהתפתח ביותר באותה תקופה. בינתיים, דיו רב זרם במדפסות שהלכו והשתכללו, ובית הדפוס הפך לראשון בנתינת שירות למשווקים, בעלי עסקים ואנשים פרטיים, ע"י הדפסה על מגוון רחב מאוד של מוצרים. אנחנו כאן כדי להמשיך לפתח את מעצמת הדפוס שלנו ולתת מענה מושלם לכל לקוח באשר הוא.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
מוצרים ושירותים נוספים

שירות
מהיר

נסיון
של שנים

עיצוב
מותאם

איכות
גבוה